abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46605647
Ik ben ook maar weer begonnen met Rose, ben inmiddels al lvl 37 met men bowhawker. Ik vroeg me af of het nuttig is om nu trap shot en heart hilt te nemen of double shot en aim shot eerst te maxxen ?

Btw, mocht iemand plek hebben in z'n clan houdt ik mij aanbevolen
pi_46607435
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 20:56 schreef RICK17 het volgende:
Ik ben ook maar weer begonnen met Rose, ben inmiddels al lvl 37 met men bowhawker. Ik vroeg me af of het nuttig is om nu trap shot en heart hilt te nemen of double shot en aim shot eerst te maxxen ?

Btw, mocht iemand plek hebben in z'n clan houdt ik mij aanbevolen
Geen Heart Hit. Zou gaan voor Aim Shot max zodat je na scout job Hawk Shot -> Eagle Shot kan nemen. Daarnaast is na je jobchange Trap Shot 6 erg handig. Double Shot doet veel dmg, die naar lvl 10 maar wachten met upgraden naar Triple Shot totdat je die in een keer naar 16 kan doen (anders doe je minder dmg).

Verder Sprint lvl 1 misschien, geen Rest Mastery (Relax), wél Hawker Spirit behalve als je altijd met een muse speelt dan is dat niet nodig.

Succes
pi_46611886
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 11:20 schreef DaFan het volgende:

[..]

Kheb ook al 2 weken geen lvl gedaan...toevallig maandag omdat ik pas dinsdag hoefde te beginnen met stage. Ik kan altijd alleen na 19:00 uur spelen en dan ga ik óf CF met mn alt en die van morianti, óf ff rondrennen met Malfunction en TG enzo, want mn spot in Shady is dan altijd al bezet

Dodged, wat is je succesrate op G6 en G7 trouwens met Low Enthiric en Enthiric? Moet nog klein beetje Hime en wat Enthirics en dan kan ik m maken Gigante heeft 7 nog niet en 6 durf ik niet met m aan (sorry mori ), vandaar
Ik ben bourg, jeweet
Heb me toch bedacht, weer volop aan het spelen, 152 nu xD Vandaag 2 lvl's gedaan, 151 naar 152 heeft me 5 uur lang grinden gekost op die domme sikuku dingen, was het wel waard want heb nog een slotted reverse cannon met 93hit gedropt gehad die nu dus voor 6.5mil in mijn shop te bewonderen staat.
Mijn eigen reverse is (4) met 139 hit, ga ik verder doen met NA tot (7), en doe er hoogstwaarschijnlijk een S5 in, puur om het feit dat de prijzen van hearts op de klippen lopen =/
~~
pi_46624590
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 86% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:29:40 ]
pi_46624757
Je had toch ook nog die arti
pi_46642536
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 15:26 schreef DaFan het volgende:
Je had toch ook nog die arti
Die is lvl 101 Ik haal voor grade 4 gems met elixer 97%
Geen doen dus
~~
pi_46646960
quote:
Op zondag 25 februari 2007 00:05 schreef evdl het volgende:

[..]

Die is lvl 101 Ik haal voor grade 4 gems met elixer 97%
Geen doen dus
Ik doe t wel met Thorax ofzo dan Raad je me nog iemand aan?
pi_46656076
Zow.. 2nd jobquest gehad
Ff uitzoeken wat voor skills ik nu moet aanschaffen en ik kan weer gaan levellen
pi_46723106
Woei, weer een lvltje omhoog...

Lekkere party gisteren, wat gems binnen gehaald en lekker gerankt ... Daarna met het eten 'Hitler's berg' gekeken op de Belg en als een oude lul voor tv in slaap gevallen ipv verder te ranken... Dit gaat echt de verkeerde kant op
Fools rush in where angels fear to tread...
pi_46723954
Ik en Morianti ook weer lvltje met de alts + 120 CP.
Wel weer lekker ouderwets ruzie gemaakt. Later toch maar ff Malfunction weer gehaald toen die gekke BR met een lvl 130 knight kwamen ofzo, maar die lui heb ik toen ff 6v1 geowned
Morianti hoefde alleen ff die cleric te stunnen zodat ie die knight niet meer kon healen, en ja, dan ligt ie snel

Mooi spel
pi_46767904
http://forum.ruff-rose.com/index.php?showtopic=32&st=0
Mooi

Heeft er iemand nog die files van die All-in-one-NPC, ik kan nergens vinden en ik ben pas in het weekend weer bij mijn eigen PC, en dan ga ik het waarschijnlijk vergeten.

Verder zijn er nog goede patches geweest. De maps in Eldeon zitten erin, droptables in Luna zijn aangepast zodat er meer gems en hearts droppen en er komen meer Lisents Gaat de goede kant op
pi_46770730
Heerlijk, dan ga ik dus lekker rapen met Gigante in een party als we gebuffed worden
Fools rush in where angels fear to tread...
pi_46770787
Over een week of 2 zijn de alts van mori en mij wel jouw lvl Dan wil ik ook wel mee, P7 met twee bourgs
pi_46830655
Hey gaan jullie naar 7h rose of blijven jullie lekker waar jullie zijn gebleven?
Ik dacht ik zie er nog geen posts over, dus vraag het ff ^^
Ik blijf iig lekker bij ruffrose, misschien dat ik later een keer overstap als het echt te rustig wordt.
~~
pi_46835619
Heb je een site met meer info over 7h Rose?
Goed-Beter-Best-Vaffanculo
pi_46836558
Ik blijf ook bij Rrose.

Jorryt: www.sevenhearts.net
Volgens mij is ie vannacht van start gegaan!
pi_46837146
Waarom is dat Seven Hearts er eigenlijk
Ik vermaak me nog prima op RuffRose, level 77 dus binnenkort maar eens verhuizen naar Luna ofzo..
pi_46837401
Das van Glove ofzo, die ging ineens vertrekken met de centjes van Ruff en denkt het beter te kunnen. Er gaan een hoop mensen mee en die zullen wel weer gear enzo van dr krijgen...t zal wel maar ik blijf bij Ruff! T gaat nu eindelijk ook echt goed met mn chars en Vaffanculo ook nog wel redelijk al is het wel wat stil de laatste tijd.

Ga binnenkort maar eens Luna CF uitchecken kijken of ik eens een keer Astarot King kan doen zonder dat er weer tig clans staan te kloten
pi_46843755
Mjah, wees dan origineel en maak op z'n minst een andere website..

Succes met je Asteroth King, ik houd het maar op solootjes met een master stone golem (30K exp ), vanavond maar eens een worm dragon proberen. (altijd fijn als je denkt weg te komen met 200 HP en je valt opeens dood neer door lag.. )
pi_46844446
Hij wordt geel op 152 dus moet lukken
Kan wel pas zondag proberen maar kheb geduld.
pi_46844447
Ik blijf ook lekker bij Ruff, mijn clan groeit aardig
pi_46844639
Zijn jullie nou al s grade 2?
pi_46846241
Neuh CF houden wij ons niet zo veel mee bezig...
pi_46847442
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 14:35 schreef jorryt het volgende:
Neuh CF houden wij ons niet zo veel mee bezig...
Als jullie nou gewoon bij Vaffanculo komen (we hebben nog wel 8 a 10 plekken) kunnen jullie mooi ons meehelpen. Morianti en ik hebben het wel gehad met CF (allebei lvl 100 nu) en gaan temple farmen, maar jullie kunnen nog mooi puntjes voor ons verdienen
We hebben er nu 3000.
pi_46849561
3000 al? hebben we nu een geel kleurtje?
Hmm, ben ik nog maar een maandje bezig, nu level 77, eind van deze maand moet ik toch wel level 100 kunnen halen, 1 leveltje per dag..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')