Dat zal door ons accent komenquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:43 schreef buurvrouw4 het volgende:
sorry, Ik haal jullie steeds door elkaar, jullie lijken ook zoveel op elkaar....
Nee, dat moet nog bekend gemaakt worden. Naar wat ik heb begrepen is het lichaampje nog niet vrijgegeven ivm verdachte omstandigheden rondom de doodsoorzaak....
We maken er gewoon een wake / koffietafel vanquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:53 schreef Ang3l het volgende:
We zullen er zaterdag een borrel op drinken.....
Jij hebt zeker nooit een geliefde balkonkabouter verloren??quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:08 schreef Frederiqueske het volgende:
kijken, huilen, kistje dicht, cremeren of begraven of in de vuilnisbak dumpen, ff tot rust komen, de fiets of auto pakken naar de stad, nieuwe danny kopen, en wegzetten op je balkon en klaar is kees.![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:25 schreef Lips het volgende:
Jij hebt zeker nooit een geliefde balkonkabouter verloren??Zo makkelijk kan je toch niet je liefde geven aan een nieuwe balkonkabouter (en denken dat een nieuwe Danny kan vervangen
)
Ik weet het. Heb je hem al gezien na deze tragische gebeurtenis? Hij is er zo slecht aan toe, hij eet niet meer en verdrinkt zijn verdriet. We zullen ons best moeten doen om dit niet zijn ondergang te laten worden.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:25 schreef Lips het volgende:
[..]
Dat zal door ons accent komen
Is het lichaampje nu nog niet vrijgegeven!! Ik snap dat er verdachte omstandigheden zijn maar ik vind dat ze Dit Engeltje niet aan kunnen doen! Hij heeft zoveel verdriet en kan nu geen afscheid nemen![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een steek na......
Ik heb gister mijn verdriet verdronken
(en kut wat heb ik een koppijn)
Ik bedoel maar...Hij doet niet anders meerquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We zullen er zaterdag een borrel op drinken.....
*stiekem* LOLquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:53 schreef buurvrouw4 het volgende:
Ik bedoel maar...Hij doet niet anders meer
Ik weet het, hij vertelde het me. Met mate dan he?quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:09 schreef Lips het volgende:
[..]
*stiekem* LOL
Ik zie 'm zaterdag, ik zal goed voor 'm zorgen maar kan niet beloven dat daar geen wijn of bier bij komt kijken...
Mocht je 'm binnenkort wel mee moeten nemen dan beloof ik dat dat niet aan aanstaande zaterdag ligtquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:00 schreef buurvrouw4 het volgende:
[..]
Ik weet het, hij vertelde het me. Met mate dan he?
Ik wil hem niet binnenkort mee moeten nemen naar de AA
*hik* En vandaag is er weer wat verdriet verzopenquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:53 schreef buurvrouw4 het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoel maar...Hij doet niet anders meer
Ik doe met je mee!! Zit aan de rode wijnquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*hik* En vandaag is er weer wat verdriet verzopen
Ja hoor, moedig hem maar aan....Ik zie hem steeds verder afglijden...quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:53 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik doe met je mee!! Zit aan de rode wijn
Ik had noooooit moeten vertrekken uit Nederland... hoe kunnen jullie hem dit aandoen?!quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:55 schreef buurvrouw4 het volgende:
[..]
Ja hoor, moedig hem maar aan....Ik zie hem steeds verder afglijden...![]()
Ja helemaal níémand die een oogje in het zeil houdt. Op kleine Danny niet, en ook niet op mij. Ik verwilder!! Ik verdrink, in mijn verdriet en de alcohol!quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had noooooit moeten vertrekken uit Nederland... hoe kunnen jullie hem dit aandoen?!
Lieve Wonderer, wij doen hem dit niet aan. Hij heeft verdriet om het verlies van zijn vriendje, en wij kunnen hem hierin niet helpen, hoezeer we ook proberen...Geloof me, het doet ons net zoveel verdriet als jou om hem zo te zien.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had noooooit moeten vertrekken uit Nederland... hoe kunnen jullie hem dit aandoen?!
quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:14 schreef buurvrouw4 het volgende:
Ik zou zelfs willen zeggen... Wees blij dat je hem zo niet hoeft te zien, het is geen pretje hoor
Ik ben je vandaag gevolgd, toen je naar "een bespreking" moest, en heb stiekem een foto genomen:quote:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:27 schreef Ang3l het volgende:
Laster! PURE laster!!
Ik denk dat ik die kabouter-gnomocide-moordzaak maar eens ga heropenen! Ik zat nl, tijdens JOUW bespreking, te neuzen op je PC. Weet je wat ik vond?!
[afbeelding]
[afbeelding]
Daarna ben ik snel naar je huis gerend (je was lang weg) en heb wat foto's in je tuin genomen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Verklaar dat maar eens! Mevrouw Dreamer Hannibal Kabouterseriemoordenares!!! HA!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie heeft gezegd dat de liefde blind is? Zij is de enige die scherp ziet: zij ontdekt schoonheden waar anderen niets merken.
Ik hoop dat ze snel iets te weten komen zodat het lichaam vrijgegeven wordt en ik hem de rustige, plechtige begrafenis kan geven die hij verdient.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:47 schreef Frederiqueske het volgende:
*stuurt het NCIS team voor nader onderzoek naar de dood van sergeant Danny Balkonkabouter*
![]()
die heeft negen levens, dus we kunnen nog wel wat topics verwachten..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
ik dacht piovan weer
SPuit 11quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:17 schreef -SL- het volgende:
Kom op hij is al een jaar deaudt en nog niet verwerkt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |