Het zou natuurlijk wel een ideale positie zijn voor de mol om een beetje buiten de groep te vallen zoals Paul dat nu doet. Van de andere kant vraag ik me sterk af of ze (geheel tegen de regels van het spel in eigenlijk) Paul een rood scherm zouden laten zien terwijl hij de mol is...quote:Op zondag 21 januari 2007 10:52 schreef reconnect het volgende:
Voor elk persoon zijn verschillende aanwijzingen en motieven, het is daarom heel moeilijk om een mol aan te wijzen. Overigens denk ik niet dat het in aanwijzingen zit als : uit dit woord kun "dick" en "rode" halen. Je moet goed in je achterhoofd houden dat de mol de opdrachten vantevoren kent. Daar moet je de mol betrappen op een foutje.
Daarom denk ik dat Renate niet de mol is, omdat de rechterkant "goede" kant is...als ze de mol is liep ze wel een andere kant op, of ging ze niet als een van de eerste spelers en veld op. Dick Jol is zoals Soli ook zegt erg fanatiek dus ik denk ook niet dat hij het is. Alex en Nadja zijn mij te obvious, en omdat Karel elke keer een blauw overhemd heeft denk ik dat het Paul is. Menno is ook erg fanatiek.
Om de kijker (en de andere kandidaten dus ook!) op een dwaalspoor te brengen gaven ze Paul het rode scherm, zo lijkt het alsof hij de mol niet kan zijn
Mja mijn theorie voor nu, zal over 2 afleveringen weer anders zijn(zou het wel sneu vinden als Paul er nu uit zou gaan
)
Volgens mij hebben ze ook al een aflevering eerder zoiets gedaan, kan me zo snel niet herrineren wanneer dat wasquote:Op zondag 21 januari 2007 11:01 schreef Soli het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk wel een ideale positie zijn voor de mol om een beetje buiten de groep te vallen zoals Paul dat nu doet. Van de andere kant vraag ik me sterk af of ze (geheel tegen de regels van het spel in eigenlijk) Paul een rood scherm zouden laten zien terwijl hij de mol is...
Als Paul de Mol is, dan gaat het natuurlijk niet tegen de regels van het spel in om hém een rood scherm te laten zien. En als speler (en kijker) moet je er ook vanuit gaan dat niets is wat het lijkt. Beetje hetzelfde als de Mol die zegt dat hij 'de Mol' aan de telefoon heeft gehad, zoals volgens mij in eerdere series gebeurd is.quote:Op zondag 21 januari 2007 11:01 schreef Soli het volgende:
Van de andere kant vraag ik me sterk af of ze (geheel tegen de regels van het spel in eigenlijk) Paul een rood scherm zouden laten zien terwijl hij de mol is...
Zie je het al? Zie je de link tussen de twee? Nee?quote:Milouska blijkt Darwin in haar koffer te hebben en ze weet zeker dat Darwin, in Oost-Australië verder weg ligt dan Edinburgh in Schotland. Dus Milouska is de volgende die verder reist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wel?
[ Bericht 6% gewijzigd door MrManiak op 21-01-2007 14:56:18 ]Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
Yvonne en Miloushka zogen ook gigantisch als Mol, omdat ze er beiden té dik bovenop lagen... (en in de schaduw stonden van de mol der Mollen; Georgequote:Op zondag 21 januari 2007 14:47 schreef Angelic_Rose het volgende:
Of Nadja nou de mol is of niet, ik erger me compleet dood aan haar zeg.. Wat een domme nutteloze trien..
Volgens mij heeft ze ook de helft van de tijd geen idee waar ze mee bezig is of waar ze is, alsof ze aan rustgevende 'medicijnen' zit ofzo..![]()
En ja, wie is de Mol?....
Ik heb geeeeeeen idee..![]()
Bij elke aflevering zie ik wel iets verdachts bij alle kandidaten, dus ik zou het gewoon nog niet weten..
Mocht Nadja de mol zijn, dan vind ik dit het slechtste seizoen ooit en mag ze zich wat mij betreft diep schamen..
Maar verder weet ik het echt nog niet, zoals ik al zei, je ziet te veel dingen.. Bij iedereen zie je wel iets waarvan je denkt 'hey dat is verdacht'..
Dus ik wijs nog even niet met mijn vinger naar een mogelijke mol..![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 11:59 schreef Tharalom het volgende:
En wederom droeg Karel alleen maar weer blauwe overhemden...
Klopt, daarom is zij de mol niet; like she can handle it...quote:Op zondag 21 januari 2007 15:23 schreef Soli het volgende:
Als Nadja inderdaad de mol is, kan je haar zeker geen domme trien noemen! Het vereist toch wel enige intelligentie om zo'n rol op je te kunnen nemen...
quote:Op zondag 21 januari 2007 18:43 schreef J-net het volgende:
Ik denk dat Alex de mol is. De manier waarop hij dingen doet etc, ja bij hem heb ik dat gevoel, en MrManiak ook
Maar wie op aarde kan tippen aan Sjors?quote:Op zondag 21 januari 2007 14:50 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Yvonne en Miloushka zogen ook gigantisch als Mol, omdat ze er beiden té dik bovenop lagen... (en in de schaduw stonden van de mol der Mollen; George)
Sjimmie?quote:Op maandag 22 januari 2007 07:47 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Maar wie op aarde kan tippen aan Sjors?
Uhm, omdat dat de opdracht van de mol is? De mol verdient sowieso geen geld.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:20 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Waarom zou de mol kandidaten zoveel mogelijk op een dwaalspoor brengen. Wat heeft dat voor zin? Verdient ze daardoor meer geld ofzo? Nee, dus... Dat is geen argument waarom Nadja de mol niet zou kunnen zijn.
quote:Op maandag 22 januari 2007 07:47 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Maar wie op aarde kan tippen aan Sjors?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |