Mwah ... er is wel wat meer te doen in SL, hoorquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:23 schreef Incolumis het volgende:
[..]
het is ook geen spel, je moet het meer zien als een chatprogramma met een grafische schil
eentje waar je wel veel aan kunt veranderen
bron: Planetquote:Endemol start Second Life productieafdeling
Gepubliceerd op woensdag 17 januari 2007
Endemol Virtual dient zich aan als 3D-producent op internet.
Dat Second Life voor Endemol echt een serieuze zaak is, bewijst het bedrijf met de oprichting van Endemol Virtual.
Onder deze naam gaat het tv-productiebedrijf zich 'per direct richten op consultancy, creatie en productie' voor projecten voor virtuele werelden. Dat doet Endemol voorlopig voor een periode van één jaar, om na te gaan of de vraag in de markt zich positief ontwikkelt.
"Hiermee concretiseert het bedrijf de succesvolle eerste stappen die we met Big Brother Second Life onlangs op dit gebied hebben gezet. Endemol Virtual valt onder de afdeling Programmaontwikkeling", aldus Endemol.
Over het succes van Big Brother op Second Life lopen de meningen uiteen. Niettemin, zegt Endemol, heeft een aantal bedrijven hen benaderd met verzoeken om producties. Daarnaast constateerde de directie in de zakelijke markt een groeiende belangstelling voor Second Life en soortgelijke virtuele projecten.
Paul Römer: "We zijn Big Brother Second Life aanvankelijk begonnen om ervan te leren. Heel eenvoudig: wat werkt wel, wat niet? Nu het bedrijfsleven in toenemende mate virtuele werelden ontdekt, is het een logische volgende stap om de kennis en ervaring die we hebben opgedaan in te zetten voor klanten."
Afgelopen week werd bekend dat ook Talpa groot begint in Second Life, maar die werkt met een Brits productiebedrijf.
(P7)
Geil pakje Aventuraquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:05 schreef Aventura het volgende:
Ondertussen in SL...
[afbeelding]
Ja, iemand moet het doen...
Whehe, als er toch eens echt glazenwas(st)ers als dit zouden zijn. Dan zou de halve ecomomie plat komen te liggen door uit het raam starend kantoorpersoneel.quote:
RL bedrijfje beginnen? Sexy geklede glazenwassersquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:10 schreef Aventura het volgende:
[..]
Whehe, als er toch eens echt glazenwas(st)ers als dit zouden zijn. Dan zou de halve ecomomie plat komen te liggen door uit het raam starend kantoorpersoneel.
Geen Additional account aanmaken, maar gewoon een hele nieuwe?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:10 schreef Samsonneke het volgende:
Bah
Ik probeer een nieuw account te maken, maar steeds zegt hij: "Because this is an Additional Basic Account, you will be charged a one-time fee of $9.95. This account will come with two-hundred fifty Linden Dollars (L$250), which you can spend in world however you like."
Hij wilt dus dat ik 10 dollar ga betalen voor nog een account. Ik zag dat veel mensen hier meerdere accounts hebben. Hoe hebben jullie dit gedaan (of hebben jullie betaald)?
Duurt EEEERG lang.. ik rezzde niet.. herstart hielp ook niet, en nu kan ik ook niet meer TP'en....quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:18 schreef pussydeluxe het volgende:
Ben ik de enige?
Dat doe ik alquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
Geen Additional account aanmaken, maar gewoon een hele nieuwe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |