Zoquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:11 schreef AntiChrist het volgende:
newsleecher zou ik er ook nog ff tussen plakkenIMHO beter dan grabit
Inderdaadquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:23 schreef sylvesterrr het volgende:
SABnzbd is een goede opensource usenet-client.
Op Speedplaza.net kun je per gig betalen. Ik vind dat superhandig. Zit geen tijdslimiet op dus als je een maandje niks download gaat er ook niks van je tegoed af.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:37 schreef splendor het volgende:
Iemand een goeie payserver waar ik bijvoorbeeld per week kan betalen? Ik heb geen zin om steeds 7,50 te betalen voor een maand terwijl ik maar 1 of 2 dingen nodig heb.
SABnzbd draait op m'n server. Ik kan op deze manier vanaf iedere plek m'n downloads klaarzetten. Ik heb een premium account op www.newzbin.com waar ik nzb'tjes kan laten genereren...quote:
Waarom denk je dat ik betaal voor Usenet? Niet omdat ik de beschikking heb over nieuwe releasesquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:26 schreef T1andonly het volgende:
Jullie gebruiken het schijnbaar alleen om te leechen. Er is ook nog zoiets als powerpost, waarmee je ook zelf 'n bijdrage kunt leveren als je de beschikking hebt tot nieuwe releases etc.
Ik gebruik 'm gewoon lokaal, maar wanneer ik een server heb met bergen diskspace dan ga ik het ook zeker gebruikenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
SABnzbd draait op m'n server. Ik kan op deze manier vanaf iedere plek m'n downloads klaarzetten. Ik heb een premium account op www.newzbin.com waar ik nzb'tjes kan laten genereren...
Ik ben zelf overigens ook bezig met een eigen usenet-client, dat gaat pas tof worden.
Ik trek zo'n 1800-2200 kb/s van usenet. Wel sneller dan de torrents die ik gehad hebquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:06 schreef Pwn_zoon het volgende:
Usenet schijnt sneller te gaan als Torrents...
tenminste volgens sommige mensen, iemand ervaringen hiermee?
Je betaald toch hopelijk niet voor het genereren van nzb's he?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
SABnzbd draait op m'n server. Ik kan op deze manier vanaf iedere plek m'n downloads klaarzetten. Ik heb een premium account op www.newzbin.com waar ik nzb'tjes kan laten genereren...
Ik ben zelf overigens ook bezig met een eigen usenet-client, dat gaat pas tof worden.
Met usenet ben je niet afhankelijk van andere users. Je bent afhankelijk van de snelheid van de server waar het op staat.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:06 schreef Pwn_zoon het volgende:
Usenet gaat minstens net zo snel als Torrents, nooit langzamer.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:06 schreef Pwn_zoon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |