quote:of Montreal is an American indie pop band formed in Athens, Georgia, fronted by Kevin Barnes. It was among the second wave of groups to emerge from the Elephant Six Collective.
Discografiequote:Created by Kevin Barnes after a failed romance with a woman from Montreal, Barnes was the only member of the "group" prior to his relocation to Athens, Georgia. There, he met Derek Almstead, later of the Circulatory System, M Coast, Elf Power, etc., and Bryan Poole, who also performs as The Late B.P. Helium. Together, they recorded their first album, Cherry Peel, as well as The Bird Who Continues to Eat the Rabbit's Flower and The Bedside Drama: A Petite Tragedy.
mee eens. de nieuwe plaat heb ik nog niet gehoord, snel even halen. dit bandje komt meestal wel voor op de tracklist van m'n compilatie-cd's; lekker vrolijk, aanstekelijk en dansbaar tussendoortje.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:01 schreef methodmich het volgende:The Sunlandic Twins vind ik over de volle lengte ook wel aardig trouwens.
Geniale jukebox, boordevol ideeën, met soms iets te bruuske overgangen. Zeg maar Fiery Furnaces die Guided By Voices doen, maar dan anders.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:26 schreef emokid het volgende:
Skeletal Lamping, oei. Wat een lastig album, ik had helemaal niet verwacht dat Kevin Barnes dit keer zo erg in zijn alter-ego zou schuilen, George Fruit. Luister nu een paar dagen naar de lek en ben nog lang niet uit, gaat op z'n minst een paar weken duren. Wat vinden mijn mede-fokkers van het album?
Haha, iemand sloeg blijkbaar mijn vriendin een losse tand, als jij het was smeer ik je in met scheerschuim!quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:00 schreef emokid het volgende:
Haha geweldig, met Smells Like Teen Spirit was ik echt buiten adem. Feest! Vrijdag weer.
Ik kwam gelukkig ongeschonden uit de strijd, maar zuur voor je vriendin! Ik zou niet weten of ik het was, misschien wel. Moeilijk te onderscheiden in de drukte.quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:10 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Haha, iemand sloeg blijkbaar mijn vriendin een losse tand, als jij het was smeer ik je in met scheerschuim!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |