Hoe lvl jij zo snel ik ben pas 147 wil fokking graag 156 >.>quote:
Solo @ Eldeon heerstquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:40 schreef evdl het volgende:
[..]
Hoe lvl jij zo snel ik ben pas 147 wil fokking graag 156 >.>
Heeft iemand toevallig slotted reverse met leuke hit te koop?
Neuh wisselt een beetje. Voor mij hangt het er vooral van af of bepaalde spots bezet zijn, dan switch ik gewoon.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:07 schreef Thormodo het volgende:
Ik ga ook maar weer eens beginnen met Rose, tijdje de beta gedaan, alleen 3x exp is wel beter.
Zal zometeen beginnen met downloaden, maar FOK! zit dus op Athena?
Juh is wel te doen volgens mijquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:55 schreef Thormodo het volgende:
Ah ok, Athena en Aegis zijn dus gewoon twee channels geen twee servers. En is Muse -> Mage een beetje goed om te soloën ? Leek me nu wel leuk om die te doen aangezien ik in de beta een Soldier had.
Thanks. Die downloadlink werkt idd. Het Ruff-Rose forum werkt om de een of andere reden niet bij mij.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:22 schreef DaFan het volgende:
http://forum.ruff-rose.com/index.php?showtopic=11257
En de 'normale' kROSE downloaden werkt ook! Je moet m alleen niet laten updaten maar eerst de andere bewerkingen doen zoals ze staan uitgelegd.
Deze werkt gewoon: ftp://download.sevenheart(...)/rose_736_736_kr.exe
Die is idd regelmatig down.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:57 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Thanks. Die downloadlink werkt idd. Het Ruff-Rose forum werkt om de een of andere reden niet bij mij.
Level 61quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:43 schreef DJKoster het volgende:
Level 40
Niet echt maar volgens mij gaat het wel prima met je. Kheb nog amper vragen gezien over je build enzo dus hoop dat het nog de goede kant op gaatquote:
Hitrate boeit idd niet zoquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:20 schreef Weizz het volgende:
Als bourg moet je echt sterke wapens hebben... Dat is het enige dat je hebt, die vette atk op afstand. Dat is dus 9 lvls sparen voor een erg goed wapen, iedere keer weer....
Equip, Active skills en Character Status:quote:Op woensdag 14 februari 2007 08:23 schreef DJKoster het volgende:
Ik zal vanavond wel even wat screenshots hier neerzetten, het lijkt me allemaal wel goed te gaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |