Ik weet dat eerste hit alleen noodzakelijk is, maar het was gisteren zo druk rond 11 uur 's avonds dat ik het maar opgegeven heb.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:04 schreef DJKoster het volgende:
Het is daar altijd druk, ik geef je weinig kans..![]()
Neuh, zolang je maar de eerste hit hebt op de king heb je je item al (in principe, items droppen niet elke keer).
Geen eerste hit? Kun je het vergeten![]()
Morgen eens kijken of ik level 70 haal, nu nog maar level 68(10%), stomme server die lag te kloten tussen 7 en 10![]()
Ik heb vaak genoeg first hit gehad op Krawfy King toen ik daar aan het lvlen was. Nu is het alleen een stuk irritanter.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:16 schreef Weizz het volgende:
Op het heuveltje dat je tegen komt als je vanaf die schotten bij die huisjes rechtdoor gaat tegen komt gaan staan. Dan dat deel bij die boom en naar de stenen in de gaten houden, zwaar uitgezoomed uiteraard, geen skills. Alleen blijven schieten, de rest slacht em wel af voor je... Das het voordeel van drukte, je moet alleen wel snel zijn
Ik las eergisteren(?) wel in een announcement dat ze geen accounts meer activeren. Ik weet alleen niet of dat alleen voor die dagen gold of niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:54 schreef hugl3s. het volgende:
Weet er iemand of er nog accounts geactiveerd worden?
Want heb me gister al aangemeld en hij is nog steeds niet geactiveerd.
Ik ben nu ook de lul...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:41 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik heb vaak genoeg first hit gehad op Krawfy King toen ik daar aan het lvlen was. Nu is het alleen een stuk irritanter.![]()
Sniping kost me teveel skillpoints want ik heb die andere active skill daar niet voor, Hard Shot is dat denk ik.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:57 schreef DaFan het volgende:
Sniping! Zuly Storm is wel aardig in Gorge of Silent maar meer dan lvl 1 zou ik nog ff bij wegblijven. De mobs op Luna hebben ook allemaal vrij hoge magic deff dus zou je Zuly Pink ook iets lager houden.
Vanaf lvl 16 triple mét hoge Con en goede buffs kan je wel al bijna elke keer max dmg halen (wat je kan zien boven het beest zn hoofd, de dmg zelf is dan wel hoger!) dus is niet slecht. Sniping is ook erg fijn maar heb je natuurlijk wel Aim/Hard (hoe heet dat ook alweeR) lvl 10 voor nodig en is niet goedkoop.
Probeer in ieder geval weg te blijven bij de Summon Tree, dat kan je altijd nog doen als je de rest maxed hebt.
Mjah, schoot ook niet echt op..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:12 schreef DaFan het volgende:
Je kan ook helemaal zuidwest in Gorge rangen, moet je 2 bruggen over. Maar met jouw lvl moet je wel hopen dat het een beetje druk is en je moet bereid zijn flink wat dood te gaan
Nee met de altsquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:10 schreef Weizz het volgende:
Met je lvl 150 char zeker
Slap die GMG!!! haha
Kheb ook al 2 weken geen lvl gedaan...toevallig maandag omdat ik pas dinsdag hoefde te beginnen met stage. Ik kan altijd alleen na 19:00 uur spelen en dan ga ik óf CF met mn alt en die van morianti, óf ff rondrennen met Malfunction en TG enzo, want mn spot in Shady is dan altijd al bezetquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:53 schreef evdl het volgende:
Ik probeer nu een beetje te stoppen, telkens als je hoog lvl wordt gebeurt er weer iets, zoals dupes, gm's die onderling ruzie krijgen, DDOS, of iets anders dergelijks waardoor het weer op de klippen loopt.
Ik ben nogsteeds 150, heb inmiddels max buying trick, en lvl 9 selling trick.
Ook de mensen waar ik normaal mee lvl zitten veel in CF enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |