Wat verkoopt hij dan, rastapatat?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
die gast verkoopt geen Raspatat![]()
maar goed ook, Raspatat![]()
Rassenhaatpatat!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:49 schreef girllover het volgende:
[..]
Wat verkoopt hij dan, rastapatat?![]()
doen alsof iemand je vriendin isquote:
Eensch, maar de chinezen die ik kende zijn gestopt en eentje is het land uit gezetquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:50 schreef Hyperdude het volgende:
Vroeger toen de Turk en Chinees nog friet bakten was het allemaal veel beter.![]()
doen alsof je een maand getrouwd bentquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:50 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
doen alsof iemand je vriendin is
doen alsof je een treinkaartje kan betalenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
doen alsof je een maand getrouwd bent
en dan het geld wel hebbenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:53 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
doen alsof je een treinkaartje kan betalen
zeggen dat iemand dom is maar snel terugkrabbelen omdat je dr wil neukenquote:
een moeilijke naam kiezen op fok zodat je nergens kan inloggen zodra je bent uitgelogtquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:56 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
zeggen dat iemand dom is maar snel terugkrabbelen omdat je dr wil neuken
Niet uit de kast komenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
een moeilijke naam kiezen op fok zodat je nergens kan inloggen zodra je bent uitgelogt
Wichters bij het stationquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:03 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ok
OT:iemand sugesties waar ik betere friet kan halen?
liefst regio Emmen
en geen raspatat
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wichters bij het station![]()
slappe kutfriet is kut. zeker als je te bang bent om tegen een donkere medemens te zeggen dat het te slap is.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Boehoe ontopic of hij gaat dicht
Vind ik nou ook... je moet tegen iedereen kunnen schelden dat de patat slap isquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
slappe kutfriet is kut. zeker als je te bang bent om tegen een donkere medemens te zeggen dat het te slap is.
probleem, frituurneger praat geen goed nederlands, en ook nog niet eens mijn dialectquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
* Surveillance-Fiets woont in Assen maar kent Emmen redelijk goed.
[..]
Vind ik nou ook... je moet tegen iedereen kunnen schelden dat de patat slap is![]()
hey k* frietbakker. wat de k* maak je me nou? dit is k*slappe friet. k*frituurk*quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
* Surveillance-Fiets woont in Assen maar kent Emmen redelijk goed.
[..]
Vind ik nou ook... je moet tegen iedereen kunnen schelden dat de patat slap is![]()
Hij verstaat niet eensquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:13 schreef Hakmet het volgende:
Gewoon vragen of hij het langer doorbakt dan heb je lekkere krokante friet
Vraag ik ook altijd
Ik vind 'doorbakte friet' toch wel echt een negerwoord hoor!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Hij verstaat niet eens
''kan ik ook beter, doorbakte friet krijgen?''
ach boeie, krijgt ie op jaarbasis 1,20 euro minder,zal hem leren![]()
ja ik ook. "yo swa, een box en een doorbakte fritas. en zet er een langzaam tempo op".quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:21 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik vind 'doorbakte friet' toch wel echt een negerwoord hoor!
en jij ook stijf je bakkes dicht houden? zo leert die stinkturk het natuurlijk nooit!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:21 schreef sjippen het volgende:
Bij de Turk krijg je meestal van die bruine knetterharde stokjes
Euhm ik had toch frieten besteld?![]()
Daar ga ik echt ALTIJD van kotsen!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:27 schreef claudius013 het volgende:
Ik weet `t niet, maar soms kun je toch beter friet van de Mac hebben, da`s best goeie...
als ik naar de mac in emmen ga, dan zijn die frieten van de frituurneger er niks bijquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:27 schreef claudius013 het volgende:
Ik weet `t niet, maar soms kun je toch beter friet van de Mac hebben, da`s best goeie...
In spijkenisse ook, elke patatzaak behalve mac en verhagequote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:14 schreef robert-dirksen het volgende:
een neger
Ik zie tegenwoordig alleen maar chinezen die zo'n friettent hebben!
wilt meneer even zeggen in welk boerengehucht zoals emmen hij woont, en of daar friet te halen is?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:02 schreef diamant het volgende:
Ik kan niet geloven dat er in emmen geen betere optie is dan deze afrikaan. En inderdaad negers kunnen geen friet bakken.
ik heb wel een familielid(denk ik)die in emmen een Vlaamsche Frietentent heeft, dat spul is goed te etenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:08 schreef diamant het volgende:
Ik woon niet meer in NL, hier hebben we geen goede friet.
Maar er zal in emmen toch wel ergens een oerhollandse patatkraam staan.
Hmmm, met mayo, kom maar opquote:
Behalve als ze de loempia's in hetzelfde vet friturenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:54 schreef dontf0kwithme het volgende:
vorige keer ook bij mij,
...De beste patat kan je bij de chinees halen:D
En heb je er wat gezegd of loop je alleen maar achteraf hier te janken?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Precies, kom ik terug van zaalvoetbal(1ste gworden
) denk ik, laat ik eens friet halen bij de afrikaan om de hoek
BETAAL ik gvd 1,20 voor een slappe, lauwe bak patat, te veel zout, en de mayo was ranzig
mijn klacht: waarom schopt Rita niet alle mensen het land uit die slappe friet maken!, dat is gewoon godslastering!
![]()
![]()
![]()
-edit-ik zeg iedereen, niet specifiek negers ok?-
ik heb gezegd, leer eens friet bakkenquote:Op donderdag 27 september 2007 10:41 schreef Slasher het volgende:
[..]
En heb je er wat gezegd of loop je alleen maar achteraf hier te janken?![]()
Als klant hoor je toch aan te nemen dat een frietbakker, in dit geval neger, weet hoe ie moet frituren?quote:Op donderdag 27 september 2007 23:40 schreef PitcheR het volgende:
Wie is hier nou dom .. ? vraag dan gewoon om een nieuwe portie friet op de goeie manier
wtf is PAPAT?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:50 schreef zoalshetis het volgende:
fijn dat ts niet het trailerwoord papat gebruikt!
ja slappe friet is bagger. ik zou vragen of ie het krokant kan bakken. maar dat zie je toch al ie het uit de frituur haalt?
en een neger in het frittuurvet duwen omdat de friet niet fijn is ziet toch niemand later.
wneer gaan we eten?quote:
i see what you did therequote:
Als Pasen en Pinksteren op één dag valtquote:
oh toevallig is dat morgen, in mijn religie dan he?quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Als Pasen en Pinksteren op één dag valt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |