Is dat dat beest wat rondjes gaat draaien op dat platform?quote:
Aai poesje, aai poesje...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:33 schreef Viaviqra het volgende:
En ik zit nog steeds vast met Zelda![]()
Krijg die kut kat maar niet naar z'n baasje.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:33 schreef Viaviqra het volgende:
En ik zit nog steeds vast met Zelda![]()
Krijg die kut kat maar niet naar z'n baasje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik had ook geen problemen met die kat, doorgewinterde RPG spelerquote:![]()
PS2 is veeeeel leuker dan een Wiejquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:42 schreef Viaviqra het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens een Wii![]()
![]()
Iemand verder een idee hoe ik die kat naar binnen krijg?
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:45 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
ik had ook geen problemen met die kat, doorgewinterde RPG speler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:53 schreef Viaviqra het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:55 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
PS2quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:46 schreef Meneer.Bakker het volgende:
[..]
PS2 is veeeeel leuker dan een Wiej![]()
Ik snap niet wat er leuk is aan als een mongool in het rond zwaaien met een afstandsbediening. Maarja, ieder z'n smaak...quote:
en jij hebt uberhaubt smaak? je woont in drenthe hoertje.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:38 schreef Meneer.Bakker het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er leuk is aan als een mongool in het rond zwaaien met een afstandsbediening. Maarja, ieder z'n smaak...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tis toch maar een kutgame.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:12 schreef Lexie het volgende:
Bijna klaar met Zelda, maar ik wil hem niet uitspelen.
Gewoon wachten tot ze gewoon SF2: Turbo uitbrengen dusquote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:40 schreef _petjan het volgende:
Ik heb Street Fighter 2 gekocht. Het is minder leuk als ik dacht. Het gaat veel langzamer dan vroeger, maar dat is mischien omdat ik vroeger SF2:Turbo speelde. En er zijn veel minder chars, op de x360 is het tenminste snel en meer chars.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |