Maar dat zuigtquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:42 schreef PiRANiA het volgende:
er is voor windows ook nog autounpack.
dat kan met SABnzbd ookquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:15 schreef Haijo het volgende:
Meen je dat? Werkt probleemloos. En met mijn beperkte RAM is het mooi dat ik downloaden en unpacken gescheiden kan houden.
Unslung was een soort minilinux right?quote:Op zondag 25 februari 2007 17:14 schreef Flaccid het volgende:
Stond laatst een stuk over sanzbd in de computer totaal (tijd geleden dan)
Achteraf is het niet moeilijk.
Vraag:
Weet iemand een usenet tooltje voor een Unslung? (Netwerk HD (heb je ook torrents voor)) iemand dus?
Ik denk zelf niet dat die er zijn. Moet het nou per se weer gratis? Ik kan me herinneren dat Yottanews zoiets deed met flinke beperkingen, maar de kwaliteit was om te huilen.quote:Op maandag 26 februari 2007 03:59 schreef star_gazer het volgende:
Zijn er ook gratis goede news servers? Ik zit bij chello en die staat niet echt goed bekend
misschien om te proberen?quote:Op maandag 26 februari 2007 11:13 schreef gday het volgende:
[..]
Ik denk zelf niet dat die er zijn. Moet het nou per se weer gratis? Ik kan me herinneren dat Yottanews zoiets deed met flinke beperkingen, maar de kwaliteit was om te huilen.
quote:GRATIS USENET
De hele maand December gratis onbeperkt usenet bij Easynews.nl
news.easynews.nl (poort 119)
login : beta@easynews.nl
password : beta
8 connecties, 20Mbit
Het gaat hier om beta testing van ons systeem.
Per 1 januari 2007 zal ons systeem
volledig online gaan maar tot die tijd is het gratis testen.
http://www.easynews.nlquote:Bijna is het zover. Alles is nu geinstalleerd en geconfigureerd
we moeten nu alleen nog retentie opbouwen. Vanaf vandaag 29-1-2007
zal dit nog 2 - 3 weken duren.
Ondertussen kan gewoon doorgetest worden
GRAAG NIET MAILEN VOOR PRIJS INFO
dit zal binnenkort op deze site komen te staan
of check ons forum
Voor meer info mail info@easynews.nl.
Die deed het laatst bij mij niet meer.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:48 schreef Crazykill het volgende:
[..]
[..]
http://www.easynews.nl
Deze doet het nog steeds.
Werkt die echt ja? Ik ken hem zelf niet.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:44 schreef Saekerhett het volgende:
Tuurlijk zijn er goede gratis newsservers.
Bijvoorbeeld Freenet
Maak een accountje aan (je moet zelf even een Duitse naam, adres, en telefoonnummer verzinnen, welke dat is maakt niets uit) en vervolgens als het gelukt is, heb je toegang tot de newsserver.
newsread#.freenet.de
Inloggen met je opgegeven gebruikersnaam@freenet.de en je wachtwoord. Vul voor # het getal 0 t/m 6 in, zodat je 7 servers krijgt. Bij elke server kan je 2 draadjes gebruiken van ongeveer 30 kB/s per draadje, dus totaal 30 x 14 = 420 kB/s. Retentie is laag, maar veel compleet en het is gratis.
Nou ja, ik gebruik hem als fill-up al meer dan 2 jaar denk ikquote:Op maandag 26 februari 2007 17:02 schreef gday het volgende:
[..]
Die deed het laatst bij mij niet meer.
[..]
Werkt die echt ja? Ik ken hem zelf niet.
Ik gebruik zelf Astraweb als fillserver, maar dat is wel een payserver.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nou ja, ik gebruik hem als fill-up al meer dan 2 jaar denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KLAAS JAN HUNTELAAR
he bedankt hiervoor.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:44 schreef Saekerhett het volgende:
Tuurlijk zijn er goede gratis newsservers.
Bijvoorbeeld Freenet
Maak een accountje aan (je moet zelf even een Duitse naam, adres, en telefoonnummer verzinnen, welke dat is maakt niets uit) en vervolgens als het gelukt is, heb je toegang tot de newsserver.
newsread#.freenet.de
Inloggen met je opgegeven gebruikersnaam@freenet.de en je wachtwoord. Vul voor # het getal 0 t/m 6 in, zodat je 7 servers krijgt. Bij elke server kan je 2 draadjes gebruiken van ongeveer 30 kB/s per draadje, dus totaal 30 x 14 = 420 kB/s. Retentie is laag, maar veel compleet en het is gratis.
Volgens mij mag je al blij zijn als je 2 dagen haaltquote:Op maandag 26 februari 2007 23:11 schreef Caesu het volgende:
[..]
he bedankt hiervoor.
hoeveel dagen is de retentie precies? weet je dat?
ik heb hem nu maar als eerste server ingesteld en nova.planet.nl als fillserver.
ik heb toch maar een 3Mbit abonnementje.
Ik haal met nova.planet.nl iets van 6 dagen soms.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:40 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Volgens mij mag je al blij zijn als je 2 dagen haalt
Maar omdat het redelijk compleet is, is het wel fijn als je iets ziet wat binnen die 2 dagen valt
Ik ook niet, heel irritant, ook omdat Yabse bijna niks helemaal compleet doorgeeft.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:59 schreef Patton het volgende:
Weten jullie wat er met Binsearch.info aan de hand is? Ik krijg bijna geen resultaten.
quote:Op maandag 26 februari 2007 21:56 schreef Badabingea het volgende:Willekeurige naam en wachtwoord verzinnen? Het werkt iig niet bij mij...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je aan de TU Delft studeert kan je news.tudelft.nl gebruikenquote:Op maandag 26 februari 2007 03:59 schreef star_gazer het volgende:
Zijn er ook gratis goede news servers? Ik zit bij chello en die staat niet echt goed bekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |