nummer_zoveel | vrijdag 19 januari 2007 @ 12:02 |
quote:Bron: nu.nl | |
opgebaarde | vrijdag 19 januari 2007 @ 12:09 |
Hoorde het daarnet op radio 1. Gaan ze nu een dag van nationale rouw afkondigen of houden ze het nu bij een stille tocht.... | |
JohnDope | vrijdag 19 januari 2007 @ 12:17 |
Als ik de verhalen moet geloven, dan gaat dit een beuker van een bloedbad worden daar.... | |
opgebaarde | vrijdag 19 januari 2007 @ 12:19 |
Welke verhalen? | |
Onderbroek | vrijdag 19 januari 2007 @ 12:23 |
quote:ik denk eerder een roos in de msn naam ofzo ![]() | |
Mojave | vrijdag 19 januari 2007 @ 12:24 |
quote: ![]() Wel sneu. | |
Herald | vrijdag 19 januari 2007 @ 12:27 |
quote:ik had ook een artikel gelezen dat vrienden van de slachtoffers op wraak zinden. Zullen dan vast ook geen lieverdjes zijn geweest die stierven. | |
JohnnyKnoxville | vrijdag 19 januari 2007 @ 12:29 |
quote:Stomme autochtonen ook altijd, met die eerwraak enzo. | |
metallicelmo | vrijdag 19 januari 2007 @ 12:34 |
quote: ![]() | |
nummer_zoveel | vrijdag 19 januari 2007 @ 12:37 |
quote: ![]() | |
A_L_N_F | vrijdag 19 januari 2007 @ 13:02 |
mooi, moorden ze elkaar uit. weer wat criminele losertjes minder. | |
Jordy-B | vrijdag 19 januari 2007 @ 13:03 |
Nou ja... we weten iig waar de ME gaat oefenen, komend weekend. ![]() | |
A_L_N_F | vrijdag 19 januari 2007 @ 13:09 |
ik vraag me af of het ongeluk overleefbaar was als je ipv met die oude mazda in een dikke grote SUV of grote mercedes zat (cayenne, s-klasse, v70, etc?) | |
FJD | vrijdag 19 januari 2007 @ 13:25 |
quote:Geloof dat er pas een zooitje Polen ergens ook met hoge snelheid tegen een boom aan zijn gereden. Geloof in een X3. Dat had zo ongeveer hetzelfde effect als dit. | |
Jordy-B | vrijdag 19 januari 2007 @ 13:26 |
quote:Ik denk het niet. Bij tweezijdige aanrijdingen heb je voordeel van het extra gewicht, maar bij bomen heb je ook met een dikke auto weinig tot geen kans. | |
Posdnous | vrijdag 19 januari 2007 @ 13:26 |
quote:Omdat er 'verhalen' zijn van eventuele vrienden die wraak zouden gaan nemen, die nergens op gebaseerd zijn kom jij met deze respectvolle post? | |
JohnDope | vrijdag 19 januari 2007 @ 13:27 |
quote:Als jij jouw gordel om hebt dan stap je daar lachend uit. | |
FJD | vrijdag 19 januari 2007 @ 13:28 |
quote:190 tegen een boom is geen probleem in zo'n auto ![]() | |
Jordy-B | vrijdag 19 januari 2007 @ 13:30 |
quote:Bomen geven echt niet mee. Een dikke auto vouwt zich net zo hard om een boom als 'n goedkope mazda. Ook in een dikke auto heb je echt een beschermengeltje op je schouder zitten als je na een klap tegen een boom ongeschonden uit de auto kan stappen. | |
Posdnous | vrijdag 19 januari 2007 @ 13:32 |
quote: ![]() probeer het eens. Ik denk niet dat het lukt ![]() | |
JohnDope | vrijdag 19 januari 2007 @ 13:34 |
quote:je kan al met een kleine F1 auto met 300 frontaal tegen een muur klappen en dan stap je er nog levend uit. | |
Gunner | vrijdag 19 januari 2007 @ 13:35 |
quote:Wraak? Wraak? Is het zo dan dat die andere auto schuld aan het ongeluk heeft? Is dat al officieel? Volgens mij is het niet de schuld van die andere auto dat ze hun auto met 190 tegen een boom parkeerden ![]() | |
Gunner | vrijdag 19 januari 2007 @ 13:36 |
quote:Vertel dat maar aan Ayrton Senna ![]() | |
MaartenGrendel | vrijdag 19 januari 2007 @ 13:44 |
quote:Onzin. Bij de meeste ongevallen met raceauto's op circuits wordt de hoge snelheid verkleind door grindbakken en de impact deels opgevangen door bandenstapels. De gevallen waarbij dit niet gebeurde zijn in de regel vrijwel allemaal dodelijk. Neem bijvoorbeeld de ongevallen van Greg Moore en Roland Ratzenberger. Formulewagens hebben daarnaast een totaal andere constructie als personenauto's. | |
MaartenGrendel | vrijdag 19 januari 2007 @ 13:46 |
quote:Die kwam om het leven doordat een deel van de voorwielophanging zijn helm doorboorde, niet door de impact met de muur. Maar goed, het gaat hier om het ongeval in Wapenveld. | |
JohnDope | vrijdag 19 januari 2007 @ 13:46 |
quote:Dankzij dat ongeluk is er wereldwijd heel veel veranderd in de auto-technologie. | |
Gunner | vrijdag 19 januari 2007 @ 13:48 |
quote:Als het kalf verdronken is..... quote:Volgens Wiki kwam het doordat door de crash de voorwielophanging zich door zijn helm boorden quote: | |
MikeyMo | vrijdag 19 januari 2007 @ 13:49 |
als ze het nou had overleefd had ze tenminste wat uitleg kunnen geven | |
FJD | vrijdag 19 januari 2007 @ 13:49 |
quote:Sarcasme ![]() Lees m'n post daarvoor ook even dan weet je dat ik niet de illusie hebt dat je met 190 tegen een boom aan kunt rijden met een grotere auto ![]() Dat het met een F1 wagen wel lukt heeft als belangrijkste oorzaken dat er een zooi bandenstapels staan, dat de (grootste) impacts voornamelijk zijdelings gebeuren en dus niet vol er in, dat er een zooi grint/asfalt ligt om de snelheid omlaag te brengen en niet onbelangrijk dat de F1wagen zo is gemaakt dat alles erom heen zoveel mogelijk absorbeert en vervolgens ook nog afbreekt behalve het cockpit gedeelte. Dat is dus niet te vergelijken met een personenwagen. Een boom raken met 190 kan gewoon niet goed gaan, die krengen geven maar erg weinig mee ![]() | |
Hyperdude | vrijdag 19 januari 2007 @ 13:51 |
quote:Yeah right. Je hersenen scheuren in een dikke bak net zo goed los van je ruggemerg als in een kleine otoo. ![]() Boven de 120 oid. maakt het denk ik weinig uit of je in een Mazda of Mercedes tegen een boom knalt. Je kan wel beter met een dikke Mercedes tegen een kleine Mazda knallen dan vice versa natuurlijk ![]() | |
Herald | vrijdag 19 januari 2007 @ 13:51 |
quote:dus? Je mag op sommige wegen officieel ook maar 80 rijden, maar daar houden sommige mensen zich niet aan. | |
MaartenGrendel | vrijdag 19 januari 2007 @ 13:55 |
quote:Dat post ik ook? ![]() | |
problematiQue | vrijdag 19 januari 2007 @ 13:56 |
Boom [4 - 0] Idioten | |
MaartenGrendel | vrijdag 19 januari 2007 @ 13:59 |
quote:Inderdaad, zie bijvoorbeeld dit ongeval van een tijdje terug. | |
FJD | vrijdag 19 januari 2007 @ 14:01 |
quote:Dat ongeval bedoelde ik denk ik. Was ook op Hart van Nederland toe. Geen X3 maar toch ![]() | |
Gunner | vrijdag 19 januari 2007 @ 14:52 |
quote:Ik concludeerde uit jouw post dat eerst die ophanging door z'n helm ging en daardoor hij crashde tegen de muur. We begrepen elkaar verkeerd denk ik. | |
JohnnyKnoxville | vrijdag 19 januari 2007 @ 15:03 |
quote:Dat kan natuurlijk ook een onvakkundig Slowaaks in elkaar gelaste Mercedes samengesteld uit meerdere (gestolen) Mercedessen zijn geweest. | |
nummer_zoveel | vrijdag 19 januari 2007 @ 15:06 |
Ze hadden ook nog eens allemaal hun gordel niet om, misschien had het iets gescheelt als ze dat wel hadden gedaan. | |
FJD | vrijdag 19 januari 2007 @ 15:11 |
quote:http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/045615.html Zie de foto. Je hebt toch niet de illusie dat een gordel dan nog uitmaakt ![]() | |
nummer_zoveel | vrijdag 19 januari 2007 @ 15:32 |
quote:Ach, hoe vaak zie je wel niet een verwrongen auto en reactie's als: 'Dat daar nog iemand levend uitkwam'. | |
N.icka | vrijdag 19 januari 2007 @ 17:04 |
Afschuwelijk voor dat meiske en haar fam , te jong om zo dood te gaan | |
B.R.Oekhoest | vrijdag 19 januari 2007 @ 17:23 |
quote:Hoe hard hebben die lui wel niet gereden? En dat op zo'n weg...... | |
B.R.Oekhoest | vrijdag 19 januari 2007 @ 17:30 |
quote:http://www.kilroynews.net/arch2006/mei2006-04.htm Rond 140 dus. Wat een idioten. Maar Darwin heeft het al opgelost. Zonder andere slachtoffers, wat makkelijk had kunnen gebeuren. Maar wat doen Slowaken in Godsnaam in de Drentse rimboe? Hoewel, 2 vrouwen, sexboerderijen, Mercedes, ik krijg alweer een vermoeden. | |
Onderbroek | vrijdag 19 januari 2007 @ 18:16 |
quote:en de 4e goal viel in de extra tijd? ![]() | |
ouderejongere | vrijdag 19 januari 2007 @ 21:48 |
quote:Gelukkig heeft zij niet de kans gekregen | |
Double-U | vrijdag 19 januari 2007 @ 21:56 |
quote:Geloof me, op die weg kān je heel hard. Het is een brede, rechte weg van een aantal km. De perfecte racebaan voor 'boomklevertjes'. | |
anneja | zondag 21 januari 2007 @ 11:55 |
quote:Ik denk niet dat ze zich nog ergens iets van herinnerd zou hebben. | |
FJD | maandag 22 januari 2007 @ 08:24 |
quote: ![]() Zie je ook achter elke boom een AIVDer en denk je dat Bush een compleet smeed om de wereld over te nemen? | |
Herald | maandag 22 januari 2007 @ 09:23 |
quote:ergens heeft ie wel een punt hoor, want ik denk niet dat het meisje zou hebben gezegd "het was onze eigen schuld" als ze de verantwoordelijkheid mooi op hun rivalen had kunnen afschuiven. | |
FJD | maandag 22 januari 2007 @ 09:31 |
quote:Laten we het er op houden dat hij z'n reply dan iets beter had moeten uitschrijven. Ten eerste de insinuatie dat het meisje zou liegen. Ze zou de waarheid kunnen spreken en dan nog als haar verhaal het andere verhaal tegenspreekt dan zegt het niets anders dan dat 1 van beiden liegt. Verder getuigt de insinuatie richting de publieke omroep ook niet echt van objectiviteit ![]() | |
MikeyMo | maandag 22 januari 2007 @ 10:45 |
aan die partyflock profielen te zien gaat het niet om het meest verlichtende volk ![]() | |
MaartenGrendel | maandag 12 februari 2007 @ 18:04 |
Is er inmiddels al wat meer bekend geworden over de toedracht van het ongeval eigenlijk? De media besteedt er in ieder geval geen aandacht meer aan... | |
Gunner | maandag 12 februari 2007 @ 18:38 |
quote:Lijkt me duidelijk toch? Met te hoge snelheid je auto niet onder controle hebben en tegen een boom klappen? |