Gelukkig heb je een groot voorhoofd!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:05 schreef Ang3l het volgende:
Zeg! Krijg ik eerst de stempel kaboutremoordenaar, en nu de stempel zuiplap op mijn voorhoofd?!
Kaboutermoordenaar, dat was een stempel. Die is er inmiddels ook afgewassen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:05 schreef Ang3l het volgende:
Zeg! Krijg ik eerst de stempel kaboutremoordenaar, en nu de stempel zuiplap op mijn voorhoofd?!
Ja maar niet alleen naar dat mooie haar van je kijken he, de volgende keer ook ietsje lagerquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:42 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb nieuw haar! Ik kijk om het uur in de spiegel!!!
Dat denk jij... Maar jij weet dan ook nog niet welke kleur hij het armpje wil gaan geven...quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:47 schreef Frederiqueske het volgende:
nu mag er onderhand wel een slotje op he, de lol is er nu wel vanaf..plak z'n armpje eraan ej verf hem en je hebt weer een leuke kabouter
tssssquote:
net als de rest van de kabouter, groenquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:11 schreef buurvrouw4 het volgende:
[..]
Dat denk jij... Maar jij weet dan ook nog niet welke kleur hij het armpje wil gaan geven...
![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:19 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
net als de rest van de kabouter, groen
Niet carpoolen dus. Maar kom gerust eens op de borrel hoor.quote:
Moet ik die alcoholist dan meenemen??quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:57 schreef buurvrouw4 het volgende:
[..]
Niet carpoolen dus. Maar kom gerust eens op de borrel hoor.
![]()
Als hij durft...quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:53 schreef Lips het volgende:
[..]
Moet ik die alcoholist dan meenemen??
Moet ie dan eerst bij mij moed in gaan drinken???quote:
Misschien is dat het beste.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:59 schreef Lips het volgende:
[..]
Moet ie dan eerst bij mij moed in gaan drinken???
Laat het nou rusten, zo kan Angel het verlies nooit verwerken, als zijn oude wonden telkens worden opengereten!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:42 schreef DR34M3R het volgende:
nog maar een kickje proberen? Of geven we het op hier?
Eigenlijk heb je wel gelijk. Wat valt er nog te vertellen over de kabouter he?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Laat het nou rusten, zo kan Angel het verlies nooit verwerken, als zijn oude wonden telkens worden opengereten!
*LOL*quote:Op dinsdag 27 februari 2007 06:15 schreef Frederiqueske het volgende:
ik heb zijn tweelingbroer gevonden Angel hahahaha
[afbeelding]
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:52 schreef claudius013 het volgende:
[afbeelding]
op naar de volgende groene vriend dan maar![]()
zie paar berichtjes hier bovenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:37 schreef Grachus het volgende:
Waren er nog nakomelingen? Voor de rest: gecondoleerd.
Zou het een Evil Twin zijn?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:00 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
zie paar berichtjes hier bovenik heb zijn tweelingbroer whahaha
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |