quote:Bert Visscher speelt in het eerste deel een vuurtorenwachter en na de pauze diens broer die bordeelhouder is. De twee waren ooit de beste maatjes, maar leven nu in onmin. Dat levert vrolijke, maar ook hachelijke situaties op. Herhaling van 20-1-2007.
1999quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
'guldens' en geen breedbeeld. Hoe oud is deze show
Nou je het zegt....quote:
Hij is er nu ook voor op je navigatiesysteem. Ik hoef niet zo'n ding, maar zou m alleen al voor die stem nemenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:59 schreef 3FMaster het volgende:
Toen ik in Normandië waren, Pointe du hoc (Bunkers) gingen we kapot toen ik ineens zei: Das sind die leute met zum vielte leite boot!
Dit stukje met de veteraan is geweldig.
Klopt ja, wij hebben alleen het verkeerde navsys ervoor. Je zou helemaal gek worden: 'Datdatdatdatdatwe nu gewoon eveneven rechtsaf gingen!'quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij is er nu ook voor op je navigatiesysteem. Ik hoef niet zo'n ding, maar zou m alleen al voor die stem nemen
Ken ik idd. Je kan er af en toe helemaal gek van worden, vooral bij rotondes.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij is er nu ook voor op je navigatiesysteem. Ik hoef niet zo'n ding, maar zou m alleen al voor die stem nemen
http://piles.nl/hosting/media/Bertttt.wavquote:
Die is legendarisch iddquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:10 schreef Greys het volgende:
Ik vond de allerleukste show van Bert toch nog steeds die ene met Familie Mug, kom d'r maar in!.
Over dat kamperen.
Thuis heb ik voor 10.000 gulden boerenbont....
Lig je daar in die tent met je creditcard in je bilnaad.
De leukste vind ik die van de 9baan. Ik weet niet meer welke dat is (Nee, dan Lourdes volgens mij) Die ken ik écht uit mijn kop.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:10 schreef Greys het volgende:
Ik vond de allerleukste show van Bert toch nog steeds die ene met Familie Mug, kom d'r maar in!.
Over dat kamperen.
Thuis heb ik voor 10.000 gulden boerenbont....
Lig je daar in die tent met je creditcard in je bilnaad.
Klopt iddquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:13 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
De leukste vind ik die van de 9baan. Ik weet niet meer welke dat is (Nee, dan Lourdes volgens mij) Die ken ik écht uit mijn kop.
Of dat stuk met de inspraakavondquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Klopt iddMet dat stuk over dat hotel
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:12 schreef Piles het volgende:
[..]
http://piles.nl/hosting/media/Bertttt.wav
Prozacstraat, naast het Pretnisonpleinquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:16 schreef Borreke het volgende:
[..]
Of dat stuk met de inspraakavondheb daar echt dubbel om gelegen.
Piles, bij deze verklaar ik jouw heilig. Dankjequote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:12 schreef Piles het volgende:
[..]
http://piles.nl/hosting/media/Bertttt.wav
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:16 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Prozacstraat, naast het Pretnisonplein
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:18 schreef Borreke het volgende:
[..]
"Weet je wat, ik teken even een zonnetje, het slaat nergens op, maar het is wel een stukje vrolijkheid!"
Ik ga 'm zo nog wel een keer kijkenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:21 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* 3FMaster Denkt gelijk weer terug aan dat stukje, inclusief stem.
En dakpannen leggen, postzegels plakken en educatief honing slingerenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:22 schreef Adelante het volgende:
Of de bloemschikken sketch
Schikt 't?
Dat komt uit Nee, dan Lourdes (9-baan)quote:En daar had ie volgens mij ook dat spreukwoordenboek, met boven jan zijn of een uiltje knappen
Meiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisje!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:22 schreef Adelante het volgende:
Schikt 't?
En daar had ie volgens mij ook dat spreukwoordenboek, met boven jan zijn of een uiltje knappen
'Het is een hele piet. Staat hij bij de bakker, moet hij een halfje broodje hebben. Komt hij bij zn vrouw: Dat is een hele, piet. Of als vrouw naakt op bed ligt, komt hij binnen: Dat is een hele pi... Nee, dat zal wel niet'quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:22 schreef Adelante het volgende:
Schikt 't?
En daar had ie volgens mij ook dat spreukwoordenboek, met boven jan zijn of een uiltje knappen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |