quote:
Op zondag 11 februari 2007 13:13 schreef Mike het volgende:Typisch eigenlijk dat dit programma in heel de VS minder kijkers scoort dan bv RTL Boulevard in Nederland. Ik denk dat het publiek dat het via internet volgt groter is dan dat via de tv.
Comedy Central zit op kanaal 52, het basisabonnement is t/m kanaal 32 (of iets in die buurt), het uitgebreidere basispakket gaat t/m 47.
Veel Amerikanen hebben niet eens de digitale tv waarmee je automatisch CC ook krijgt. En voor diegene die het wel hebben: Er zijn nog honderden andere kanalen.
![]()
The Daily Show en CR hebben dagelijks 1.5 tot 2 miljoen kijkers wat helemaal niet slecht is met zo'n uitgebreid zenderaanbod. En het trekt natuurlijk een vrij specifieke doelgroep. Daarbij komt ook nog eens dat je redelijk op de hoogte moet zijn van de Amerikaanse politiek anders begrijp je er maar weinig van.
En ik denk inderdaad dat 't ook veel via internet bekeken wordt, althans, de herhalingen.
Maar ik kijk Jon Stewart en Colbert bijna dagelijks, zeer vermakelijke televisie.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.