van de weblog van Paul, zou hij er volgende week uitvliegen?
--
Menno weg Je kan niet alles hebben. De opdracht met de buggy’s had ik graag gedaan. Als je dit log vaker leest weet je dat ik mijn tweede passie (na radio) racen is.
Terwijl de rest van de groep bezig was veel geld te verdienen lag in een hotelkamer in Chiang Mai te slapen. Dat kon ik wel even gebruiken na twee slechte nachten. In de trein ben ik de hele nacht wakker geweest om de gejatte boekjes te beschermen...
Er is in ieder geval weer duidelijkheid over mijn positie. Ik zit er nog in. Helaas moest Menno vertrekken. Hoewel ik hem verdacht als mol en zijn vertrek de situatie voor mij overzichtelijker maakte, baalde ik wel. Menno is te gek. Heel lief en een sluwe kandidaat.
Het prachtige, schitterende, super-de-luxe hotel had trouwens een toilet van formaat. Nog nooit zo fijn geplast. Het rook er naar bosviooltjes, de kraan was een beeldhouwwerk en er was toiletpapier. Ja, je vindt ze ook zonder in Thailand.
En dan de pot. Niet die van de WC, maar het geld. Vier afleveringen zijn voor niets gebleken. Je vraagt je af Wie is niet de mol?
Volgende week een draak van een aflevering
wat moet ik hier nu neerzetten?