quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
KampioenschapBeker, Uefa beker, en niet te vergeten, wij hebben al een prijs, De JC schaal, in Eindhoven hebben ze dus niks
![]()
hij was nog serieus ookquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:59 schreef kollie het volgende:
[..]
Prachtig dat je zelf de humor er van inziet.
![]()
Het is wel de waarheid ja, wij hebben dit seizoen gewoon wel een prijs en psv niet, neemt niet weg dat psv op dit moment op alle fronten beter isquote:
Ik beweer niks. Ik quote slechts 2 mensen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:52 schreef Da_Sandman het volgende:, dus je beweert nu dat men in Amsterdam geen Tifo acties kan doen
.
Ja wat heeft dat met liveverslagen van de eredivisiewedstrijden te maken?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:00 schreef Longmen het volgende:
Voor PSV en Ajacieden:
Waarschijnlijk einde carriere Andre Ooijer.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja wat heeft dat met liveverslagen van de eredivisiewedstrijden te maken?
Jongen, PSV is al lang kampioen gewordenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:00 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het is wel de waarheid ja, wij hebben dit seizoen gewoon wel een prijs en psv niet, neemt niet weg dat psv op dit moment op alle fronten beter is
Kopbal op goal...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:00 schreef SCH het volgende:
De 3-2 in Eindhoven is in de maak, PSV bakt er niks meer van.
Die uitspraak is ook niet 100% objectief lijkt mequote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:04 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Kopbal op goal...
Schot van cullina...
Vrije trap van Farfan op de paal
Culina...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:04 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Kopbal op goal...
Schot van cullina...
Dat ontken ik toch ook niet? Ik baal alleen dat die zaadclub wéér kampioen word, voor jou maakt het niet, jij bent overgestapt naar Eindhoven, hypocrietquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jongen, PSV is al lang kampioen geworden
Noem je dat kansen???????quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:04 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Kopbal op goal...
Schot van cullina...
Hij schoot zelf de vrije trap op de paal?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Noem je dat kansen???????
Alleen die vrije trap van de 12e PSV-er Luinge "{
Had ik het over kansen ? Jij zei dat psv er niks meer van baktequote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Nam hij hem goed?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom is ajax dan nog in de race op 3 gebiedenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:05 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat ontken ik toch ook niet? Ik baal alleen dat die zaadclub wéér kampioen word, voor jou maakt het niet, jij bent overgestapt naar Eindhoven, hypocriet
als andy al zegt dat ze terrecht zijn....quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:07 schreef SCH het volgende:
Eigenlijk is het nog 1-1 als je die 2 onterechte pingels niet meerekent.
Omdat PSV geen kampioen isquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Waarom is ajax dan nog in de race op 3 gebieden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |