waar ging het overquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:33 schreef Caesu het volgende:
behoorlijk indrukwekkende show gister...
[ afbeelding ]
http://www.tvsquad.com/20(...)-beard-of-solidarit/
en dan te bedenken dat z'n vader en broers een paar jaar later omkwamen bij een vliegtuigcrash.![]()
videos van gister: http://www.nofactzone.net/?p=3025
Omdat het een uitsluitend amerikaans georienteerde spin-off is van The Daily Show. De gasten en onderwerpen in CR zijn onbekend voor de gemiddelde nederlander.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:05 schreef -Angelus- het volgende:
Waarom is dit niet in Nederland te zien op TV
Volgens mij die van 7 mei, gisteren dus.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:23 schreef MadScientist het volgende:
welke aflevering is dat?
Soms wel, maar Colbert heeft ook nog wel eens wat algemenere gasten; hij vindt op zich wetenschappers wel leuk. Dawkins is geweest, maar ook Frans de Waal (de Nederlandse bioloog en primatoloog). Al met al is het denk ik wel te Amerikaans, maar het is ook wel grappig om te zien.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:25 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Omdat het een uitsluitend amerikaans georienteerde spin-off is van The Daily Show. De gasten en onderwerpen in CR zijn onbekend voor de gemiddelde nederlander.
Ja, wat een dance-off!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:47 schreef Giechel_Ho het volgende:
Die beef met "Raaaaaaaaaaaain" was lachen![]()
Dat interview met die "terrorist" was echt hilarischquote:Op zondag 11 mei 2008 20:37 schreef Caesu het volgende:
Colbert is goed op dreef de laatste paar weken.
vandaag het interview met garrett resman (de astronaut) gezien. echt 1 van de beste colbert stukken ooit!quote:Op zondag 11 mei 2008 20:37 schreef Caesu het volgende:
Colbert is goed op dreef de laatste paar weken.
Dat vond ik dan weer niet. Het was erg grappigquote:
Maar ik vond dan bijv het interview met de terrorist veel leukerquote:eat it jon stewart, im talkin to space!!
Ik had verwacht dat ie met een FaceStrong bandana zou komenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:23 schreef PsyCha het volgende:
Aflevering van gister was wel grappig.
"I got 99 problem but Feng shui aint one"
En zijn verwondingen. Hahaha.
Ik vind Colbert met wetenschappers meestal sterker, of met van die suffe politici die hij genadeloos in hun eigen domheid verstrikt laat raken (‘better know a district’).quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:45 schreef Schuttingbeer het volgende:
Ik had verwacht dat ie met een FaceStrong bandana zou komen![]()
En het interview met Will Smith vond ik eigenlijk zeer slecht, Colbert heeft geen goede vraag gesteld eigenljik
You said it right! Hij was gewoon te veel geimponeerd door Will Smith. Bytheway, die Hancock-film lijkt me wel wat.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:47 schreef Iblis het volgende:
[..]
Ik vind Colbert met wetenschappers meestal sterker, of met van die suffe politici die hij genadeloos in hun eigen domheid verstrikt laat raken (‘better know a district’).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |