Jahquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:34 schreef wonderer het volgende:
[..]Je was zo in de war door dit plotselinge verlies dat je een hele begrijpelijke fout hebt gemaakt.
*Haalt Maurice de Hondt erbij*quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JahOntoerekingsvatbaar en zo. In SHOCK was ik!
Net zoals nu, nu ik van dood door schuld beschuldigd word!
LASTERRRRRRR!!
*stevige knuffel geef* Laat ze maar kletsen, vlinder, jij weet hoe het zit, en hoeveel je van Danny hield. Wat snappen zij daar nou van?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JahOntoerekingsvatbaar en zo. In SHOCK was ik!
Net zoals nu, nu ik van dood door schuld beschuldigd word!
LASTERRRRRRR!!
Hee, wat is er gebeurd met "onschuldig tot het tegendeel bewezen is"??quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:39 schreef buurvrouw4 het volgende:
[..]
*Haalt Maurice de Hondt erbij*
Bewijs je onschuld maar![]()
Voor Ang3l maken we graag een uitzonderingquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hee, wat is er gebeurd met "onschuldig tot het tegendeel bewezen is"??
En wat als... als... als JIJ het was! Jij was iets eerder weg dan ik. Jij gooit het nu in mijn schoenen om me verdacht te maken.... maar.... hij lag al plat toen ik thuiskwam! Hoe goed ben jij in balkonklimmen buurvrouw?!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:43 schreef buurvrouw4 het volgende:
[..]
Voor Ang3l maken we graag een uitzondering
uhm... Ik heb om 16.10 uur uitgeklokt. Ik heb getuigen dat ik om 16.37 uur thuis was... Ik kan in die tijd niet op en neer gefietst zijn naar jouw appartementje hoor, helemaal de andere kant in.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En wat als... als... als JIJ het was! Jij was iets eerder weg dan ik. Jij gooit het nu in mijn schoenen om me verdacht te maken.... maar.... hij lag al plat toen ik thuiskwam! Hoe goed ben jij in balkonklimmen buurvrouw?!
Wel toevallig dat je zo'n goed alibi hebt, juist op dat moment. Haast verdacht. Complot?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:49 schreef buurvrouw4 het volgende:
[..]
uhm... Ik heb om 16.10 uur uitgeklokt. Ik heb getuigen dat ik om 16.37 uur thuis was... Ik kan in die tijd niet op en neer gefietst zijn naar jouw appartementje hoor, helemaal de andere kant in.
Ook al fiets ik dat stukje naar huis normaal in 7 minuten, ik had wind tegen. WAT zeg ik, windkracht 10 tegen!
![]()
Ja dit ruikt niet helemaal fris hoorquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:54 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Wel toevallig dat je zo'n goed alibi hebt, juist op dat moment. Haast verdacht. Complot?
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:54 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Wel toevallig dat je zo'n goed alibi hebt, juist op dat moment. Haast verdacht. Complot?
Jij MOET Plien zijn.... Aangenaam. Ik ben de buurvrouw van om de hoek.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:07 schreef Lips het volgende:
Nel! Schat! Waarom heb je me niet verteld dat er hier ook een afscheidstopic is voor Danny... Je weet toch hoeveel hij voor mij betekende... ik heb nieteens echt afscheid kunnen nemen![]()
Zal ik Bep vragen of ze een mooi aandenken maakt van krullende panties??
En Bianca kan misschien van het hekje een kistje maken!
Danny is wegWat een verdriet
![]()
Schat, je moet er een beetje naast zijn vandaag, ik ben Biancaquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:22 schreef buurvrouw4 het volgende:
[..]
Jij MOET Plien zijn.... Aangenaam. Ik ben de buurvrouw van om de hoek.
Kunnen we carpoolen naar de begrafenis / crematie?
Ik heb je vandaag nog eens goed bkeken en ik moet bekennen.. Je verdriet is gemeend. Bij deze neem ik mijn woorden terug, je bent GEEN kaboutermoordenaar.... Het spijt me dat je door mijn schuld dit ook nog moest doorstaan in deze moeilijke periode... Vergeef je me? (O en btw ik was het echt niet hoor, ik zou mijn broeder nooit kunnen vermoorden.... (quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
IT WASN'T ME!
Balkonkabouters wonen nou eenmaal balkons! NE ik wilde hem overtuigen binnen te komen maar het was al te laat toen ik thuiskwam! ECHT!
O wat intens gemeen om me in deze dagen van rouw ook nog eens van moord te beschuldigen! Op mijn beste vriendje nota bene!!!
sorry, Ik haal jullie steeds door elkaar, jullie lijken ook zoveel op elkaar....quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:28 schreef Lips het volgende:
[..]
Schat, je moet er een beetje naast zijn vandaag, ik ben Bianca
Is al bekend wanneer de uitvaart is??
Wilt hij gecremeerd worden of begraven worden?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:03 schreef Ang3l het volgende:
De volgende foto kan schokkend zijn voor jongere kijkers.
U bent gewaarschuwd.
Mensen met tere zieltjes kunnen beter niet klikken.
HIER staat een foto van de opbaring van kleine Danny.
Met kabouters heb je het alleen over de leuke dingen van het levenquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:15 schreef Angelotus het volgende:
[..]
Wilt hij gecremeerd worden of begraven worden?
Ik weet nog wel een adresjequote:Op woensdag 24 januari 2007 18:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met kabouters heb je het alleen over de leuke dingen van het leven.... ik heb dus werkelijk geen idee ....
We zullen er zaterdag een borrel op drinken.....quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:07 schreef Lips het volgende:
Nel! Schat! Waarom heb je me niet verteld dat er hier ook een afscheidstopic is voor Danny... Je weet toch hoeveel hij voor mij betekende... ik heb nieteens echt afscheid kunnen nemen![]()
Zal ik Bep vragen of ze een mooi aandenken maakt van krullende panties??
En Bianca kan misschien van het hekje een kistje maken!
Danny is wegWat een verdriet
![]()
Volgens mij moet je in leven zijn om daar profijt van te hebben. Na doodgebloed te zijn agv het afgerukte armpje zal hij er idd niets van merken.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:44 schreef beertenderrr het volgende:
Niets aan de hand, je kunt er altijd een prothese opzetten
[afbeelding]
Zo goed als nieuw en je merkt er niets van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |