Was ook geen actie, gewoon je frustraties kwijt. Hoor je niemand verder over opscheppen behalve vandenherik.quote:Op zondag 21 januari 2007 17:45 schreef Bananenman het volgende:
[..]
De echte slimme jongens doen dat soort dingen niet, het zou vrij dom zijn om gepakt te worden voor zoiets hopeloos als het beuken op een glazen wand waar je toch nooit doorheen komt. Alleen maar dom. Dapper ben je als je de avond vantevoren komt.
Laten we het hopen.quote:Op zondag 21 januari 2007 17:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik vermoed dat dit een makkie voor ajax gaat worden...
dat wel natuurlijkquote:Op zondag 21 januari 2007 17:45 schreef Bananenman het volgende:
[..]
De echte slimme jongens doen dat soort dingen niet, het zou vrij dom zijn om gepakt te worden voor zoiets hopeloos als het beuken op een glazen wand waar je toch nooit doorheen komt. Alleen maar dom. Dapper ben je als je de avond vantevoren komt.
Geloof dat 'jullie' al net zo min recht van spreken hebben als 'wij'. Vanwaar dat 'stoere' gedrag dan?quote:Op zondag 21 januari 2007 17:42 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
![]()
Grote bek over Ajax, maar wel den haag optrommelenIn hun eigen stad
![]()
010 is zo stoer, elk jaar los naar Amsterdam![]()
Nog 1 oefenwedstrijd tegen groningen volgende week, hopelijk komt Leonardo dan goed tot zijn recht en dan maken ze de feyenoorders af!quote:
hoezoquote:Op zondag 21 januari 2007 18:03 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Jorien je weet dat het het 2007 is?
Wij schreeuwen niet constant joden lopen altijd wegquote:Op zondag 21 januari 2007 18:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Geloof dat 'jullie' al net zo min recht van spreken hebben als 'wij'. Vanwaar dat 'stoere' gedrag dan?
En Den Haag optrommelen? Geeft maar weer aan hoeveel je er vanaf weet.
quote:Op zondag 21 januari 2007 18:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nog 1 oefenwedstrijd tegen groningen volgende week
Klassieker is altijd een wedstrijd op zichquote:Op zondag 21 januari 2007 18:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Wordt weer een klassieker van niks. Als zelfs NAC al met 4-1 wint....
Het uitvak aanvallenquote:Op zondag 21 januari 2007 17:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Tja dan pakken ze een groep van 3 man ofzo. Maar nooit vallen jullie het uitvak aan.. Andersom gebeurd dat nog weleens...
quote:Op zondag 21 januari 2007 19:03 schreef WEST het volgende:
ik zit ook in de Arena, leuk om dan als we voor staan met z'n allen naar dat homo legioen te zingen niets in rotterdam![]()
Hihi, volgens mij niet.quote:Op zondag 21 januari 2007 17:16 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Kom maar naast mij zitten jorien!
Vorig jaar werden er volgens mij ook kakkerlakken van de tribune geslagen in de arena.
Hieraan valt niets meer toe te voegen. Hooguit dat de uitslag nog hoger kan uitvallen.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:57 schreef Robar het volgende:
Goede discussie hier, even zien of ik het goed begrijp?
- JvdH vind het stoer, wanneer je tegen een glazen wand opbeukt.
- Ajacieden gaan daar serieus op in en zeggen dat het echt stoer is
- JvdH noemt ajacieden mietjes
- Ajacieden noemen JvdH kansloos en een leeghoofd
- JvdH staat tijdens Ajax - Feyenoord tegen een glazen wand te beuken
- Ajax staat met 3-0 voor en maken kiekjes voor de kinderen
- JvdH komt na 3 uur beuken erachter dan het stadion leeg is en Ajax met 4-0 gewonnen heeft?
Zit ik in de buurt?
Hoger kan uitvallen?quote:Op maandag 22 januari 2007 12:45 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Hieraan valt niets meer toe te voegen. Hooguit dat de uitslag nog hoger kan uitvallen.
?quote:Op maandag 22 januari 2007 12:50 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hoger kan uitvallen?
Het gaat over Feijenoord - ajax, knurft.
Die uitslag had ook veel hoger dan 0-4 moeten zijnquote:Op maandag 22 januari 2007 12:50 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hoger kan uitvallen?
Het gaat over Feijenoord - ajax, knurft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |