Ja ik, maar niemand op de streams iigquote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:58 schreef HiDiHo het volgende:
nog iemand wakker?
DJ HiDiHoquote:Op zaterdag 20 januari 2007 04:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja ik, maar niemand op de streams iig
Kon hem niet "opslaan als" maar heb m ff in mn bookmarks gezetquote:
Is maar ff testje, maar hij zou het nu moeten doen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 04:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kon hem niet "opslaan als" maar heb m ff in mn bookmarks gezet
Okej, nouja hij staat in mn marks iigquote:Op zaterdag 20 januari 2007 04:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is maar ff testje, maar hij zou het nu moeten doen.
(het is een stream, die kun je niet opslaan, alleen afspelen)
Knapquote:Op zaterdag 20 januari 2007 04:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Met een tientje begonnen en hele tafel weggespeeld. (is niet tegen een computer, maar tegen echte andere virtuele spelers)![]()
[afbeelding]
Poker is geen gemakkelijke game om 123 onder de knie te krijgen, dus geloof best dat je er redelijk goed in bent (je moet ook wel een beetje aanleg hebben voor dat soort spelletjes, ik ben er bijv. niet zo handig in, te weinig ervaring op het gebied van kaartspelletjes)quote:Op zaterdag 20 januari 2007 04:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Of dom van de anderen, want ik ken pas sinds gisteren de regels.
Ok, ik ben snelle leerling
.....datquote:Op zaterdag 20 januari 2007 04:46 schreef IkWeetNiets het volgende:
dus...........
75% is kwestie om te weten hoe je tegenspelers spelen. En daar kan je ze mee overbluffen in sommige gevallenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 04:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Poker is geen gemakkelijke game om 123 onder de knie te krijgen, dus geloof best dat je er redelijk goed in bent (je moet ook wel een beetje aanleg hebben voor dat soort spelletjes, ik ben er bijv. niet zo handig in, te weinig ervaring op het gebied van kaartspelletjes)
Je moet er desondanks wel een beetje aanleg voor hebben (denk ik), zou leuk zijn btw als jij het huis inkwam, maar helaas ben je het niet gewordenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 04:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
75% is kwestie om te weten hoe je tegenspelers spelen. En daar kan je ze mee overbluffen in sommige gevallen
Voor de rest is het gewoon yahtzee maar dan met kaarten![]()
hey kerel, effe tussendoor, maar heb je het filmpje van nathanael en huub ?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:35 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb vandaag Virtual DJ gedownload, leuk joh, nu kan ik net zo goed draaien als Bart en brian![]()
Is te weinig, je hoort alleen nog natasia schreeuwen en huub en nl uit elkaar halen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 04:56 schreef MCR4480 het volgende:
[..]
hey kerel, effe tussendoor, maar heb je het filmpje van nathanael en huub ?
wil het zo graag zien effe
Stelde ook niet heel veel voor hoor, Huub daagde NL met z'n beschonken kop uit en NL ging erop in. Toen begon Natasia te schreeuwen en probeerde de woorden wisseling te beeindigen, waarna Huub buiten ging roken en NL zielig in de huiskamer met Natasia ging praten.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 05:50 schreef MCR4480 het volgende:
ay jammer, fuck weken kijken en dan mis je dit!
ja precies, nl is gewoon gefrustreerd omdat Huub polulairder is. En het dus nog lang kan duren voordat ie Huub eruit krijgt, mede namens Sylvia natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 05:59 schreef MCR4480 het volgende:
ja zoiets had ik al gelezen! alleen dat huub niet veel deed en nl vooral agressief reageerde!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |