Nadja is zoooooo de mol.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:47 schreef golfer het volgende:
Nadja hoeft als mol die vrijstelling helemaal niet te hebben.
Ja maar dat geld was niet zo moeilijk te vinden... ik denk nog steeds aan Menno die het karretje van Dick heeft gesaboteerd en zo hem een vrijstelling door de neus heeft geboordquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nou, voor degene in het vliegtuig valt er best goed te mollen hoor...
Door geen aanwijzingen te geven bijv.
Ja of andersom hequote:Op donderdag 25 januari 2007 20:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar dat geld was niet zo moeilijk te vinden... ik denk nog steeds aan Menno die het karretje van Dick heeft gesaboteerd en zo hem een vrijstelling door de neus heeft geboord
Mja... kan ook. De tekst van Karel gaf net ook een suggestie aan 'misschien kwam het de mol wel goed uit als er vandaag eerst wat geld binnen zou komen'. Alles staat in feite open met deze opdracht. Iedereen kan het zijn als je alleen hier op af gaat.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar dat geld was niet zo moeilijk te vinden... ik denk nog steeds aan Menno die het karretje van Dick heeft gesaboteerd en zo hem een vrijstelling door de neus heeft geboord
Ja kan ook maar Dick praat me iets teveel als Mol... Menno houdt zich altijd een beetje op de achtergrond en plaatst vaak maar één (meestal rake) opmerkingquote:
da's wel erg botquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:54 schreef TheVulture het volgende:
Was het nou het eennalaatste bot wat elke keer geldt?
quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:55 schreef snellejelle het volgende:
[..]
da's wel erg bot
wat een knuppels dit![]()
Hij zegt dat hij niet geboden heeft.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:58 schreef golfer het volgende:
Jol heeft als enige niet geboden, dus is zeker niet de mol.
Nou dit kwam aardig geloofwaardig over andersquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:59 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij niet geboden heeft.
Dan krijg je tijdens de laatste aflevering te zien dat hij 100 keer z'n hand opgestoken heeft...
Menno werd wel heel erg buiten beeld gehoudenquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:59 schreef Jasza het volgende:
Menno bied als laatste lol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |