ja??quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:58 schreef Wojworshebn het volgende:
Bij de meeste wasstraten staat daar toch een machine voor. Voor een euro al je matten gewassen binnen 3 minuten?
Nog nooit gezien iig...quote:
Ja??quote:Op zondag 21 januari 2007 19:23 schreef gfree het volgende:
Gewoon even met de spuitbus alles matzwart (of een andere kleur) spuiten, zo doen ze dat bij proffesionele poetsbedrijven ook.
Yep, als je zwart matten hebt, ff met matzwart eroverheen en het ziet er weer als nieuw uit.quote:
En je loopt dan voortaan lekkere zwarte schilfers je huis/kantoor in...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:47 schreef gfree het volgende:
[..]
Yep, als je zwart matten hebt, ff met matzwart eroverheen en het ziet er weer als nieuw uit.
Lijkt me idd ook niet echt practisch.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:48 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
En je loopt dan voortaan lekkere zwarte schilfers je huis/kantoor in...
Nooit last van gehad hoor.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:48 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
En je loopt dan voortaan lekkere zwarte schilfers je huis/kantoor in...
Yepz... En dan schilfert het...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:28 schreef gfree het volgende:
[..]
Nooit last van gehad hoor.verf heeft namelijk de neiging op te drogen.
glanzend zwart werkt natuurlijk weer niet....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:47 schreef gfree het volgende:
[..]
Yep, als je zwart matten hebt, ff met matzwart eroverheen en het ziet er weer als nieuw uit.
Dat doe ik dan maar thuis, met de tuinslangquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:37 schreef Herr.Flick het volgende:
Gewoon bij de carwash met hogedruk afspuiten, en daarna laten drogen.
je hebt nog steeds niets gedaan. lekker besluiteloosquote:Op zaterdag 27 januari 2007 08:33 schreef FoXje het volgende:
[..]
Dat doe ik dan maar thuis, met de tuinslang![]()
Hoe weet jij dat? Gisteren schoongemaakt, nu bijna droogquote:Op zondag 28 januari 2007 15:06 schreef Bob-B het volgende:
[..]
je hebt nog steeds niets gedaan. lekker besluiteloos
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |