quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:06 schreef steve2003 het volgende:
omdat ik denk dat men er hier denk ik meer verstand van heeft als mij of mijn vriendin, wou ik graag een beroep op jullie doen.
maar dat is op zich het rare. Ze heeft maar 2 dagen last gehad van die blaasontsteking, als het al een blaasontsteking was. dus dat is een beetje raar.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:07 schreef Lienekien het volgende:
Een verwaarloosde blaasontsteking kan volgens mij ontaarden in een nierbekkenontsteking. Dat is niet mis. Ik zou de huisartsenpost bellen.
Alles goed en wel, maar ze heeft nu pijn en vorige week plaste ze bloed. Ga nou bellen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:10 schreef steve2003 het volgende:
[..]
maar dat is op zich het rare. Ze heeft maar 2 dagen last gehad van die blaasontsteking, als het al een blaasontsteking was. dus dat is een beetje raar.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:07 schreef Lienekien het volgende:
Een verwaarloosde blaasontsteking kan volgens mij ontaarden in een nierbekkenontsteking. Dat is niet mis. Ik zou de huisartsenpost bellen.
En wel nu.
jezus. meen je dat? dan gaan we er ff heel veel vaart achter zetten idd..quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:12 schreef JackHerrer het volgende:
Een vriendin van mij had hier ook last van, een week later was ze dood.
Juistem!!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:07 schreef Lienekien het volgende:
En wel nu.
Dood zal ze niet gaan, dat is een standaard reactie.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:15 schreef steve2003 het volgende:
[..]
jezus. meen je dat? dan gaan we er ff heel veel vaart achter zetten idd..
op zich moeten jullie het wel relativeren mensen. het is allemaal maar licht, ze heeft de hele week gesport en vandaga gewoon de hele dag gewerkt zonder echt heel erg belemmert te zijn door de pijn ofzo. Ze zei dat de pijn in d'r rug meer voelde als lichte spierpijn. ze is nu ook gewoon gezellig in de stad wat met een vriendin ana eht drinken...
maar schrik hier wel een ebetje van de reacties zeg.. ga idd nu maar actie ondernemen!
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:15 schreef steve2003 het volgende:
[..]
jezus. meen je dat?
maar schrik hier wel een ebetje van de reacties zeg.. ga idd nu maar actie ondernemen!
lul! m'n zus is wel op het randje van dood geweest door een simpel buikgriepje. ik schrik nogal van dat soort reacties altijd...quote:
in jouw geval gaat het om een blaasontsteking... doet er totaal niet aan teo...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:19 schreef steve2003 het volgende:
[..]
lul! m'n zus is wel op het randje van dood geweest door een simpel buikgriepje. ik schrik nogal van dat soort reacties altijd...
Gast, bel gewoon de dokter. Wat boeit het als ze niks heeft, je hebt in ieder geval uitsluitsel.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:19 schreef steve2003 het volgende:
[..]
lul! m'n zus is wel op het randje van dood geweest door een simpel buikgriepje. ik schrik nogal van dat soort reacties altijd...
tuurlijk kan niemand dat weten, verwijt ik ook niemand, maar legde even uit waardoor ik het meteen zo serieus neem en ervan schrokquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:20 schreef weasel85 het volgende:
[..]
in jouw geval gaat het om een blaasontsteking... doet er totaal niet aan teo...
en jouw zusje dr verhaal, tjsa dat kan niemand weten he...![]()
Inderdaad.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:20 schreef Natalie het volgende:
Bloed in urinie is nóóit goed. In combinatie met pijn, zeg ik: verdomme! Ga onmiddellijk met haar naar de huisarts!
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:15 schreef steve2003 het volgende:
[..]
jezus. meen je dat? dan gaan we er ff heel veel vaart achter zetten idd..
op zich moeten jullie het wel relativeren mensen. het is allemaal maar licht, ze heeft de hele week gesport en vandaga gewoon de hele dag gewerkt zonder echt heel erg belemmert te zijn door de pijn ofzo. Ze zei dat de pijn in d'r rug meer voelde als lichte spierpijn. ze is nu ook gewoon gezellig in de stad wat met een vriendin ana eht drinken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |