abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45536327
The Colbert Report.

Better Know A District (a 435-part series).
"Better Know A District is a recurring segment on The Colbert Report. It offers a humorous explanation of a different United States Congressional district in each segment and generally includes an interview with that district's member of Congress."

18. Oregon - 05 * Darlene Hooley
20. Georgia - 11 * Phil Gingrey
25. Colorado - 01 * Diana DeGette
27. Florida - 19 * Robert Wexler
32. New Jersey - 05 * Paul Aronsohn
52. Washington - 03 * Brian Baird

Waarom is dit niet in Nederland te zien op TV, anyway wat is jouw favoriete clip?

[ Bericht 7% gewijzigd door -Angelus- op 20-01-2007 18:27:41 ]
  zaterdag 20 januari 2007 @ 17:06:13 #2
111843 Cassius
Something's fucky
pi_45536370
TVP, ik moet de aflevering van donderdag met Bill O'Reilly nog kijken
pi_45537684
20. Georgia - 11 * Phil Gingrey

Weheheheh
pi_45541511
07. Virginia - 08 * Jim Moran
11. New Jersey - 08 * Bill Pascrell
12. New York - 08 * Jerrold Nadler
14. New Jersey - 13 * none
16. California - 27 * Brad Sherman
21. Oregon - 03 * Earl Blumenauer
23. Texas - 22 * Tom DeLay
24. Georgia - 08 * Lynn Westmoreland
27. Florida - 19 * Robert Wexler
28. District of Columbia * Eleanor Holmes Norton
29. California - 06 * Lynn Woolsey
31. New Jersey - 03 * Rich Sexton

http://throwawayyourtv.com/2006/04/better-know-district.html
pi_45842937
Schitterend show
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_45861411
ik ben ook een fan.
Better Know A District is ook mijn favoriete onderdeel.

die afgevaardigen willen dolgraag op tv komen.
worden ze wel compleet in de maling genomen.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  Moderator woensdag 31 januari 2007 @ 20:50:42 #7
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_45862478
Het zijn over het algemeen wel alleen de Democraten die willen verschijnen in Better Know A District. Voor Republikeinen is er ook niet veel te winnen, want het publiek van Colbert is natuurlijk behoorlijk liberaal.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  woensdag 31 januari 2007 @ 20:57:40 #8
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_45862730
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 17:05 schreef -Angelus- het volgende:

Waarom is dit niet in Nederland te zien op TV, anyway wat is jouw favoriete clip?
De focus op de politiek en behandelde onderwerpen spreken de meeste Nederlanders niet aan.
Overigens is de Daily Show wel in nederland te zien.

Colbert is wel geniaal, vooral het einde van de midterm metaculair is briljant.
pi_45863069
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 17:05 schreef -Angelus- het volgende:

The Box zendt al wat programma's uit van Comedy Central.
hopelijk komen daar later ook TDS en TCR bij.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_46193768
dat laatste Stephen Colbert's Alpha Squad 7: Lady Nocturne: A Tek Jansen Adventure vond ik heel erg grappig!

http://www.tekjansen.com/
  Moderator zondag 11 februari 2007 @ 13:13:46 #11
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_46199516
Typisch eigenlijk dat dit programma in heel de VS minder kijkers scoort dan bv RTL Boulevard in Nederland. Ik denk dat het publiek dat het via internet volgt groter is dan dat via de tv.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_46207644

I WANTS
  zondag 11 februari 2007 @ 16:30:15 #13
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_46207870
quote:
Op zondag 11 februari 2007 13:13 schreef Mike het volgende:
Typisch eigenlijk dat dit programma in heel de VS minder kijkers scoort dan bv RTL Boulevard in Nederland. Ik denk dat het publiek dat het via internet volgt groter is dan dat via de tv.
Comedy Central zit op kanaal 52, het basisabonnement is t/m kanaal 32 (of iets in die buurt), het uitgebreidere basispakket gaat t/m 47.

Veel Amerikanen hebben niet eens de digitale tv waarmee je automatisch CC ook krijgt. En voor diegene die het wel hebben: Er zijn nog honderden andere kanalen.

The Daily Show en CR hebben dagelijks 1.5 tot 2 miljoen kijkers wat helemaal niet slecht is met zo'n uitgebreid zenderaanbod. En het trekt natuurlijk een vrij specifieke doelgroep. Daarbij komt ook nog eens dat je redelijk op de hoogte moet zijn van de Amerikaanse politiek anders begrijp je er maar weinig van.

En ik denk inderdaad dat 't ook veel via internet bekeken wordt, althans, de herhalingen.

Maar ik kijk Jon Stewart en Colbert bijna dagelijks, zeer vermakelijke televisie.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_46538316
tvp.

Kijk elke dag, en daarvoor hoeft het niet op tv te komen...

(tip: mininova)
  Moderator donderdag 22 februari 2007 @ 00:45:47 #15
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_46547042
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 20:44 schreef Autodidact het volgende:
tvp.

Kijk elke dag, en daarvoor hoeft het niet op tv te komen...

(tip: mininova)
Deze week is 'ie helaas op vakantie.
  donderdag 22 februari 2007 @ 02:04:03 #16
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_46548560
Een aanrader is trouwens om even bij google video te zoeken op colbert en white house. Je krijgt dan een half uur durende video van the annual correspondents dinner van the white house te zien waar Colbert gast spreker is. Het is een geniaal stuk waarin Colbert alle problemen op satires wijzen bloot legt van de amerikaanse media en het gevoerde beleid van Bush. Terwijl Bush op nog geen 3 meter van hem af zit. Waar normaal deze gebeurtenis veel media aandacht krijgt in amerika werd er dit jaar weinig tijd aan besteed.

Ik heb voor me studie een stuk geschreven over the daily show en heb redelijk veel interessante artikelen hier op me computer, dus mocht iemand geinteresseerd zijn in artikelen van 10-20 pagina's die een interessant perspectief op deze programma's werpen, laat het me even weten dan stuur ik wat door.
pi_46549857
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:45 schreef Mike het volgende:

[..]

Deze week is 'ie helaas op vakantie.
Inderdaad, verdomme.
pi_46852245
Th 3/15: Ayaan Hirsi Ali
pi_47337926
-kickje-

Inderdaad de aflevering met Ayaan Hirsi Ali (Ayann op de site van Colbert ) werd gisteren uitgezonden.

Begint meteen met

"Hirsi is my fathers name. Ali is my grandfathers name and Ayaan is my name" blabla

Wel leuk gesprekje verder
pi_47341673
Geweldige serie

Ik heb me echt rotgelachen om dat stukje waarin hij aankondigt dat de Democraten de meerderheid in de Senaat hebben Met Arabische ondertiteling die opeens in beeld verschijnt enz
pi_47349085
ja, was wel aardig met Ayaan.

meest grappig vind ik toch altijd 'Better Know a District'.
echt geniaal.
die congressman van gister was ook weer totaal in de war gebracht.

zo iemand zouden we hier ook moeten hebben.
we hebben toch ook 150 + 75 kamerleden om in de maling te nemen.
pi_47349637
Streaming link
-edit: geen torrents svp -

[ Bericht 6% gewijzigd door Mike op 17-03-2007 22:43:40 ]
pi_47364649
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 16:49 schreef Giechel_Ho het volgende:
Geweldige serie

Ik heb me echt rotgelachen om dat stukje waarin hij aankondigt dat de Democraten de meerderheid in de Senaat hebben Met Arabische ondertiteling die opeens in beeld verschijnt enz
welke aflevering is dat
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_47365043
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 12:25 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

welke aflevering is dat
Geen flauw idee. Het filmpje, genaamd "Colbert Quits", stond op youtube.
pi_47365480
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 12:25 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

welke aflevering is dat
Volgens mij toen de verkiezingen waren, nietwaar

"Don't think you're off the hook, voters. You're the ones who made this bed. Now you're the ones who are gonna have to move over so a gay couple can sleep in it. Tomorrow you're all gonna to wake up in a brave new world, a world where the Constitution gets trampled by an army of terrorist clones created in a stem-cell research lab run by homosexual doctors who sterilize their instruments over burning American flags, where tax-and-spend Democrats take all your hard earned money and use it to buy electric cars for National Public Radio and teach evolution to illegal immigrants... Oh and everybody's high!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')