Saddam heeft die pas geleden geleend, nog niet terug gehad.quote:Op zondag 21 januari 2007 18:21 schreef addie het volgende:
[..]
vast is vast natuurlijk
Maar dan kun je ook voor een flink eind touw gaan
trouwens.. dit is geen SCquote:Op zondag 21 januari 2007 18:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Saddam heeft die pas geleden geleend, nog niet terug gehad.![]()
O ja, geen SC.quote:Op zondag 21 januari 2007 18:24 schreef addie het volgende:
[..]
trouwens.. dit is geen SCbeetje ontopic blijven
aanmaning sturen..
ik moest lachenquote:Op zondag 21 januari 2007 18:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
O ja, geen SC.
ik heb 'm al gebeld.. wat denk je? Opgehangen
te laat.. whahahaha....quote:Op zondag 21 januari 2007 18:28 schreef addie het volgende:
[..]
ik moest lachen
nu ga ik weer de brave user uithangen hier
ik heb ook al een lief verzoek gedaanquote:Op zondag 21 januari 2007 18:32 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik zal wel een topicreport maken met de vraag het te sluiten.
ik zag het, ik heb me daarbij ook maar aangeslotenquote:Op zondag 21 januari 2007 18:35 schreef addie het volgende:
[..]
ik heb ook al een lief verzoek gedaan
ah! schiet dan eens opquote:Op zondag 21 januari 2007 18:44 schreef Isdatzo het volgende:
hey ho
nog niet sluiten
ik ga nog foto's van 't bos hier achter posten![]()
topicverraders![]()
!
ja maar....quote:Op zondag 21 januari 2007 18:46 schreef indahnesia.com het volgende:
jah, die storm is al 3 dagen geleden, net of er nog schade bij komt. Dat jij laat bent is je eigen schuld. Als troost kun je ze nartuurlijk wel plaatsen in het DASOO topic.![]()
quote:
[DE-FB] A Perfect Disasterquote:Op zondag 21 januari 2007 18:46 schreef indahnesia.com het volgende:
jah, die storm is al 3 dagen geleden, net of er nog schade bij komt. Dat jij laat bent is je eigen schuld. Als troost kun je ze nartuurlijk wel plaatsen in het DASOO topic.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |