Dan zul je toch echt ergens anders moeten posten want in de COS valt niet veel meer te melden dan dat de boel slaaptquote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:33 schreef partyyboyy het volgende:
ik kan toch nog echt niet gaan slapen!
Ik zie ook alleen maar lege beddenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:36 schreef kleinzusje het volgende:
Toch zie ik Huub niet in bed liggen ?????
Die ligt er weldegelijk alleen zie je dat niet duidelijk op de camsquote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:36 schreef kleinzusje het volgende:
haha ja LOL ik ben nu zelf ook beetje bezig met MIxVibes,....kut programma maar goed..ja moet wat!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:35 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb vandaag Virtual DJ gedownload, leuk joh, nu kan ik net zo goed draaien als Bart en brian![]()
nee die ligt z'n eigen te trekken in een hoekje.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:36 schreef kleinzusje het volgende:
Kom...zullen wij erin gaan liggen?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:38 schreef kleinzusje het volgende:
Maar op stream 4 is een leeg bed ???
1 & 4 lijkt me leeg jaquote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:38 schreef kleinzusje het volgende:
Geen idee hoe dat zit, ik heb niet de indruk dat er nu nog bewoners zijn die bij de "snackbar" zittenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:38 schreef kleinzusje het volgende:
Om het goed te maken tussen ons ?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:39 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Kom...zullen wij erin gaan liggen?
Ik beloof je dat ik het morgen ga luisterenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat zit, ik heb niet de indruk dat er nu nog bewoners zijn die bij de "snackbar" zitten
Oja, mensen nog mijn "geluksnummer" gehoord btw? Nouja hier nogmaals: *klik*![]()
Goedmaaksexquote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Om het goed te maken tussen ons ?![]()
heerlijkquote:
Don't forget de post idquote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik beloof je dat ik het morgen ga luisteren
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
deze [COS #209] Iedereen in diepe rust... toch ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |