En heb je er wat gezegd of loop je alleen maar achteraf hier te janken?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Precies, kom ik terug van zaalvoetbal(1ste gworden
) denk ik, laat ik eens friet halen bij de afrikaan om de hoek
BETAAL ik gvd 1,20 voor een slappe, lauwe bak patat, te veel zout, en de mayo was ranzig
mijn klacht: waarom schopt Rita niet alle mensen het land uit die slappe friet maken!, dat is gewoon godslastering!
![]()
![]()
![]()
-edit-ik zeg iedereen, niet specifiek negers ok?-
ik heb gezegd, leer eens friet bakkenquote:Op donderdag 27 september 2007 10:41 schreef Slasher het volgende:
[..]
En heb je er wat gezegd of loop je alleen maar achteraf hier te janken?![]()
Als klant hoor je toch aan te nemen dat een frietbakker, in dit geval neger, weet hoe ie moet frituren?quote:Op donderdag 27 september 2007 23:40 schreef PitcheR het volgende:
Wie is hier nou dom .. ? vraag dan gewoon om een nieuwe portie friet op de goeie manier
wtf is PAPAT?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:50 schreef zoalshetis het volgende:
fijn dat ts niet het trailerwoord papat gebruikt!
ja slappe friet is bagger. ik zou vragen of ie het krokant kan bakken. maar dat zie je toch al ie het uit de frituur haalt?
en een neger in het frittuurvet duwen omdat de friet niet fijn is ziet toch niemand later.
wneer gaan we eten?quote:
i see what you did therequote:
Als Pasen en Pinksteren op één dag valtquote:
oh toevallig is dat morgen, in mijn religie dan he?quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Als Pasen en Pinksteren op één dag valt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |