abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2869355
Aangezien dit Klaagbaak is ga ik hier maar eens flink de klaagzeikerd uithangen. Ik word er soms echt niet goed van voorstanders én tegenstanders van Pim Fortuyn/LN. Maar al te vaak zegt de voorstander: 'Pim heeft altijd gelijk, hij gaat precies doen wat ik wil en iedereen die het er niet mee eens is, is dom'. De tegenstander komen dan weer met dezelfde suffe uitgemolken tegenargumenten: 'het is een mediageile pisnicht' of 'het is een rascist'. En dat gaat nu al maaaanden zo. Tuurlijk ik simplificeer de zaak misschien een beetje, maar het is wel vaak de hoofdlijn in een Pim Fortuyn/LN discussie, of de discussie draait er uiteindelijk op uit. Is het dan écht zo moeilijk om een beetje normaal te discussieren over dit onderwerp? Of gaan we lekker met z'n allen door met complete onzinnige, offtopic zijnde 'argumenten'? Lekker doorgaan met de discussie télkens maar weer in dat zwarte, slechtriekende, flamegat duwen?

Ik mag hopen van niet.

I wasn't supposed to BE here today!
pi_2869432
Ik lees het gewoon niet meer.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_2869453
Er zijn twee dingen op Fok die ik probeer te vermijden.
1- topics over Pim Fortuyn. Gelukkig blijven Muziek, Film & TV, en Babes & Hunks gespeend van de heer Pim.
2- gaat je geen moer aan.
I intend to live forever, or die trying.
pi_2869602
Er blijven altijd mensen die slechte argumenten naar voren halen en een bord voor hun kop hebben. Ik probeer me er ook zoveel mogelijk uit te mijden, hoewel ik soms nog wel eens zondig.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_2869653
Maar jongens toch! Pim heeft altijd fortuynlijk gelijk!
  zaterdag 19 januari 2002 @ 21:24:11 #6
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_2869947
quote:
Op zaterdag 19 januari 2002 20:20 schreef zodiaque het volgende:
Aangezien dit Klaagbaak is ga ik hier maar eens flink de klaagzeikerd uithangen. Ik word er soms echt niet goed van voorstanders én tegenstanders van Pim Fortuyn/LN. Maar al te vaak zegt de voorstander: 'Pim heeft altijd gelijk, hij gaat precies doen wat ik wil en iedereen die het er niet mee eens is, is dom'. De tegenstander komen dan weer met dezelfde suffe uitgemolken tegenargumenten: 'het is een mediageile pisnicht' of 'het is een rascist'.
O, o, o, zodiaque. Pim begint nu je hersens aan te tasten.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_2869985
quote:
Op zaterdag 19 januari 2002 20:28 schreef Zander het volgende:
Ik lees het gewoon niet meer.
waarom zeg je dan iets
Forever and ever let's make this last forever!
pi_2869999
quote:
Op zaterdag 19 januari 2002 21:27 schreef barthezzz het volgende:
waarom zeg je dan iets
De topics in ANM over PF, bedoelde ik. Dit staat in Klaagbaak.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_2870026
het is een mediageile racistische pisnicht
"I gotta come to term with my sexuality. I gotta know what I'm all about." -Chris Pontius Spermathon
pi_2870275
quote:
Op zaterdag 19 januari 2002 21:24 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

O, o, o, zodiaque. Pim begint nu je hersens aan te tasten.

Gelukkig is Pim er die het onderwijs een flinke beurt gaat geven!
pi_2872114
quote:
Op zaterdag 19 januari 2002 22:01 schreef Duo_Pimotti het volgende:

[..]

Gelukkig is Pim er die het onderwijs een flinke beurt gaat geven!

Dat zal dan met horten en stoten gaan, denk ik.
  zondag 20 januari 2002 @ 05:02:06 #12
20949 tacootje
JA WEET JIJ VEEL ????
pi_2873214
quote:
Op zaterdag 19 januari 2002 20:20 schreef zodiaque het volgende:
Aangezien dit Klaagbaak is ga ik hier maar eens flink de klaagzeikerd uithangen. Ik word er soms echt niet goed van voorstanders én tegenstanders van Pim Fortuyn/LN. Maar al te vaak zegt de voorstander: 'Pim heeft altijd gelijk, hij gaat precies doen wat ik wil en iedereen die het er niet mee eens is, is dom'. De tegenstander komen dan weer met dezelfde suffe uitgemolken tegenargumenten: 'het is een mediageile pisnicht' of 'het is een rascist'. En dat gaat nu al maaaanden zo. Tuurlijk ik simplificeer de zaak misschien een beetje, maar het is wel vaak de hoofdlijn in een Pim Fortuyn/LN discussie, of de discussie draait er uiteindelijk op uit. Is het dan écht zo moeilijk om een beetje normaal te discussieren over dit onderwerp? Of gaan we lekker met z'n allen door met complete onzinnige, offtopic zijnde 'argumenten'? Lekker doorgaan met de discussie télkens maar weer in dat zwarte, slechtriekende, flamegat duwen?

Ik mag hopen van niet.

pim rulezz...................
Word weer es tijd voor een feesie!!!
  maandag 21 januari 2002 @ 15:37:40 #13
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_2886191
Ik word er sowieso niet goed van dat dit forum werkelijk vergeven is van Pim Fortuyn. OVERAL zie ik die kop, OVERAL worden discussies verbogen zodat Fortuyn en zijn partij "on topic" worden.

En zelfs DIT topic is alweer verzand in een "Pim rules"-topic. Doodziek word je ervan!

Ga lekker allemaal HIER heen ofzo!!!

I'm definitely caught up in the wrong universe.
Oh, and The Net is Dead too...
  maandag 21 januari 2002 @ 15:45:44 #14
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_2886305
quote:
Op maandag 21 januari 2002 15:37 schreef TheMarco het volgende:
Doodziek word je ervan!
Gelukkig gaat LN de gezondheidszorg verbeteren! .
Haalt gelijk bij rechter.
  maandag 21 januari 2002 @ 15:54:09 #15
15454 Woutaaaah
Get a life; quit living
pi_2886481
pim sux cocks for pleasure
Je bereikt meer als je de bovenkant zo ziet dat het van onderen duidelijk zichbaar is
  maandag 21 januari 2002 @ 16:20:28 #16
12478 Invincible
http://www.arrange-it.nl
pi_2886923
Begin er dan ook niet over, je wil waarschijnelijk wel aandacht aan schenken want je start er toch een topic over met de bedoeling dat er op wordt gereageert. De enige oplossing is er niet meer op reageren.
Ik ben het goed zat, ik wil miljonair zijn!!!!
pi_2886945
Zodiaque probeert hier een discussie op gang te brengen.
Ga dan niet lopen blaten!
Burned 2 the Soul Copyright by Dagwaarde
pi_2886977
quote:
Op maandag 21 januari 2002 16:20 schreef Invincible het volgende:
Begin er dan ook niet over, je wil waarschijnelijk wel aandacht aan schenken want je start er toch een topic over met de bedoeling dat er op wordt gereageert. De enige oplossing is er niet meer op reageren.
Dit topic gaat niet over LN/Fortuyn, maar over de discussies die gevoerd worden over LN/Fortuyn
pi_2887565
quote:
Op maandag 21 januari 2002 15:54 schreef Woutaaaah het volgende:
pim sux cocks for pleasure

Zou jij ook doen als je homofiel was.
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_2887759
Tijd voor de (ongeschreven) .... regel:
Elke discussie waarbij Pim als argument wordt aangedragen waarbij zijn aanwezigheid volledig irrelevant is, is gedoemd om te mislukken, met aantekening dat degene die Pim als argument aandraagt, automatisch de discussie verliest, ongeacht welke argumenten nog volgen.

(Godwins law, herschreven.)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')