De redactie heeft genoeg ervaring om te weten hoe de bewoners in elkaar steken, die trappen heus niet in de truukjes van bewoners. Ze laten het gewoon toe omdat ze denken dat bepaalde bewoners goed voor de kijkcijfers zijn. De realiteit is echter dat het niets uitmaakt of je Natasia, Bart, Ilona of wie dan ook vervangt door andere mensen. Het programma is te ver gevorderd om nieuwe kijkers aan te trekken en die 300.000 die nu kijken, die kijken toch wel, ongeacht wie er in het huis zitten...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:22 schreef Gigageil het volgende:
Natasia denkt het helemaal voor zichzelf te kunnen maken, straks een buik/borstoperatie, en dan wil ze weg, over 2 maanden zo.
Ik snap bij god niet dat DGK-redactie daar intrapt. Zo intressant is het niet zo'n achterhaald beauty-make-over concept......en als iets me NIET intresseerd is het wel hoe Nasty ligt te revalideren een paar weken.....![]()
![]()
Naar de stream waar breedbekkikker op zit kijk ik in principe niet en op de andere stream was de stal....dus vandaar.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:40 schreef Borga het volgende:
Oh we gaan het nu over de stal hebben??? Leuk onderwerp Bunny. Ben jij een schilder?
Dat zou wel leuke beelden opleveren. Kijkcijfers gegarandeerd.quote:
Naja simpel, laat .NL ff voor pedicure spelen bij Huubquote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:21 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat zou wel leuke beelden opleveren. Kijkcijfers gegarandeerd.
Beetje "Saw" ofzo.
Nah, beter andersom toch?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:25 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Naja simpel, laat .NL ff voor pedicure spelen bij Huub![]()
Zij zijn vast niet jaloers. Zij willen alleen gratis hoeren. Noemen het liefde¿ Weten niet wat respect of vriendschap is dus .... zien niet dat ze zich onsterfelijk belachelijk maken.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:38 schreef Suikeroom het volgende:
Huub denkt nog steeds dat de andere jaloers waren omdat hij een lelijke hoer had![]()
Jij een avondje stappen, ik verjaardag vieren, en zit nu alles bij te lezen, je kan ook echt geen minuut weg hierquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:01 schreef IkWeetNiets het volgende:
Pffffff, ga ik een avondje stappen mis ik weer een heerlijke confrontatie Huub en Hwnngmw
Iemand een filmpje....
Het is beter om je sociale leven op een laag pitje te zetten voor de komende jaren.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:05 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
Jij een avondje stappen, ik verjaardag vieren, en zit nu alles bij te lezen, je kan ook echt geen minuut weg hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |