wtf?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 09:14 schreef richard87 het volgende:
heb namelijk een hd tv die alleen VGA accepteert
Een hdtv die geen component of hdmi ondersteund? Een pc monitor dus.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 09:14 schreef richard87 het volgende:
heb namelijk een hd tv die alleen VGA accepteert
Jij bent blindquote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:10 schreef richard87 het volgende:
niet de wii gaat met de juiste kabels tot 720p check je wii instellingen maar eens...![]()
Die tv kan tot 720p afbeelden.. HDready dus.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:12 schreef richard87 het volgende:
en heb een Philips 26PF5320 LCD-TV weet iemand of dat een beetje een relaxte tv is voor hd..want snap er geen ene fl*kker meer van nu:S
Zeg nu alstublieft geen gekke dingen waar je spijt van gaat krijgen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:16 schreef richard87 het volgende:
check jij es ff heel snel instellingen mande wii gaat tot 720p of anders check het internet es..
dombo
Als 60hz waziger is dan gebruik je geen RGB kabel maar de composiet kabel in een scartblokjequote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:28 schreef richard87 het volgende:
was is beter beeld eigenlijk...die 480i of 576i...........heb bovenstaande tv moet ik daar misschien nog iets aan veranderen? van 480i dus 60hz lijkt waziger bij mij...
Ik kijk net naar de specs van je tv en kwam er achter dat je tv GEEN composite, geen component , geen VGA & ook geen HDMI ingang heeft... Enkel S-video, scart & DVI.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:38 schreef richard87 het volgende:
uhm toch niet deze keer. heb een RGB kabel..misschien iets in tv instellingen ofzo weenie![]()
Ja.. Als je tv 60hz niet goed kan uitzenden moet dat maar...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:51 schreef richard87 het volgende:
dus zelfs 480i is te hoog gegrepen...moet hem dus op 576(50hz) laten staan???
![]()
DVI is digitaal... Alles wat uit de console loopt is analoog (op de HDMI van de PS3 na).. Je zult dus zo'n converter moeten kopen van een paar honderd euroquote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:50 schreef diomedes het volgende:
Ik weet niet hoe het met de overige aansluitingen zit op de gameconsoles, maar er is vast wel iets te knutselen dat het op je dvi port komt te zitten. Aan de andere kant, als je genoeg geld heb voor al die consoles, heb je ook vast geld genoeg voor een real HDTV
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:53 schreef BMH het volgende:
[..]
Ja.. Als je tv 60hz niet goed kan uitzenden moet dat maar...
En wat hebben we hier van geleerd? Niet met de HDready hype meegaan als je er geen verstand van hebt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |