quote:
Op dinsdag 10 april 2007 11:01 schreef Metro2005 het volgende:paiq heb ik maar in de koelkast gezet. Ik heb het nou al zo ontzettend vaak een kans gegeven maar er zitten gewoon echt téveel meiden op die daar uit pure verveling zitten of alleen maar een 'vriend' zoeken en geen date of relatie.
Plus dat de meeste ver weg wonen ook nog. Ben al paiq member sinds de dag dat ze online gingen en heb er nog niet veel serieus uit kunnen slepen. Wel een paar mensen die nu in mijn msn lijst staan maar bij nader inzien waren die ook zo interessant als een stoeptegel.
Met knuz heb ik tot nog toe de beste ervaringen, afgelopen vrijdag een date gehad met een meisje die ik van knuz ken. Was niet de meest spectaculaire date die ik gehad heb maar ik denk dat het wel meer zou kunnen worden. We willen allebei iig een vervolg date dus wie weet
![]()
metro verdorie, hoeveel dates en (kortstondige) relaties heb jij nu eigenlijk al gehad via internet. Nooit komt er iets stabiels uit ...
en blijkbaar leer je niets bij ... je hebt weer een date zonder vonken, maar ik durf er voor wedden dat je toch weer een liefdeloze relatie (van twee weken of zo) met dat meisje gaat aangaan, en dan sta je weer op nul.
zucht...
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie