Die al eerder is geweest?quote:
Yeb, en toen werd ze na afloop beter door hem behandelt dan nu.....quote:
nee hoor, maar ze had al een uur weg kunnen zijn als je het zo bekijktquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:05 schreef Sonique het volgende:
[..]
Wat moet ie dan?
Gezellig kletsen ofzo?
Je gaat toch ook niet naar een restaurant om mee te helpen met de afwas?
Tis Huub een beetje te hoog in de bol geschoten denk ikquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:07 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Yeb, en toen werd ze na afloop beter door hem behandelt dan nu.....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
ach, nee dat was een grapje.quote:
Ze is tot 00:00 bestelt wat ik begreep...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:08 schreef Fikkert het volgende:
[..]
nee hoor, maar ze had al een uur weg kunnen zijn als je het zo bekijkt
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:09 schreef ruby het volgende:
[..]
Niet soo doen. Niet soo doen. Niet soo doen.![]()
idd, denk eerder dat ze 1000 euro krijgt.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:09 schreef Missy_1974 het volgende:
soms is huub echt bot: kom straks niet zeiken voor 100 euro
lol ze zal vast duurder zijn, maar voor huub gratis wat ik zojuist begreep, ruildealtje
Het is maar een hoer hoor.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:09 schreef Missy_1974 het volgende:
kleed je nu maar aan, zender enzo.
kan het nog botter, zaad gespoten en dag gaby
volgens mij had hij het over de medebewoners, maar ik weet het niet zekerquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:09 schreef Missy_1974 het volgende:
soms is huub echt bot: kom straks niet zeiken voor 100 eurolol ze zal vast duurder zijn, maar voor huub gratis wat ik zojuist begreep, ruildealtje
uhhh...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:09 schreef Lieve het volgende:
![]()
Haha, die Syl, wel sportief van haar dat ze flink harde muziek ging draaien. Leuk stel!
Nu gaat Huub het erin smeren.![]()
![]()
ja duhhh...!!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:09 schreef Missy_1974 het volgende:
kleed je nu maar aan, zender enzo.
kan het nog botter, zaad gespoten en dag gaby
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |