Ik mag hopen van niet.
quote:O, o, o, zodiaque. Pim begint nu je hersens aan te tasten.
Op zaterdag 19 januari 2002 20:20 schreef zodiaque het volgende:
Aangezien dit Klaagbaak is ga ik hier maar eens flink de klaagzeikerd uithangen. Ik word er soms echt niet goed van voorstanders én tegenstanders van Pim Fortuyn/LN. Maar al te vaak zegt de voorstander: 'Pim heeft altijd gelijk, hij gaat precies doen wat ik wil en iedereen die het er niet mee eens is, is dom'. De tegenstander komen dan weer met dezelfde suffe uitgemolken tegenargumenten: 'het is een mediageile pisnicht' of 'het is een rascist'.
quote:waarom zeg je dan iets
Op zaterdag 19 januari 2002 20:28 schreef Zander het volgende:
Ik lees het gewoon niet meer.
quote:De topics in ANM over PF, bedoelde ik. Dit staat in Klaagbaak.
Op zaterdag 19 januari 2002 21:27 schreef barthezzz het volgende:
waarom zeg je dan iets
quote:Gelukkig is Pim er die het onderwijs een flinke beurt gaat geven!
Op zaterdag 19 januari 2002 21:24 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
O, o, o, zodiaque. Pim begint nu je hersens aan te tasten.
quote:Dat zal dan met horten en stoten gaan, denk ik.
Op zaterdag 19 januari 2002 22:01 schreef Duo_Pimotti het volgende:[..]
Gelukkig is Pim er die het onderwijs een flinke beurt gaat geven!
quote:pim rulezz...................
Op zaterdag 19 januari 2002 20:20 schreef zodiaque het volgende:
Aangezien dit Klaagbaak is ga ik hier maar eens flink de klaagzeikerd uithangen. Ik word er soms echt niet goed van voorstanders én tegenstanders van Pim Fortuyn/LN. Maar al te vaak zegt de voorstander: 'Pim heeft altijd gelijk, hij gaat precies doen wat ik wil en iedereen die het er niet mee eens is, is dom'. De tegenstander komen dan weer met dezelfde suffe uitgemolken tegenargumenten: 'het is een mediageile pisnicht' of 'het is een rascist'. En dat gaat nu al maaaanden zo. Tuurlijk ik simplificeer de zaak misschien een beetje, maar het is wel vaak de hoofdlijn in een Pim Fortuyn/LN discussie, of de discussie draait er uiteindelijk op uit. Is het dan écht zo moeilijk om een beetje normaal te discussieren over dit onderwerp? Of gaan we lekker met z'n allen door met complete onzinnige, offtopic zijnde 'argumenten'? Lekker doorgaan met de discussie télkens maar weer in dat zwarte, slechtriekende, flamegat duwen?Ik mag hopen van niet.
En zelfs DIT topic is alweer verzand in een "Pim rules"-topic. Doodziek word je ervan!
Ga lekker allemaal HIER heen ofzo!!!
quote:Gelukkig gaat LN de gezondheidszorg verbeteren!
Op maandag 21 januari 2002 15:37 schreef TheMarco het volgende:
Doodziek word je ervan!
quote:Dit topic gaat niet over LN/Fortuyn, maar over de discussies die gevoerd worden over LN/Fortuyn
Op maandag 21 januari 2002 16:20 schreef Invincible het volgende:
Begin er dan ook niet over, je wil waarschijnelijk wel aandacht aan schenken want je start er toch een topic over met de bedoeling dat er op wordt gereageert. De enige oplossing is er niet meer op reageren.
quote:Zou jij ook doen als je homofiel was.
Op maandag 21 januari 2002 15:54 schreef Woutaaaah het volgende:
pim sux cocks for pleasure
(Godwins law, herschreven.)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |