Zij zijn vast niet jaloers. Zij willen alleen gratis hoeren. Noemen het liefde¿ Weten niet wat respect of vriendschap is dus .... zien niet dat ze zich onsterfelijk belachelijk maken.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:38 schreef Suikeroom het volgende:
Huub denkt nog steeds dat de andere jaloers waren omdat hij een lelijke hoer had![]()
Jij een avondje stappen, ik verjaardag vieren, en zit nu alles bij te lezen, je kan ook echt geen minuut weg hierquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:01 schreef IkWeetNiets het volgende:
Pffffff, ga ik een avondje stappen mis ik weer een heerlijke confrontatie Huub en Hwnngmw
Iemand een filmpje....
Het is beter om je sociale leven op een laag pitje te zetten voor de komende jaren.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:05 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
Jij een avondje stappen, ik verjaardag vieren, en zit nu alles bij te lezen, je kan ook echt geen minuut weg hier
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:09 schreef ruby het volgende:
[..]
Het is beter om je sociale leven op een laag pitje te zetten voor de komende jaren.
Ik gok dat hij "achter" zit, want hij ligt niet in bed, hij is niet in het leefgedeelte, wilde geen pedi-/manicure, en is ook niet meer buiten, wat hij eerst wel wat.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:13 schreef ruby het volgende:
Ik denk dat NL aan het huilen is ergens.
Staat hij toch ook, de eerste van onderen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:16 schreef uniekhoorn het volgende:
NL heeft op zijn weblog staan dat hij op plaats 1 staat in de pop.poll!! Hahaha gelooft ie het zelf
dat is de copy catquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:16 schreef uniekhoorn het volgende:
NL heeft op zijn weblog staan dat hij op plaats 1 staat in de pop.poll!! Hahaha gelooft ie het zelf
Ow, dat verklaard veel, ben een beetje naief geloof ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |