ja dat plus lieveheersbeestjesquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:01 schreef JediMindTricks het volgende:
Vrij lastig. Ik dacht, laat ik niet Marlboro 100s doen, want dan vang je zoveel wind, maar nu rookt de helft van de tijd de wind m'n peukie op![]()
dan waren het libelle'squote:Op donderdag 18 januari 2007 22:02 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Die hebben er helemaal niets mee te maken.
Hey lotgenoot.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:04 schreef RaptoR-X het volgende:
any-hoe. heb hier hetzelfde probleem
gewoon binnen roken, werkt perfectquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:05 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Hey lotgenoot.
Heb je er ook last van als je een jointje rookt?
Ik wil dat dadelijk namelijk gaan doen, maar vraag me af of hoe wel veilig is.
Dan kan niet, woon nog bij m'n ouders, die vinden m'n wiet-verslaving niet echt spetterend.quote:
ja das wel kenker danquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:09 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Dan kan niet, woon nog bij m'n ouders, die vinden m'n wiet-verslaving niet echt spetterend.
En in de auto roken mag niet van meneer de wet, en al helemaal niet met dit weer de weg op
Blowen that is. Onder invloed rijden enzoquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:09 schreef oor het volgende:
welke wet mag je niet meer roken in de auto?
Wij hebben wel een schuur, maar daar durf ik niet in te gaan zitten met dit weer hoorquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja das wel kenker dan
hebben jullie geen schuur?
ga je op de achterbank zitten en dan blowen en dan weer snel naar binnen om weer een prachtig stukje te schrijven voor een eventueel nieuwe topic op dit geweldige forum van nederlandquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:11 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Blowen that is. Onder invloed rijden enzo
Waarom neem jij dan nog de moeite om te reageren?quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:14 schreef Bupatih het volgende:
Doe geen moeite om een nieuw topic te openen. Niemand vindt het leuk.
Jawel.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:15 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Dees is nog niet dicht?
nee,jij nietquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:14 schreef Bupatih het volgende:
Doe geen moeite om een nieuw topic te openen. Niemand vindt het leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |