Ligt er aan hoe warm je de douche zet.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:24 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Betaalde sex lijkt mij kouder/killer.![]()
Vond ik idd ook, ze komt heel lief over.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:23 schreef Taurus het volgende:
Ik vind 't ook 'n beetje sneu, maar meer omdat 't meisje Gaby zo 'triestig' over komt, verlegen en gewoon echt zielig. Had 't 'n stuk acceptabeler geworden als 't 'n beetje 'n brutaal sletterig type was.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:28 schreef Sonique het volgende:
* Sonique dank iedereen voor het bier...
Ze kiest er zelf voor, en sex is sex, of je er nu cash voor betaald of met breezers maakt dan niets meer uit.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:27 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dus? Ik hoef de verklaring niet te weten, ik vind 't gewoon zielig op deze manier voor dat meisje. Althans, het komt zielig over.
Precies wat Natasia in gedachte had. Ik denk ook niet dat ze snel gaan slapenquote:
dat past niet bij huub !! meer bij bart brian en nattenel !quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:23 schreef Taurus het volgende:
Ik vind 't ook 'n beetje sneu, maar meer omdat 't meisje Gaby zo 'triestig' over komt, verlegen en gewoon echt zielig. Had 't 'n stuk acceptabeler geworden als 't 'n beetje 'n brutaal sletterig type was.
Ik vind het echt lekker klinken.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:31 schreef Sonique het volgende:
NL heeft duidelijk een betere muziekkeuze...
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:22 schreef partyyboyy het volgende:
Brian praat er wel relaxt over. Is toch wel een beetje een toffe gast!
NL is echt goed in zijn smaak iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |