kitschhumor. ja misschien over 10 jaar. maar nu is het een achterkijke kloothommel.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:16 schreef Skull-splitter het volgende:
Druk of niet, hij heeft af en toe zeker sterke dingen... En zijn liedjes vind ik soms best mooi... Serieus gemengd met een wrange glimlach...
kijk je dan wel eens naar jochem meyjer?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:23 schreef Hi_flyer het volgende:
Ik word altijd een beetje vermoeid van die man!
Oh, hij is zoooo alto dus tof?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:44 schreef RubenSosa het volgende:
Nee. bertje is geen "standaard" cabaret....maar moet er dan zo achterlijk om hem gereageerd worden????
bertje vis
![]()
dus jij vind alleen mensen tof/leuk die de rest van nederland leuk vind? jij bent dus een meeloper?? okay dan weten we dat ook weerquote:
"Wat je zegt ben je zelf" is erg 1990 maar een betere reactie op jouw extreem domme post is er niet.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:09 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
dus jij vind alleen mensen tof/leuk die de rest van nederland leuk vind? jij bent dus een meeloper?? okay dan weten we dat ook weer
nee alto is een woord dat nog steeds gebruikt wordt........het feit dat je zo fel reageerd zegt mij meer dan genoeg...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:11 schreef veldmuis het volgende:
[..]
"Wat je zegt ben je zelf" is erg 1990 maar een betere reactie op jouw extreem domme post is er niet.
Je komt intens dom over, alleen al door je taalgebruik.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:14 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
nee alto is een woord dat nog steeds gebruikt wordt........het feit dat je zo fel reageerd zegt mij meer dan genoeg...
heeft bert je toevallig een keer voor lul gezet in een show? dat je daarom nu zo fel tegen hem bent?
ja weet niet hoor, zou best kunnen......40 euro betaald en voor lul gezet...door een alto....![]()
Dit gevoel heb ik ook een beetjequote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:14 schreef RubenSosa het volgende:
......het feit dat je zo fel reageerd zegt mij meer dan genoeg...
heeft bert je toevallig een keer voor lul gezet in een show? dat je daarom nu zo fel tegen hem bent?
ja weet niet hoor, zou best kunnen......40 euro betaald en voor lul gezet...door een alto....![]()
door het gebruik van de zin "intens dom" kom jij over als een alto.....maar??????? dan zou je Bert toch geweldig moeten vinden???quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:17 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je komt intens dom over, alleen al door je taalgebruik.
Overigens ben ik nooit bij Bert z'n shows geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |