Ghehehe. Close but no cigar.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:47 schreef Berkery het volgende:
Die buikdanseres uit 'Mysterious ways'?
Die clip, net als de song, is super.quote:
quote:T potkacheltje pruttelde zoo knus, had zoo'n blakend-purper, vol-geschranst buikje, en 't deksel van den waterketel, die boven de ronde plaat stond te proest-dampen, klepperde zoo of 't den hik had, en 'm, al liet je 'm nog zoo gemeen schrikken, niet kwijt kon raken, dat de zwarte poes, die echt Piet hiette, voor de zooveelste maal ging verzitten, en van de zenuwen gaapte, of-ie z'n kersrood kronkeltongetje in zou slikken.
Hij lijkt op een duitser, dat wel.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:51 schreef Gellius het volgende:
Dat is ongetwijfeld omdat hij niet in Duitsland geboren is en ook geen Duitse ouders en voorouders had. En bij mijn weten ook geen Duits sprak. Of las. Of ooit in Duitsland geweest is . En zijn naam ook niet Duits klinkt.
Hop.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:53 schreef NoSigar het volgende:
Is dat Thoreau, van Walden?
quote:Ook de schrijver Nescio werd in zijn jeugd beinvloed door deze sociaal-ecologische beweging. In 1899 las hij de brochures 'Waarvan leven wij?' en 'Waarvoor werkt gij?' van Frederik van Eeden. Even later meldde de 18-jarige Nescio zich aan bij de Waldenkolonie, maar Van Eeden zette hem op de wachtlijst. Daarom stichtte Nescio met een paar vrienden een eigen kolonie in de buurt van Huizen. De jonge idealist Nescio was zeer onder de indruk van de wonderlijke Frederik van Eeden - "die de Sarphatistraat de mooiste plek van Europa vond" - en zijn Waldenkolonie. Nescio werd medewerker van 'De Pionier', het blad van de in 1901 in het Gooise Walden opgerichte Vereeniging voor het Gemeenschappelijk Grondbezit en schreef later met geveinsde ironie dat idealisme zijn beroep was.
Nescio's werk heeft opvallend veel gemeen met het gedachtengoed van Henry David Thoreau en zijn tijdgenoten. Dat lees je niet alleen in de dichterlijke beschrijvingen van natuur en landschap, je vind het ook terug in de eensluidende maatschappijkritiek. De anti-burgerlijke ledigheid en het 'versterven' (volgens Van Dale onder andere 'het zich onthouden van aardse genoegens') zijn bij uitstek Thoreauviaanse thema's. Beide auteurs ageren voortdurend tegen het protestantse arbeidsethos met zijn deprimerende prikklok en vervreemdende arbeid. Ze verzetten zich tegen het heersende mechanistische wereldbeeld waarin het onbegrijpelijke marktmechanisme en de triviale vooruitgang de toon zetten en het levensritme bepalen. In 'De Uitvreter' vind je Japi, ā la Thoreau, altijd wel ergens aan de waterkant. "Daar zat hij maar, uren achtereen, onbeweeglijk. Dat duurde een week of drie." Thoreau zegt in Walden: "Ik schep er genoegen in om niet mee te doen aan deze rusteloze en triviale negentiende eeuw, maar in overpeinzingen verzonken aan de kant te staan en haar voorbij te laten gaan."
Je weet toch wel dat voortijdig posten duidt op ejaculatio praecox ?quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:49 schreef Gellius het volgende:
Morgen verder.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:02 schreef Gellius het volgende:
Post even een punkheld dan, Tong.
Die had jij dus écht niet geweten...quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:24 schreef Gellius het volgende:
Ja, hallo - net als ik even weg ben zeker.
Doe jij dan 's een pitoresque prentje.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:26 schreef Gellius het volgende:
Ik heb nog eens een foto van Jello geplaatst waar Tong niet uit kwam, anders. Om van de Triffids nog maar te zwijgen natuurlijk.
Een accolade is géén bracket !quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:31 schreef Gellius het volgende:
[img]http://www.punkwave.it/images/dead_kennedys-biafra.jpg[/img}
Allicht.quote:
Wie wat? Trouwen? Peaceman et moi!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:11 schreef Gellius het volgende:
Wie?
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:32 schreef Neleos het volgende:
Philip Seymour Hoffman in Boogie Nights
Peaceman en jij?! Sinds wanneer is dat? Niemand vertelt me hier ook ooit wat. Wat een nieuws! Ik sta paf!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wie wat? Trouwen? Peaceman et moi!
Sinds wanneer wat?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:39 schreef Gellius het volgende:
[..]
Peaceman en jij?! Sinds wanneer is dat? Niemand vertelt me hier ook ooit wat. Wat een nieuws! Ik sta paf!
http://www.furtive-mts.com/wiz/quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:53 schreef tong80 het volgende:
Ik wist niet dat deze dood is
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:53 schreef Gellius het volgende:
Hier! Ik bedoel maar - die bovenstebeste peaceman weet kennelijk ook nog van niks.
Yeps, het is sinds vorige week, maar hadden we hier nog niet "gemeld".quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:39 schreef Gellius het volgende:
[..]
Peaceman en jij?! Sinds wanneer is dat? Niemand vertelt me hier ook ooit wat. Wat een nieuws! Ik sta paf!
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:23 schreef Z het volgende:
Dat is Stewart Murdoch.
Ook nietquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:00 schreef peaceman het volgende:
Actrice?
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Hé Peace, las ik nou dat jij en Diaan gaan trouwen?
Thanx..... Begin er meer en meer zin in te krijgenquote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:13 schreef Scrutinizer het volgende:
ach, ik denk nog menigmaal terug aan de geheime relatie die ik met Diaan onderhield toen jullie nog niet samenwoonden. vandaar lucky you![]()
Gaat de goed kant op. Ze werkt inmiddels weer halve dagen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Gaat het trouwens weer goed met Diaan, qua gezondheid?
Mooi! Thuiszitten is niets voor haar.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gaat de goed kant op. Ze werkt inmiddels weer halve dagen.
Of een eenmalige sclerose, dat komt ook voor.quote:Wel krijgt ze toch nog een MRI-scan. Ze willen toch zeker weten of het geen MS is. Dat is dus nog wel een punt van zorg, maar we hopen er het beste van.
Wat een schrik was datquote:In elk geval hebben we onszelf, na een vervelend jaar, in dit jaar een feestje cadeau gedaan door te trouwen.
En uiteraard heeft het gebeurde in december wel invloed gehad op deze beslissing.
En wat is dat?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Of een eenmalige sclerose, dat komt ook voor.
Inderdaad...quote:[..]
Wat een schrik was datFijn dat het nu beter gaat
![]()
Bij Multiple Sclerose ontstaan er in het centrale zenuwstelsel op verschillende plekken aantastingen. Bij een eenmalige sclerose (zal best een andere naam voor bestaan) ontstaat er één keer een beschadigingetje.quote:
Nou ja, als ik een keuze tussen beide moet maken, laat het dan maar een sclerose geweest zijn he?!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij Multiple Sclerose ontstaan er in het centrale zenuwstelsel op verschillende plekken aantastingen. Bij een eenmalige sclerose (zal best een andere naam voor bestaan) ontstaat er één keer een beschadigingetje.
Lijkt me ookquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou ja, als ik een keuze tussen beide moet maken, laat het dan maar een sclerose geweest zijn he?!
Daar ben ik me ook wel bewust van, maar leuk is anders natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lijkt me ookOverigens moet je bij MS ook niet direct van het ergste uitgaan. Er bestaan legio varianten van MS. MS associeert men meestal met die patiënten die je door de media voorgeschoteld worden. Ik ken een man van 82 met MS, het is dat-ie het me verteld heeft en oké, hij loopt met een stok maar dat doen meer 82-jarigen.
Andere dames toetakelenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:40 schreef peaceman het volgende:
Enfin... Terug naar die dame.... Waar is ze zo goed in?
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:13 schreef Scrutinizer het volgende:
ach, ik denk nog menigmaal terug aan de geheime relatie die ik met Diaan onderhield toen jullie nog niet samenwoonden. vandaar lucky you![]()
Dat klopt helemaal... heerlijk om weer aan het werk te zijn. Volgende week weer hele dagen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mooi! Thuiszitten is niets voor haar.
[..]
Ik mis de zondagavonden dat ik in je tuin stond te wachten tot Peaceman weer weg zou gaanquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik mis je wel een beetje hoor Scrut.
![]()
Tuinquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik mis de zondagavonden dat ik in je tuin stond te wachten tot Peaceman weer weg zou gaan![]()
Yep.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:45 schreef Diaan73 het volgende:
En is zo'n eenmalige sclerose ook te zien op MRI?
Thaiboksen doet zequote:Is dat de nederlandse kickboxster?
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, die van de onderburen natuurlijk.
Ik wil je af en toe wel even toezwaaien hoorquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik mis de zondagavonden dat ik in je tuin stond te wachten tot Peaceman weer weg zou gaan![]()
Ben jij wel die Diaan met wie ik een geheime relatie heb gehad? O wacht, bij jou hing ik altijd aan het balkon te wachten tot je vriendje weg wasquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik wil je af en toe wel even toezwaaien hoorzeg maar waar en wanneer
pssst ik heb geen tuin, maar een balkon en mijn onderburen zijn schuren... ben je dat nu alweer vergeten
![]()
Als er op zo'n MRI iets te zien is krijg je waarschijnlijk nog een onderzoek van je hersenvocht, stelt niks voor hoorquote:Okay dan hoop ik dat er een eenmalige sclerose te zien is op de MRI en dat het daar bij blijft en dat het gewoon bekend is waardoor ik dat had in december.
Surinaams-Nederlandsquote:Hmmm wel Nederlandse?
Nee, die is veel groter.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:58 schreef peaceman het volgende:
Lucia Rijker is het toch niet lijkt me...
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ben jij wel die Diaan met wie ik een geheime relatie heb gehad? O wacht, bij jou hing ik altijd aan het balkon te wachten tot je vriendje weg was
[..]
We zullen het 14 februari horen... spannend dus.quote:Als er op zo'n MRI iets te zien is krijg je waarschijnlijk nog een onderzoek van je hersenvocht, stelt niks voor hoor
[..]
quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:34 schreef tong80 het volgende:
Anton Geesink. De enige man in Nederland die in een straat woont die zijn eigen naam draagt.
Neen. Meneers vader komt uit Kenya, zijn moeder uit Amerika.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:15 schreef Z het volgende:
Marokkaan?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:32 schreef Neleos het volgende:
Is hij dat nieuwe jonge politieke talent. Die democraat?
He is.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:48 schreef Gellius het volgende:
Da's Barack Obama, de volgende niet-president van de Verenigde Staten.
Schrijvert. (NL)quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:16 schreef peaceman het volgende:
acteur?
Deze week overleden en 'men' vond hem een 'viezerik'.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:20 schreef peaceman het volgende:
ken m in elk geval niet van uiterlijk...
Yep A punt Moonen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:24 schreef peaceman het volgende:
Oh die A. Moonen ofzo?
Nu welquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Ilonka "Killer Queen" Elmont is geloof ik nog niet geraden?
Shirley Manson van Garbagequote:
Als daar een plaatje van had gestaan, i.p.v. die welberuchte gele kikker, had ik 't waarschijnlijk ook wel geweten.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:51 schreef peaceman het volgende:
Shirley Manson van Garbage
Dag Z, nee.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:16 schreef Z het volgende:
Is het een BNN-er?
Dag Gellius, neequote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:20 schreef Gellius het volgende:
Het is toch die nieuwslezer? Wel fris maar niet jeugd-journaal-fruitig-fris.
Hoezo, "nee"? Het is gewoon die frisse jongen van het nieuws. Niet zo fruitig-fris als een jeugdjournaalpresentator, maar: fris.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:22 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dag Gellius, nee, maar je denkt al wel een beetje in de goede richting.
Gewoon, nee. Fris? Mwah-okay. Maar niet van het nieuws.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:26 schreef Gellius het volgende:
Hoezo, "nee"? Het is gewoon die frisse jongen van het nieuws. Niet zo fruitig-fris als een jeugdjournaalpresentator, maar: fris.
Helemaal niet.quote:Plaatje.
Okay dan. Aangezien ik een pietlut ben, wil ik weten:quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:34 schreef Gellius het volgende:
Nu ja, van de actualiteiten dan. Pietlut.
Als ik dāt wist had ik het gelijk wel gezegd, Tokayquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:41 schreef Tokay het volgende:
[..]
Okay dan. Aangezien ik een pietlut ben, wil ik weten:
Van wélke actualiteiten, bedoel je?
Hoe luiden voor- én achternaam van m'neer?
O, tsja. Dat klinkt eigenlijk wel aannemelijk.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:43 schreef Gellius het volgende:
Als ik dāt wist had ik het gelijk wel gezegd, Tokay.
Een verslaggever, bedoel je?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:51 schreef Z het volgende:
Is het wellicht een (frisse) sporter? Een ter-plaatse-actualiteiter?
Nee hč?quote:
Ja ja.quote:Maar hčm bedoelde ik dus.
Ik doe zō mijn best Tokay! Maar soms voel ik die drang hč? Als een heilig moeten is dat. Geen weerstand aan te bieden. Voo rmij is dat ook niet prettig, hoor!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:06 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee hč?
Wanneer ga jij dit spel nu eens écht serieus nemen, Gellius?![]()
[..]
Ja ja.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Joost Karhof
Vera de Vriesquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:16 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Mijn hoer is nog niet geraden
Een muzikale meneer uit Nederland.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:24 schreef Gellius het volgende:
Vertel eens iets over de grijzende meneer met de olijke poppetjes in de ogen, Tokay.
Nope.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:38 schreef peaceman het volgende:
dirigent?
Oh dear!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:25 schreef Misstique het volgende:
Jan Vayne?.
Waar zijn jullie? Héél HOC is d00dt..
Die opmerking schijnt toendertijd nogal indruk gemaakt te hebbenquote:
Wel logisch... die vulden de helft van het topic samen...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:26 schreef Z het volgende:
Zonder Pyl en Tokay loopt het niet, dat moge duidelijk zijn.
Nee joh, we zijn bezig met het langstlopende topic Raad je plaatjequote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:31 schreef tong80 het volgende:
Triest einde van een geweldige topicreeks
Om Ol' Blue Eyes te parafraseren:quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:31 schreef tong80 het volgende:
Triest einde van een geweldige topicreeks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |