zoals ik al zei, ik kon die info niet meer opvragen. Waarom niet? Omdat ik op deze pc FTD 2 weken niet geupdate heb, en zodoende die info niet in mijn FTD staat. Je kunt namelijk maar een beperkt deel van de server downloaden, en dus niet iets van een paar dagen geleden. En dat ik socialer moet doen? Misschien. Ik vraag hier netjes of iemand dat voor mij op wilde zoeken. Kwestie van naar FTD gaan, en daar bijvoorbeeld 'empires' in typen, en de bestandsnaam hier even in zetten. Totale tijd dat je daar mee bezig bent is hoogstens 10 seconden. Doe dan alsjeblieft niet net alsof ik om een of andere enorme gunst heb gevraagd. In de tijd dat je er neerzette dat dit topic er niet voor bedoeld was had je het 5 keer op kunnen zoeken namelijk. Gelukkig was Messenga wel bereid die kleine moeite te nemen - waarvoor hartelijk dank -quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:35 schreef gday het volgende:
[..]
Anders doe je even wat socialer ofzo, gast. Je hebt nog niks gepost in de usenet topics, en je eerste post is een vraag of men even wat op FTD wil opzoeken voor jou omdat je daar zelf te lui voor bent ofzo? Het is een immers paar dagen geleden op FTD gepost. Hoe moeilijk kan het zijn om dat zelf te achterhalen.
Als je me zoiets via PM vraagt wil ik je er graag mee helpen, maar ga niet lopen janken als je blijkbaar tot jouw verrassing te horen krijgt dat deze topics niet voor zulke requests bedoeld zijn.
Joh, het gaat mij er absoluut niet om dat het teveel moeite zou zijn of wat dan ook.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:46 schreef Asmodean het volgende:
[..]
zoals ik al zei, ik kon die info niet meer opvragen. Waarom niet? Omdat ik op deze pc FTD 2 weken niet geupdate heb, en zodoende die info niet in mijn FTD staat. Je kunt namelijk maar een beperkt deel van de server downloaden, en dus niet iets van een paar dagen geleden. En dat ik socialer moet doen? Misschien. Ik vraag hier netjes of iemand dat voor mij op wilde zoeken. Kwestie van naar FTD gaan, en daar bijvoorbeeld 'empires' in typen, en de bestandsnaam hier even in zetten. Totale tijd dat je daar mee bezig bent is hoogstens 10 seconden. Doe dan alsjeblieft niet net alsof ik om een of andere enorme gunst heb gevraagd. In de tijd dat je er neerzette dat dit topic er niet voor bedoeld was had je het 5 keer op kunnen zoeken namelijk. Gelukkig was Messenga wel bereid die kleine moeite te nemen - waarvoor hartelijk dank -
maar nu is alles weer goed en ben ik weer helemaal blijEen oprecht prettig weekend gewenst
![]()
... en dan kom je een uur later terug, en denk je: fuck, waarom is die dvd nog niet klaar?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:09 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Alleen vergeet ik vaak op connecten, was bij Newsleecher ook altijd zo
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:09 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Alleen vergeet ik vaak op connecten, was bij Newsleecher ook altijd zo
Iddquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:19 schreef gday het volgende:
[..]
... en dan kom je een uur later terug, en denk je: fuck, waarom is die dvd nog niet klaar?![]()
Ik gebruik vrijwel nooit nzb'tjes, dus die optie heeft voor mij niet zo heel veel nut.quote:
Die snelheid limiet is eigenlijk het maximale van je lijn. Daarna ga je in het queue venster naar het gedeelte links onder waar "no limit" staat waar je vervolgens met de rechtermuisknop een percentage in kan stellen van het getal dat je hebt opgegeven in het setup venster. Beetje omslachtig maar het werktquote:Op zondag 21 januari 2007 02:49 schreef gday het volgende:
[..]
Ik gebruik vrijwel nooit nzb'tjes, dus die optie heeft voor mij niet zo heel veel nut.
Klopt het trouwens dat het instellen van een snelheidslimiet in de settings van alt.binz (nog) geen effect heeft? Als ik bij m'n vriendin thuis zit trek ik soms de verbinding dicht met m'n laptop, en dat is wel een beetje sneu af en toe.
Ah, ik zie het nu inderdaad. Bedankt, dit werkt al een stuk beter!quote:Op zondag 21 januari 2007 11:52 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Die snelheid limiet is eigenlijk het maximale van je lijn. Daarna ga je in het queue venster naar het gedeelte links onder waar "no limit" staat waar je vervolgens met de rechtermuisknop een percentage in kan stellen van het getal dat je hebt opgegeven in het setup venster. Beetje omslachtig maar het werkt
FTDquote:Op zondag 21 januari 2007 16:20 schreef Haijo het volgende:
Wat is nou eigenlijk het voordeel van FTD? Ik bedoel ik kan meer vinden op nzb sites dan op FTD?
gewoon onwijs handig dat FTDquote:Het programma FTD wordt gebruikt door veel mensen om te vertellen wat ze gaan posten en is dus een mooie manier om te zien wat er allemaal in de binaries nieuwsgroepen gepost wordt.
Mocht je in een nieuwsgroep iets zien staan met een zogenaamd FTD nummer (bijvoorbeeld: Jantje post FTD #123456) en je wilt weten wat het is (maar je hebt geen FTD), voer het nummer dan in op deze site: http://nfo.ftd.nu/.
soms worden films gepost onder niet voor de handliggende namen die je zelf niet kan verzinnen.quote:Op zondag 21 januari 2007 17:06 schreef Haijo het volgende:
Hoezo? Als ik een bepaalde film wil hebben dan kijk ik ff op een nzb site en download hem meteen. Met FTD moet ik dan nog een omweg maken, het enige handige is dat je die FTD nummers kunt opzoeken maar die kom ik nauwelijks tegen.
Als "An Inconvenient Truth" gepost wordt met bestandsnaam sub-ait, is het niet zo heel makkelijk om die te vinden. Via FTD is dat een stuk eenvoudiger.quote:Op zondag 21 januari 2007 17:06 schreef Haijo het volgende:
Hoezo? Als ik een bepaalde film wil hebben dan kijk ik ff op een nzb site en download hem meteen. Met FTD moet ik dan nog een omweg maken, het enige handige is dat je die FTD nummers kunt opzoeken maar die kom ik nauwelijks tegen.
is ook een erg handig programmaquote:Op maandag 22 januari 2007 10:32 schreef Badabingea het volgende:
Ik ben nog steeds erg tevreden met GrabIt.
Tips? Links?quote:Op maandag 22 januari 2007 10:03 schreef Godlike02 het volgende:
Gewoon posting sites met NZB functie gebruiken.
Die indexeren tegenwoordig ook vaan de a.b zelf dus kan je dubbel zo makkelijk zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |