abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46481455
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 01:04 schreef DJKoster het volgende:
Het is daar altijd druk, ik geef je weinig kans..
Neuh, zolang je maar de eerste hit hebt op de king heb je je item al (in principe, items droppen niet elke keer).
Geen eerste hit? Kun je het vergeten

Morgen eens kijken of ik level 70 haal, nu nog maar level 68(10%), stomme server die lag te kloten tussen 7 en 10
Ik weet dat eerste hit alleen noodzakelijk is, maar het was gisteren zo druk rond 11 uur 's avonds dat ik het maar opgegeven heb.
pi_46484277
Op het heuveltje dat je tegen komt als je vanaf die schotten bij die huisjes rechtdoor gaat tegen komt gaan staan. Dan dat deel bij die boom en naar de stenen in de gaten houden, zwaar uitgezoomed uiteraard, geen skills. Alleen blijven schieten, de rest slacht em wel af voor je... Das het voordeel van drukte, je moet alleen wel snel zijn
Fools rush in where angels fear to tread...
pi_46484982
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:16 schreef Weizz het volgende:
Op het heuveltje dat je tegen komt als je vanaf die schotten bij die huisjes rechtdoor gaat tegen komt gaan staan. Dan dat deel bij die boom en naar de stenen in de gaten houden, zwaar uitgezoomed uiteraard, geen skills. Alleen blijven schieten, de rest slacht em wel af voor je... Das het voordeel van drukte, je moet alleen wel snel zijn
Ik heb vaak genoeg first hit gehad op Krawfy King toen ik daar aan het lvlen was. Nu is het alleen een stuk irritanter.
pi_46486874
Weet er iemand of er nog accounts geactiveerd worden?
Want heb me gister al aangemeld en hij is nog steeds niet geactiveerd.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 15:49:45 #155
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_46492269
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 12:54 schreef hugl3s. het volgende:
Weet er iemand of er nog accounts geactiveerd worden?
Want heb me gister al aangemeld en hij is nog steeds niet geactiveerd.
Ik las eergisteren(?) wel in een announcement dat ze geen accounts meer activeren. Ik weet alleen niet of dat alleen voor die dagen gold of niet.
En de groeten terug DJKoster
pi_46494929
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:41 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Ik heb vaak genoeg first hit gehad op Krawfy King toen ik daar aan het lvlen was. Nu is het alleen een stuk irritanter.
Ik ben nu ook de lul...
Al een keer eerste en laatste hit gehad = Green crystal..
Daarna weer eerste hit, door blijdschap verblind ren ik de armen in van een Junon's Golem
Weer een andere, ren er naartoe, ik zie er een tovenaartje vlakbij staan die niets aan het doen is, op 1 mm ervandaan zwaait ie even met zijn stafje, dag eerste hit
pi_46497570
Gewoon ranken, en niet alleen focussen op Kings. Met Golems kan je prima lvlen Die komen vanzelf wel.

@hugl3s: Accounts activaten wordt een tijdje uitgesteld, weet niet precies wanneer dat weer begint.

Er komt trouwens ook nog een derde channel bij dus dan zal first hit wel iets makkelijker worden En Clan Points natuurlijk
pi_46499425
Mjah, vanavond misschien nog even kijken @ Gorge of Silence, of ik die Doonga's daar al een beetje aan kan. Het enigste wat nu lekker levelt zijn Crawfy Captains, maar omdat het zo druk is daar zijn de helft van je prooien al aangevallen voordat je er bent..

Golem's moeten nog even wachten, lukken nog net niet..
pi_46499487
Je kan ook helemaal zuidwest in Gorge rangen, moet je 2 bruggen over. Maar met jouw lvl moet je wel hopen dat het een beetje druk is en je moet bereid zijn flink wat dood te gaan
pi_46504560
Inmiddels mijn second job quest gedaan en ben nu Bourg.

Ik heb wel erg veel geluk gehad bij de Krawfy Kings.
Binnen 15 min 3 van de 5 bottles omdat ze zo lief waren om direct naast mij te spawnen.
Daarna was het nog een half uur Stone Golems hunten voor het laatste quest item.

Heb inmiddels Combat en Gunshot Mastery op lvl 15. Ik heb nog ongeveer 200 punten over. Ik zit er nu aan te denken om eerst Triple shot te gaan maxen, want zulie storm is nog niet echt nuttig nu.

Iemand tips?
pi_46506522
Sniping! Zuly Storm is wel aardig in Gorge of Silent maar meer dan lvl 1 zou ik nog ff bij wegblijven. De mobs op Luna hebben ook allemaal vrij hoge magic deff dus zou je Zuly Pink ook iets lager houden.
Vanaf lvl 16 triple mét hoge Con en goede buffs kan je wel al bijna elke keer max dmg halen (wat je kan zien boven het beest zn hoofd, de dmg zelf is dan wel hoger!) dus is niet slecht. Sniping is ook erg fijn maar heb je natuurlijk wel Aim/Hard (hoe heet dat ook alweeR) lvl 10 voor nodig en is niet goedkoop.

Probeer in ieder geval weg te blijven bij de Summon Tree, dat kan je altijd nog doen als je de rest maxed hebt.
pi_46509570
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 21:57 schreef DaFan het volgende:
Sniping! Zuly Storm is wel aardig in Gorge of Silent maar meer dan lvl 1 zou ik nog ff bij wegblijven. De mobs op Luna hebben ook allemaal vrij hoge magic deff dus zou je Zuly Pink ook iets lager houden.
Vanaf lvl 16 triple mét hoge Con en goede buffs kan je wel al bijna elke keer max dmg halen (wat je kan zien boven het beest zn hoofd, de dmg zelf is dan wel hoger!) dus is niet slecht. Sniping is ook erg fijn maar heb je natuurlijk wel Aim/Hard (hoe heet dat ook alweeR) lvl 10 voor nodig en is niet goedkoop.

Probeer in ieder geval weg te blijven bij de Summon Tree, dat kan je altijd nog doen als je de rest maxed hebt.
Sniping kost me teveel skillpoints want ik heb die andere active skill daar niet voor, Hard Shot is dat denk ik.
Ik heb er maar voor gekozen om eerst triple shot te maxen die zit inmiddels op lvl 15.
Met lvl 82 heb ik triple shot gemaxed denk ik, daarna kan ik zulie pink misschien tot lvl 5 doen zodat ik later alvast zulie storm kan kiezen als ik dit wil.
pi_46509726
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 19:12 schreef DaFan het volgende:
Je kan ook helemaal zuidwest in Gorge rangen, moet je 2 bruggen over. Maar met jouw lvl moet je wel hopen dat het een beetje druk is en je moet bereid zijn flink wat dood te gaan
Mjah, schoot ook niet echt op..
Kenji Beach: Lekker levelen op Crawfy Captains, alleen veel te druk
Gorge: Matig levelen op Doonga troep en ga te veel dood.

Na middernacht nog maar even spelen, dan is het meestal wat rustiger..
pi_46537539
Is er al meer nieuws over wanneer er weer accounts geactiveerd worden?
Want heb er toch wel weer zin in.
pi_46537703
Als je het laatste nieuws wil moet je ruff-rose.com en op irc.xploitirc.net #ruff-rose in de gaten houden. Dan weet je net zoveel als wij (niks dus).
pi_46542920
Golems beginnen nu te komen, lukt meestal wel, heel soms niet als er weer zo'n stomme Kaiman Hunter staat te schieten (hoe vaak ik al niet dood ben gegaan omdat ik dat niet door had )

En soms is zo'n beestje bevroren..

pi_46543113
Heu wij waren CF ... lekker rellen weer zeg
pi_46561847
Met je lvl 150 char zeker

Slap die GMG!!! haha
pi_46562092
Vanmorgen, vlak voor werktijd, al 1 item van een crawfy king te pakken gekregen.
Jah, verslaafd enzo..
pi_46566341
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:10 schreef Weizz het volgende:
Met je lvl 150 char zeker

Slap die GMG!!! haha
Nee met de alts
Ik ben lvl 92 (Scout) en Mori is 95 (Bourg) geloof ik Hebben nu al >2500 CP Dus iets van 700-800 gedaan in 10 lvls. We blijven nog een lvl of 5 en dan gaan we Temple farmen voor lisents
Mori heeft max gathering en economy mastery en daarna lekker P7
pi_46578834
grmbbllll.... server disconnected en bij inloggen een half uur werk kwijt ofzo..
pi_46587633
Ik probeer nu een beetje te stoppen, telkens als je hoog lvl wordt gebeurt er weer iets, zoals dupes, gm's die onderling ruzie krijgen, DDOS, of iets anders dergelijks waardoor het weer op de klippen loopt.
Ik ben nogsteeds 150, heb inmiddels max buying trick, en lvl 9 selling trick.

Ook de mensen waar ik normaal mee lvl zitten veel in CF enzo
~~
pi_46588332
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 10:53 schreef evdl het volgende:
Ik probeer nu een beetje te stoppen, telkens als je hoog lvl wordt gebeurt er weer iets, zoals dupes, gm's die onderling ruzie krijgen, DDOS, of iets anders dergelijks waardoor het weer op de klippen loopt.
Ik ben nogsteeds 150, heb inmiddels max buying trick, en lvl 9 selling trick.

Ook de mensen waar ik normaal mee lvl zitten veel in CF enzo
Kheb ook al 2 weken geen lvl gedaan...toevallig maandag omdat ik pas dinsdag hoefde te beginnen met stage. Ik kan altijd alleen na 19:00 uur spelen en dan ga ik óf CF met mn alt en die van morianti, óf ff rondrennen met Malfunction en TG enzo, want mn spot in Shady is dan altijd al bezet

Dodged, wat is je succesrate op G6 en G7 trouwens met Low Enthiric en Enthiric? Moet nog klein beetje Hime en wat Enthirics en dan kan ik m maken Gigante heeft 7 nog niet en 6 durf ik niet met m aan (sorry mori ), vandaar
pi_46593746
Slappen van noodles op cf is ook wel leuk

Ze worden er alleen zo agressief van... snel buiten afstand buffen en dan onverwacht aanvallen met 4 tegen 2...
pi_46596023
Ja dat was geinig

Vooral toen die lui zonder buffs kwamen en Morianti en ik ze dik ownden in 2v4. Zij allemaal tussen 130 en 155 ergens en wij allebei 146-151
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')