quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:33 schreef Viaviqra het volgende:
En ik zit nog steeds vast met Zelda![]()
Krijg die kut kat maar niet naar z'n baasje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik had ook geen problemen met die kat, doorgewinterde RPG spelerquote:![]()
PS2 is veeeeel leuker dan een Wiejquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:42 schreef Viaviqra het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens een Wii![]()
![]()
Iemand verder een idee hoe ik die kat naar binnen krijg?
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:45 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
ik had ook geen problemen met die kat, doorgewinterde RPG speler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:53 schreef Viaviqra het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:55 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
PS2quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:46 schreef Meneer.Bakker het volgende:
[..]
PS2 is veeeeel leuker dan een Wiej![]()
Ik snap niet wat er leuk is aan als een mongool in het rond zwaaien met een afstandsbediening. Maarja, ieder z'n smaak...quote:
en jij hebt uberhaubt smaak? je woont in drenthe hoertje.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:38 schreef Meneer.Bakker het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er leuk is aan als een mongool in het rond zwaaien met een afstandsbediening. Maarja, ieder z'n smaak...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tis toch maar een kutgame.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:12 schreef Lexie het volgende:
Bijna klaar met Zelda, maar ik wil hem niet uitspelen.
Gewoon wachten tot ze gewoon SF2: Turbo uitbrengen dusquote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:40 schreef _petjan het volgende:
Ik heb Street Fighter 2 gekocht. Het is minder leuk als ik dacht. Het gaat veel langzamer dan vroeger, maar dat is mischien omdat ik vroeger SF2:Turbo speelde. En er zijn veel minder chars, op de x360 is het tenminste snel en meer chars.
ik ookquote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:50 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
en jij hebt uberhaubt smaak? je woont in drenthe hoertje.
Als je hem uitspeelt kun je hem niet opslaan.. dus je kan hem gerust uitspelen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:12 schreef Lexie het volgende:
Bijna klaar met Zelda, maar ik wil hem niet uitspelen.
Ha-ha? Allemaal even lachen jongens, hij maakt weer zooo'n grappige opmerking.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:50 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
en jij hebt uberhaubt smaak? je woont in drenthe hoertje.
hij blijft gewoon door spinnen tot ik uit dat ronde platform ben :S egt lastig... vandaag weer 5 x gespeeld en niet doorheen... nu weet ik zowiezo dat ik wordl 9 en 10 niet meer kan unlocken :Squote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:27 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Is dat dat beest wat rondjes gaat draaien op dat platform?
Die is inderdaad vrij lastig.
Op het moment dat hij rondjes begint te draaien moet je naar het midden van het platform rollen. Als hij stopt met draaien komt hij juist naar het midden toe en moet jij er dus voor zorgen dat je met je aap naar de zijkant van het platform rolt. Op het moment dat hij helemaal stil staat moet je snel (binnen een paar seconden) tegen zijn buik aanspringen, wat ervoor zorgt dat hij weer begint met draaien. Dit moet je volgens mij 3x doen om hem te verslaan
Thanks die zocht ik!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:33 schreef Jonnyboy het volgende:
[..]
Als je virtual console games bedoelt, kijk dan ophttp://www.meanmachinesmag.co.uk/wii/available_now.php
Bij de mijne is iig ook een wonder gebeurd, na enkele dagen van de stroom te hebben af te staan en ik op het punt stond hem definitief te laten RMA'en begon de laser van de drive ineens weer te werken.. wtf. Ik heb er inmiddels al weer 2 dagen op gespeeld en alles doet het weer super zonder enige problemen of enigzins rare geluiden. Nadat hij dus een paar dagen absoluut geen discs meer kon lezen doet hij het nu weer wel. Hopelijk voor altijd nu dus, fingers crossedquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:55 schreef Neverstop het volgende:
O er komen dus van mij in ieder geval geen foto's van Nintendo in Nieuwegein.
Mag iemand anders z'n Wii voor slopen.
En ik ben _GdR_'s plaatjes kwijt.
Nogmaals nieuwe code: 4378 2330 6883 8474
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |