hey kerel, effe tussendoor, maar heb je het filmpje van nathanael en huub ?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:35 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb vandaag Virtual DJ gedownload, leuk joh, nu kan ik net zo goed draaien als Bart en brian![]()
Is te weinig, je hoort alleen nog natasia schreeuwen en huub en nl uit elkaar halen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 04:56 schreef MCR4480 het volgende:
[..]
hey kerel, effe tussendoor, maar heb je het filmpje van nathanael en huub ?
wil het zo graag zien effe
Stelde ook niet heel veel voor hoor, Huub daagde NL met z'n beschonken kop uit en NL ging erop in. Toen begon Natasia te schreeuwen en probeerde de woorden wisseling te beeindigen, waarna Huub buiten ging roken en NL zielig in de huiskamer met Natasia ging praten.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 05:50 schreef MCR4480 het volgende:
ay jammer, fuck weken kijken en dan mis je dit!
ja precies, nl is gewoon gefrustreerd omdat Huub polulairder is. En het dus nog lang kan duren voordat ie Huub eruit krijgt, mede namens Sylvia natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 05:59 schreef MCR4480 het volgende:
ja zoiets had ik al gelezen! alleen dat huub niet veel deed en nl vooral agressief reageerde!
Ha! deze is ook tegen echte spelers maar veel mooier:quote:Op zaterdag 20 januari 2007 04:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Met een tientje begonnen en hele tafel weggespeeld. (is niet tegen een computer, maar tegen echte andere virtuele spelers)![]()
[afbeelding]
HAha, dat had jij nog niet?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:35 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb vandaag Virtual DJ gedownload, leuk joh, nu kan ik net zo goed draaien als Bart en brian![]()
Goeiemorgenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:59 schreef Sarah-Louise het volgende:
Goeiemorgen allemaal ... en bedankt voor het verslaan van de streams. Net bijgelezen. Ik heb alle leuks weer gemist verdorie. Werd Nath boos over zijn bed wat Huub overhoop gehaald had? (wat Huub zijn opzet was)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |