quote:Petje af voor Oprah Winfrey. De talkshowqueen is de rijkste vrouw in de showbusiness. Oprah staat bovenaan de lijst van twintig rijkste entertainmentvrouwen, die het Amerikaanse tijdschrift Forbes jaarlijks samenstelt.
Het vermogen van Oprah wordt geschat op maar liefst anderhalf miljard dollar. Met de Britse Harry Potter-schrijfster J.K. Rowling hoeven we ook geen medelijden te hebben, zij staat met een miljard dollar op de tweede plaats.
Judge Judy doet het ook goed.quote:1) Oprah Winfrey $1.5 billion
2) J.K. Rowling $1 billion
3) Martha Stewart $638 million
4) Madonna $325 million
5) Celine Dion $250 million
6) Mariah Carey $225 million
7) Janet Jackson $150 million
8) Julia Roberts $140 million
9) Jennifer Lopez $110 million
10) Jennifer Aniston $110 million
11) Mary-Kate and Ashley Olsen $100 million
12) Britney Spears $100 million
13) Judge Judy (Sheindlin) $95 million
14) Sandra Bullock $85 million
15) Cameron Diaz $75 million
16) Gisele Bundchen $70 million
17) Ellen DeGeneres $65 million
18) Nicole Kidman $60 million
19) Christina Aguilera $60 million
20) Renee Zellweger $45 million
Inderdaad. Ik heb die boeken trouwens ook nooit gelezen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:51 schreef SoupNazi het volgende:
2) J.K. Rowling $1 billion
Alleen maar door een paar kutboeken.
Wie is datquote:
Mijn god. Static wat doen wij verkeerd als zo iemand zo schatrijk wordtquote:
Hoe weet je dan dat het kutboeken zijn?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:45 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb die boeken trouwens ook nooit gelezen.![]()
Ik heb er wel eens in gebladerd en ik kan gewoon niet van dat soort boeken lezen. Té onrealistisch gewoon.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:13 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat het kutboeken zijn?.
Behoorlijk wat geld in die lijst..
Zij heeft wel rechten gestudeerd en het daarna slim uitgemolken. Jij zit de hele dag te Fok!enquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn god. Static wat doen wij verkeerd als zo iemand zo schatrijk wordt![]()
Jij weet niet wat ik voor Fok deed. En ik Fok pas na werktijdquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zij heeft wel rechten gestudeerd en het daarna slim uitgemolken. Jij zit de hele dag te Fok!en
Lees de titel eens heel goed.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:09 schreef MrSleep het volgende:
En waar staan Jay-Z, Diddy, Eminem, etc...etc...? Die zijn hebben volgens mij ook alledrie minimaal 100 miljoen?!
Ze heeft nooit een liedje geschreven.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:41 schreef DrDentz het volgende:
Whitney Houston heeft haar kapitaal blijkbaar versnoven
Ik denk dat de rechten van alle Harry Potter films en bijbehorende merchandise erg veel opleveren voor Rowling.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:26 schreef Arcee het volgende:
Madonna doet 't relatief gezien eigenlijk best slecht.
Zelfs een boekenschrijfster heeft al 3 maal zo veel.
Je woont in het verkeerde land.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn god. Static wat doen wij verkeerd als zo iemand zo schatrijk wordt![]()
Ja, dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:53 schreef RayMania het volgende:
Ik denk dat de rechten van alle Harry Potter films en bijbehorende merchandise erg veel opleveren voor Rowling.
Meer dan de concerten, CD's etc. van Madonna.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |