Afleiding. Hoe meer kandidaten er mee spelen, hoe minder kans dat de Mol ontmaskerd wordt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:51 schreef roelofjan het volgende:
Wat kan het de mol nou schelen dat Paul weer terug in het spel is?
Vandaag zei ze zelfs dat ze de mol is. Dat kun je opvatten als een grapje van een kandidaat, maar ook van een opmerking van de mol, die zo de verdenking van zich af wil halen... de mol gaat dat immers nooit toegeven!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:07 schreef Jane het volgende:
Als Nadja de Mol is, dan volgt ze het principe van 'zoveel mogelijk doen alsof je de Mol bent, zodat iedereen denkt dat je het gewoon niet kán zijn omdat het veel te veel opvalt'.
Nieuw, dat wel. Maar leuk?
Nee, dat is Renate!quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:34 schreef Greetz het volgende:
[..]
je hebt gelijk, nadia heeft ook zo'n lief koppie. . .
Hear hear!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:14 schreef Mr_Booze het volgende:
Ik vind trouwens dat Karel het wel goed doet maar een Angela zal het nooit worden.![]()
Rober Schumacher verricht wonderenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:14 schreef Mr_Booze het volgende:
Ik vind trouwens dat Karel het wel goed doet maar een Angela zal het nooit worden.![]()
Milouska vond ik echt één van de beter mollen hoorquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:03 schreef Mr_Booze het volgende:
We denken allemaal te moeilijk trouwens de BN-er editie heeft geen goede "oustanding performance" mollen voortgebracht. Als je het vergelijkt met bijv. Nico en Sjors. Sinds Elise zijn ze maar wat matig zoals Yvonne en Milouska en Elise zelf stelde ook niet zoveel voor.![]()
Ik vind Karel de perfecte presentator voor dit, lekker mysterieus af en toe..! Ik vind hem beter dan Angela..quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:14 schreef Mr_Booze het volgende:
idd. Karel is echt meedogenloos en wrijft het er maar al te graag in dat ze veel geld hebben verloren. Dat past beter bij het programma dan de meelevende Angela.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:30 schreef Haunter het volgende:
Ik vind Karel de perfecte presentator voor dit, lekker mysterieus af en toe..! Ik vind hem beter dan Angela..
Ik vond Angela meer mysterieuzer en ijshard en toch meelevend ja. Enige dat ik minder vind is dat Karel een beetje zijn mening oplegt aan de kijker.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:30 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik vind Karel de perfecte presentator voor dit, lekker mysterieus af en toe..! Ik vind hem beter dan Angela..
Duur hotel.. voor 1000 euro was het volgens Karel nog een koopje.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:46 schreef Ikook het volgende:
Wauw wat een ontzettend gaaf hotel waar Eva en Alex mochten overnachten....iemand enig idee welk hotel dit was?
Hehe weet ik en maakt me niet uit......ik wil het weten!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:48 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Duur hotel.. voor 1000 euro was het volgens Karel nog een koopje.![]()
http://www.mandarinoriental.com/chiangmai/quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:46 schreef Ikook het volgende:
Wauw wat een ontzettend gaaf hotel waar Eva en Alex mochten overnachten....iemand enig idee welk hotel dit was?
Ex BTWquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:55 schreef Bayswater het volgende:
Voor 429 dollar al een kamertje voor 2.
Ja, bloedfanatiek!quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:56 schreef Jane het volgende:
Jammer dat Menno eruit is.Niet omdat ik dacht dat hij de Mol was, maar omdat ik hem leuk vond in het spel.
Hmm, daar heb je misschien een punt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:34 schreef Kidney_Bean het volgende:
Dat van Nadja ligt er echt teveel bovenop... Wat een slechte mol is dat dan! Ik verdenk nog steeds Renate en Inge, vond het ook erg opvallend hoe Renate eerst TOTAAL niet van dat gebouw wilde abseilen en nu wel in het vliegtuigje wilde..
Ik denk dat ze dan stenen draken tegenkomen ofzoquote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:39 schreef evert het volgende:
van de weblog van Paul, zou hij er volgende week uitvliegen?
[..]
Volgende week een draak van een aflevering
Tuurlijk wel. Ze zouden ook net kunnen doen alsof hij de test het slechtste heeft gemaakt, en hem zo opzettelijk te isoleren om eventuele verdachtmaking tegen te gaan...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:51 schreef Stansfield het volgende:
Paul kan toch de mol niet meer zijn, aangezien hij de test als slechtste gemaakt heeft? Het lijkt me toch niet dat ze daar mee gaan kloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |