Doen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:13 schreef draaijer het volgende:
Mijn dealer heeft me uitgenodigd om morgen langs te komen om te genieten van de meest exotische Audi's die er nu zijn. De dealer heeft 12 auto's laten komen.
Morgen van 13:00 / 13:45 uur een proefrit in een Audi S8
Morgen van 14:00 / 14:45 uur een proefrit in een Audi Q7
I can't wait
Ik ben echt een klein kind hoe vrolijk ik van het idee word. Ik denk dat ik mijn foto camera mee zal nemen. Als ik de mogelijkheid krijg, zal ik voor de eventueel geinteresseerden foto's maken..![]()
Photoshop.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:18 schreef Blue_ei het volgende:
Je broer zeker ook verleden week![]()
[afbeelding]
Zoiets.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:45 schreef vosss het volgende:
Ja fuck man, ik heb toch helemaal niks met duitse burgerlijke degelijkheid
Die is dus al heel lang uit begrijp ik?
Ik denk al een half jaar ofzoquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:45 schreef vosss het volgende:
Ja fuck man, ik heb toch helemaal niks met duitse burgerlijke degelijkheid
Die is dus al heel lang uit begrijp ik?
Lijkt me niet al te moelijk. S8 natuurlijk.. Lamborghini motor in een kwaliteits bak. Wat wil je nog meer.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:50 schreef vosss het volgende:
Ahh, okay, ja ik pikte toevallig laatst iets op dat mn schoonvader aan het kijken was naar een nieuwe auto en aan het twijfelen was tussen een BMW M5, een Audi S8 of misschien een 7 van Audi.
Ik had er eik nog nooit van gehoord.![]()
Nou, gewoon een Audi Motor in een Audi.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:54 schreef draaijer het volgende:
[..]
Lijkt me niet al te moelijk. S8 natuurlijk.. Lamborghini motor in een kwaliteits bak. Wat wil je nog meer.
Mwah ik zou toch voor de q7 gaan denk ikquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:54 schreef draaijer het volgende:
[..]
Lijkt me niet al te moelijk. S8 natuurlijk.. Lamborghini motor in een kwaliteits bak. Wat wil je nog meer.
Ik vind de M5 ordinair. Dat kan je gewoon niet zeggen van de S8quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:30 schreef Jimmeh het volgende:
De M5 is toch wel stukken vetter, de S8 is mooi als executive bak, de Q7 is voor als je een gebrek hebt aan iets anders.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:26 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik vind de M5 ordinair. Dat kan je gewoon niet zeggen van de S8 en de q7
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |