Natuurlijk, alsof hier ooit dingen anoniem blijven..quote:Op maandag 22 januari 2007 19:56 schreef Riffey4 het volgende:
Ik dacht dat ze X met opzet geblurred had om anoniem te blijven
Hier ook op de ene pc.. die heeft een Ati Radeon. Op m'n Nvidea draait hij wel goed zonder de nieuwste drivers te hebben.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:34 schreef Sandstorm_81 het volgende:
Heb dit spel geïnstalleerd maar het crasht steeds bij het 'cachen'. Na het ingeven van mijn nickname en paswoord gaat het even verder en dan is het gedaan.
Draai nochtans windows xp op een vrij recente pc en met een 128MB GEFORCE 6600 GT. What goes wrong?
Je hebt de Slurl-chatter niet meer nodig. Je kunt nu via Map (onder teleport ergens) de SLurl kopiëren en plakken waar je wil!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:19 schreef pussydeluxe het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe de Slurl-chatter werkt? Ik heb er eentje, maar wat moet ik intoetsen?
Deze heb ik gedownload:quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:44 schreef Lord Dreamer het volgende:
alle updates en alle drivers geinstalleerd ?
Nee, je kunt het ook via Ideal of Paypal doen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:00 schreef lizzyames het volgende:
trouwens ff vraagje, heb je werkelijk een creditcard nodig om lingens dollars te kopen?
Ja zet het ook meteen effe in de krantquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:02 schreef Riffey4 het volgende:
*grin* er is first land te koop... elke sim is full, kan niemand meer bij...
Stelletje hebberige daklozen
Ik vroeg alleen of jullie wisten wie er morgen gingen trouwen..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:02 schreef DeHovenier het volgende:
Jullie kennen elkaar pas een dag
Of kennen jullie elkaar irl
Nee, maar je doet suggereren dat jullie dat zijnquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:08 schreef EvilDucky het volgende:
[..]
Ik vroeg alleen of jullie wisten wie er morgen gingen trouwen..
Niet meer, niet minder.
*grin*
wij suggereren niks, jullie maken het er vanquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nee, maar je doet suggereren dat jullie dat zijn
Of heb ik het nu fout
Land te koop? Hoe? Wat? Waar?
Wie, ik?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:22 schreef Incolumis het volgende:
[..]
wij suggereren niks, jullie maken het er van
Nee hoor, al minstens een hele week!quote:
Da's nog kort.quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:19 schreef EvilDucky het volgende:
[..]
Nee hoor, al minstens een hele week!
Maar wie gaan er dan trouwen als jij dat niet bent?quote:
Voor als je later wil trouwen?quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:28 schreef EvilDucky het volgende:
Gister wist ik dat nog.. Ben het nu weer helemaal kwijt!
Maar ik moet zeggen dat het wel erg mooi ingericht was, compleet met weddingcoordinators die bezig waren de boel te decoreren.
Heb gelijk ook maar een prijslijst opgevraagd, want je kunt niet voorbereid genoeg zijn.
Ja..quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:34 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Voor als je later wil trouwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |