http://www.telegraaf.nl/binnenland/article57174411.ecequote:Uit onderzoek van de politieacademie blijkt dat 6,1 procent van de Marokkaanse Nederlanders van een misdrijf wordt verdacht en 93,9 procent van deze groep niet.
Het is dus hoog tijd om de negatieve beeldvorming rond Marokkanen te doorbreken en eindelijk de overgrote meerderheid van niet-criminele en niet-extremistische Marokkanen eens wat meer in het voetlicht te plaatsen.
HUH?!? Verdacht? Tellen ze die ook mee?quote:Uit onderzoek van de politieacademie blijkt dat 6,1 procent van de Marokkaanse Nederlanders van een misdrijf wordt verdacht en 93,9 procent van deze groep niet.
Het is dus hoog tijd om de negatieve beeldvorming rond Marokkanen te doorbreken en eindelijk de overgrote meerderheid van niet-criminele en niet-extremistische Marokkanen eens wat meer in het voetlicht te plaatsen.
quote:In 2002 werd 1,2 procent van de in Nederland woonachtige bevolking door de politie als verdachte aangemerkt. Wanneer we de verdachten uitsplitsen naar afkomst blijkt dat het om 0,9 procent van de autochtone bevolking en om 2,2 procent van de allochtone bevolking gaat.
quote:De uitsplitsing van de allochtone verdachten naar de verschillende groepen geeft een heel divers beeld. De Dominicaanse en Antilliaanse groepen hadden relatief de hoogste aantallen geregistreerde verdachten met respectievelijk 5,9 en 5,6 procent. Japanners werden met 0,6 procent naar verhouding het minst als verdachte geregistreerd. In absolute aantallen zijn, na de autochtone Nederlanders met ruim 100 duizend verdachten, met elk ruim 10 duizend verdachten de Marokkanen en Surinamers de grootste groepen, gevolgd door de Turken (7.500) en de Antillianen (6.600).
Weet jij dan ook het percentage van de Marokkanen die veroordeeld zijn voor een misdrijf t.o.v. autochtone Nederlanders, dus niet die alleen (momenteel) verdacht worden van een misdrijf?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:09 schreef Meki het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/binnenland/article57174411.ece
Willen de Marokkanenbashers eerst nu even hun monden spoelen met zeep
Helaas benadrukt de criminele De Telegraaf wel weer dat de criminaliteit onder asielzoekers en allochtonen hoger is dan onder autochtonen, maar niet dat de overgrote meerderheid van de asielzoekers en allochtonen niets met criminaliteit te maken heeft.
200.000 Marokkanenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:15 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Weet jij dan ook het percentage van de Marokkanen die veroordeeld zijn voor een misdrijf t.o.v. autochtone Nederlanders, dus niet die alleen (momenteel) verdacht worden van een misdrijf?
eerst mond spoelen met zeepquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:16 schreef veldmuis het volgende:
Van een op de tien MAROKKANEN is dus MEER DAN DE HELFT CRIMINEEL!
als een moslim naar zo'n moskee gaat zoals we die hebben kunnen zien in de engelse docu dan zijn ze voor mij allemaal crimineel en beestachtig.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:09 schreef Meki het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/binnenland/article57174411.ece
Willen de Marokkanenbashers eerst nu even hun monden spoelen met zeep
Helaas benadrukt de criminele De Telegraaf wel weer dat de criminaliteit onder asielzoekers en allochtonen hoger is dan onder autochtonen, maar niet dat de overgrote meerderheid van de asielzoekers en allochtonen niets met criminaliteit te maken heeft.
Hoezo zou men het eerder genoemde percentage niet kunnen vergelijken? Daarmee doel ik dus op het percentage Marokkanen die veroordeeld zijn voor een misdrijf t.o.v. het percentage autochtone Nederlanders die veroordeeld zijn voor een misdrijf.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:17 schreef Meki het volgende:
[..]
200.000 Marokkanen
en 16.1 Nederlanders
die kan je niet met elkaar vergelijken
Dat is een DIKKE VETTE LEUGEN!!!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:16 schreef veldmuis het volgende:
Jij moet eerst mond spoelen met zeepquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:18 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
als een moslim naar zo'n moskee gaat zoals we die hebben kunnen zien in de engelse docu dan zijn ze voor mij allemaal crimineel en beestachtig.
daarnaast heb je last van moslimtuig op straat, voor dingen die heel irritant en kut zijn (uitschelden, bedreigen, slaan, etc) waar de meeste nederlanders geen aangifte van doen.
een huisgenoot van mij die deze avond naar huis liep werd zonder aanleiding uitgescholden en uitgedaagd.
die jongen is een SP-er en ziet er ook zo uit.
helaas hebben ze hem niet geslagen want dan lagen er 4 stinkturken in het ziekenhuis.
(wat hem weerhield is het feit dat hij dan een strafblad zou krijgen...)
[flauw-modus]quote:
ook rellende supporters ??quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:18 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Hoezo zou men het eerder genoemde percentage niet kunnen vergelijken? Daarmee doel ik dus op het percentage Marokkanen die veroordeeld zijn voor een misdrijf t.o.v. het percentage autochtone Nederlanders die veroordeeld zijn voor een misdrijf.
Daar waggelen altijd Marokkanen tussen die niet snappen waar de rellen over gaan maar wel meerellenquote:
Voorzover zij misdrijven hebben begaan en daarvoor veroordeeld zijn of wou je het uitsplitsen in diefstallen, berovingen etc. Ik weet niet of daarover gegevens bekend zijn.quote:
Waar rook is zijn Marokkanen, en ik heb geen zeep want die is gejat, mag jij raden door wiequote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:21 schreef xman het volgende:
[..]
Ja ik verdenk jou van liegen!![]()
En iedereen weet dat waar rook is is vuur.![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:21 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Daar waggelen altijd Marokkanen tussen die niet snappen waar de rellen over gaan maar wel meerellen.
Wat is dan kanslozer, vraag ik me af. Oh, ja, zeker, rellende supporters zijn uitermate kansloos.
over gespleten persoonlijkheid gesprokenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:16 schreef veldmuis het volgende:
Bedankt voor deze aanvullende informatie.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:21 schreef Lucille het volgende:
Hier wat cijfermateriaal:
http://www.heemland.nl/hl21-Criminaliteit_onder_allochtonen.htm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |