flink wat hout.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:19 schreef Isdatzo het volgende:
http://xs.to/xs.php?h=xs511&d=07036&f=IMG_4564.jpg
achter in de tuin..
of op zn scoutings:quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:31 schreef addie het volgende:
[..]
zoals ze dan zeggen: een flinke bos hout voor de deur
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:31 schreef addie het volgende:
[..]
zoals ze dan zeggen: een flinke bos hout voor de deur
tja, echt veilig ziet het er nog niet uit eigenlijkquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:41 schreef highway101 het volgende:
Stenen op straat zijn inmiddels opgeruimd.
[afbeelding]
veel plezierquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:38 schreef Crazy-M het volgende:
En ik ga dadelijk weer de weg op, en ja hoor ze waarschuwen gelijk voor:
storm, regen hagel en de hele zooi
quote:
hier was het wachten op natuurlijkquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
*FAP FAP FAP*
zal zo 's wat foto's van het bos hier achter uploaden![]()
vast genoeg tot een volgende stormquote:Op zondag 21 januari 2007 15:46 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Ik kwam gisteren nog wat losgewaaide beplating van de dakkapel tegen in de tuin... Kon er gelukkig zélf goed bij en heb alles met een flinke dot kit vastgezet.
vast nietquote:Op zondag 21 januari 2007 17:42 schreef sararaats het volgende:
hier heeft het wel geregend en het regende niet meer binnen
hiep hoi, de dakpan ligt weer op z'n plaats
hopelijk vliegt ze niet meer weg
kit is voor no0bsquote:Op zondag 21 januari 2007 15:46 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Ik kwam gisteren nog wat losgewaaide beplating van de dakkapel tegen in de tuin... Kon er gelukkig zélf goed bij en heb alles met een flinke dot kit vastgezet.
ziet er beter uit, is echter weer minder sterkquote:Op zondag 21 januari 2007 18:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
van die transparante tape dan
beetje kit, beetje tapequote:Op zondag 21 januari 2007 18:18 schreef addie het volgende:
[..]
ziet er beter uit, is echter weer minder sterk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op zondag 21 januari 2007 18:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
of gewoon 500 spijkers erin rammenmaar dan zit het wel vast, en daar ging het in eerste instantie om volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 januari 2007 18:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
of gewoon 500 spijkers erin rammendik kans dat het dan juist meer gaat lekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vast is vast natuurlijkquote:Op zondag 21 januari 2007 18:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar dan zit het wel vast, en daar ging het in eerste instantie om volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |