abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:21:59 #201
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_69859488
Colbert in Irak.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-edit-

[ Bericht 58% gewijzigd door popolon op 09-06-2009 14:18:59 ]
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_69860443
Spoiler!
pi_69861010
Wel leuk van Obama dat hij ook meedeed.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:25:15 #204
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_69866596
mooie aflevering en vandaag weer als het goed is
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_69866748
Heel strak dat hij er eindelijk zit, echt briljante aflevering
  dinsdag 9 juni 2009 @ 23:28:29 #206
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_69881897
Superaflevering!

En dat is echt het gaafste pak ooit!
And now for something completely different, I'm on a horse.
  woensdag 10 juni 2009 @ 09:38:04 #207
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_69888284
quote:
Op zondag 7 juni 2009 23:25 schreef JohnLocke het volgende:
Ik zap net langs Law & Order Criminal Intent op Net 5, en wie zit daar op een bankje? Stephen! Wist niet dat hij dat soort gastrollen deed
Hij speelt in de animatiefilm Monsters vs. Aliens de president van Amerika . Leuke verwijzing.
Verder blijft het inderdaad een topprogramma. Vaak zelfs beter dan The Daily Show, moet ik zeggen. Al scheelt het vaak niet zo heel erg veel.
The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.
  Redactie Frontpage woensdag 10 juni 2009 @ 10:42:44 #208
145738 superworm
is erbij
pi_69890168
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:06 schreef JohnLocke het volgende:
Wel leuk van Obama dat hij ook meedeed.
Ja, zoiets zou Bush nooit doen. Deed me denken aan dat dansje bij Ellen DeGeneres. Je kunt over Bama zeggen wat je wil, maar hij weet zich wel te profileren als vriendelijke know-it-all met humor.

"Were you able to overhear our conversation from over there? Is your intelligence apparatus really that big?"
"No, but my ears are."

Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_69890728
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:42 schreef superworm het volgende:

[..]

Ja, zoiets zou Bush nooit doen.
Nou, die heeft natuurlijk ook al eens met Colbert samengewerkt op een White House Correspondents dinner, met nog veel meer zelfspot
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:11:39 #210
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_69891009
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:02 schreef JohnLocke het volgende:
Nou, die heeft natuurlijk ook al eens met Colbert samengewerkt op een White House Correspondents dinner, met nog veel meer zelfspot
Volgens mij was Colbert uitgenodigd door een medewerker die wel van hem gehoord was, in de zin dat hij bekend was, maar niet helemaal wist wat hij kon verwachten. Bush was verder niet echt betrokken, behalve dat hij het slachtoffer van de bijtende grappen was.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_69900014
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:11 schreef Iblis het volgende:

[..]

Volgens mij was Colbert uitgenodigd door een medewerker die wel van hem gehoord was, in de zin dat hij bekend was, maar niet helemaal wist wat hij kon verwachten. Bush was verder niet echt betrokken, behalve dat hij het slachtoffer van de bijtende grappen was.
Volgens mij zat hij er niet zo mee, bij andere dinners was hij immers ook niet vies van wat zelfsport. Ik denk echt dat Bush meer humor had dan Obama, daar is de man niet zo heel goed mee helaas.
pi_69901588
hoeveel presidenten heeft ie nu in zijn show gehad?
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
  woensdag 10 juni 2009 @ 22:55:40 #213
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_69917678
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 15:30 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Volgens mij zat hij er niet zo mee,
Dan heb je duidelijk nog nooit de clip met de realtime reactie van Bush tijdens die speech gezien. Hij kon er écht niet om lachen.
  woensdag 10 juni 2009 @ 22:56:51 #214
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_69917728
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:42 schreef superworm het volgende:

[..]

Ja, zoiets zou Bush nooit doen. Deed me denken aan dat dansje bij Ellen DeGeneres. Je kunt over Bama zeggen wat je wil, maar hij weet zich wel te profileren als vriendelijke know-it-all met humor.
Bush had hier ook wel aan meegedaan. Niet na de speech van Colbert waar het hierboven even over gaat, maar die man had ook wel humor. Hij heeft trouwens ook een keer een soldaat begroet in Deal or No Deal. Ook met een opgenomen boodschap.
  woensdag 10 juni 2009 @ 23:18:38 #215
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_69918620
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 22:55 schreef NJ het volgende:

[..]

Dan heb je duidelijk nog nooit de clip met de realtime reactie van Bush tijdens die speech gezien. Hij kon er écht niet om lachen.
Toen met zijn look-alike deed hij veel van dezelfde grappen, misschien hoorde dat zure gezicht ook wel bij de act
  Redactie Frontpage donderdag 11 juni 2009 @ 00:11:23 #216
145738 superworm
is erbij
pi_69920387
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 16:14 schreef MadScientist het volgende:
hoeveel presidenten heeft ie nu in zijn show gehad?
Lol, vier. Bush 1, Bill, Bama en de Duivel.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  donderdag 11 juni 2009 @ 02:24:19 #217
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_69922184
Het correspondents dinner waar Colbert sprak kreeg veel minder media aandacht dan normaliter het geval was. Wat voornamelijk kwam door de harde aanvallen op Bush en de aanwezige media. Bush zat daar zeker niet in het plot, want Colbert greep de gebeurtenis aan om politieke satire te bedrijven die meer met de waarheid te maken had dan simpele grappen over de 'insiders'.
Om het allemaal na te lezen en een eigen mening te vormen: http://en.wikipedia.org/w(...)7_Association_Dinner
Sowieso is zijn speach een aanrader, het lijkt in eerste instantie misschien wat soft, maar niet voor de maatstaven van Amerika.

Overigens vond ik de eerste aflevering van Colbert in Irak geweldig, minus het suffe openingsstukje. Maar de plaats waar hij van uitzend, het hebben van de bevelhebber en Obama die via de satteliet mee doet was brilljant en een gewaagde stap voor Amerika. The Daily Show en The Colbert Report zijn erg kritisch ten overstaande van de overheid in Amerika. Zij het dat ze zelf meer affiniteit hebben met de democraten, al doen ze hun best om ook die aan te pakken wanneer nodig. Het is niet voor niets dat politieke comediananten tegenwoordig gezien worden als de vierde macht in Amerika. Ze zijn een soort van geweten voor de media en politici. Ook al is de groep die daadwerkelijk wat mee krijgt van ze erg klein. Zo trekken The Daily Show en The Colbert Report slechts 2 miljoen kijkers op zijn hoogst per aflevering.
Toch werd stond Stewart in een lijst van 25 meest invloedrijke personen op de verkiezingen van 2004 en zijn kijkers van zijn programma hoger opgeleid, jonger en verdienen ze meer dan kijkers van O'reilly. Daarnaast zijn kijkers van beide shows beter op de hoogte van de wijze waarop politiek werkt en wat er speelt in de politiek dan kijkers van reguliere uitzendingen. Wat alleen maar laat zien wat de noodzaak is van deze programma's en wat nieuws uitzendingen laten liggen.
Wat vooral jammer is, is dat er nog geen enkel Nederlands programma er in geslaagd is om deze rol opzich te nemen in Nederland.
pi_69931967
tsja in nederland is het wel geprobeerd, met de nieuwste show van bnn en dat ding op comedy central (ccn heette het of zoiets?). maar in amerika hebben ze een veel langere traditie (eigenlijk zijn deze 2 shows ontstaan vanuit de late night shows, die al decennia lopen in de vs) en vinden ze hun publiek dus makkelijker én hebben ze meer budget en dus een waanzinnig team van schrijvers!
hier blijft het tot nog toe bij wat bloopers bij dwdd of persiflages door de heren van koefnoen of zo (dat heeft dan wel weer een traditie/voorloper in koot en bie bijvoorbeeld lijkt me)

vooralsnog vind ik het niet erg om mn dagelijkse portie daily show en colbert report over de amerikaanse politiek te krijgen

btw ik zag vandaag pas dat in dat logo van zijn irak-show er "veritasiness" bovenin staat, een soort DIY latijn voor truthiness
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
pi_69937642
Dat stukje met Tom Hanks en die puppie was geweldig
  vrijdag 12 juni 2009 @ 09:53:37 #220
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_69964403
Afgelopen...

Toch een hele toffe aflevering vandaag. En toch ook Bush 43! Met een referentie naar z'n correspondents speech. .
pi_69969494
ja blijkbaar kan ie er nu wel om lachen hehe
pi_69980614
-dubbel-
pi_69980646
Colbert nails it again!

Echt hele toffe reeks aflevering, deze week hoort wat mij betreft echt bij het beste van de Colbert Report ooit! De gasten als de deputy pres. van Irak, Tom Hanks (!) en die laatste seargent major Grippe waren ook heel leuk.

Het toffe van the Report ten opzichte van andere latenight shows, is dat the Report veel meer is dan een tv show alleen, ze doen echt veel dingen, zijn maatschappelijk betrokken en halen gewoon hele toffe shit uit.
pi_70004926
Er staan nog veel leuke beelden van achter de schermen op youtube

Voorbereiding scheren met gen Ray Odeirno

1e van 4 delig filmpje achter de schermen

Voorbereiding show + opwarmen crowd

interview met stephen
  dinsdag 16 juni 2009 @ 14:17:18 #225
32679 PsyCha
Krieltje!
pi_70059539
Z'n training was ook grappig

"Permission to go AWOL." Whahahaha!