Ben je zo bekend dan?quote:Op zondag 21 januari 2007 11:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik kan in het thuisvak zitten, maar heb daar eigk. geen zin.
Teveel ajacieden zullen me herkennen, vrees ik..
ze doen toch niks, durven ze niet. laf volkquote:Op zondag 21 januari 2007 11:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik kan in het thuisvak zitten, maar heb daar eigk. geen zin.
Teveel ajacieden zullen me herkennen, vrees ik..
En maarquote:Op zondag 21 januari 2007 16:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ze doen toch niks, durven ze niet. laf volk
is toch gewoon zoquote:Op zondag 21 januari 2007 16:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
En maar![]()
![]()
dat feyenoord is uitgesloten door de rellen.
Ik snap jou niet hoor![]()
Je vindt het stoer dat de Ajaxsupporters laf zijn en vindt het stoer dat de Feyenoord supporters dat niet zijn en durven te vechten, maar gaat wel als een huillie topics openen over de UEFA Mafiaquote:
Dat je nog op hem in gaat. Die reactie van hem zegt toch genoegquote:Op zondag 21 januari 2007 16:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je vindt het stoer dat de Ajaxsupporters laf zijn en vindt het stoer dat de Feyenoord supporters dat niet zijn en durven te vechten, maar gaat wel als een huillie topics openen over de UEFA Mafia
Held!
Wat heeft je 2e clubje psv hier mee te maken?quote:Op zondag 21 januari 2007 16:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Euh ?quote:Op zondag 21 januari 2007 17:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat heeft je 2e clubje psv hier mee te maken?
Kom maar naast mij zitten jorien!quote:Op zondag 21 januari 2007 16:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Tja dan pakken ze een groep van 3 man ofzo. Maar nooit vallen jullie het uitvak aan.. Andersom gebeurd dat nog weleens...quote:Op zondag 21 januari 2007 17:16 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Kom maar naast mij zitten jorien!
Vorig jaar werden er volgens mij ook kakkerlakken van de tribune geslagen in de arena.
Daarom spelen wij gelukkig nog steeds Uefa cup voetbalquote:Op zondag 21 januari 2007 16:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals vorig jaar met die sukkeltjes die tegen het glas komen beukenquote:Op zondag 21 januari 2007 17:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Tja dan pakken ze een groep van 3 man ofzo. Maar nooit vallen jullie het uitvak aan.. Andersom gebeurd dat nog weleens...
Maarja zal wel 4-0 worden ofzo
Alsjeblieft zeg..quote:Op zondag 21 januari 2007 17:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Tja dan pakken ze een groep van 3 man ofzo. Maar nooit vallen jullie het uitvak aan.. Andersom gebeurd dat nog weleens...
ze doen tenminste iets, gebeurd dat andersom ook ?quote:Op zondag 21 januari 2007 17:20 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals vorig jaar met die sukkeltjes die tegen het glas komen beuken![]()
Wat een held ben jijquote:Op zondag 21 januari 2007 17:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ze doen tenminste iets, gebeurd dat andersom ook ?
Tja, als je het daar van moet hebbenquote:Op zondag 21 januari 2007 17:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ok 4 februari ga ik tegen het uitvak aanbeuken, dan krijg ik respect?quote:Op zondag 21 januari 2007 17:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Tof hoor.quote:Op zondag 21 januari 2007 17:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En als we buiten staan lekker op de trappen blijven staan. Nee jullie zijn helden.quote:Op zondag 21 januari 2007 17:20 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals vorig jaar met die sukkeltjes die tegen het glas komen beuken![]()
gaaaaaaafquote:Op zondag 21 januari 2007 17:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Maar nooit vallen jullie het uitvak aan.. Andersom gebeurd dat nog weleens...
quote:Op zondag 21 januari 2007 17:34 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
En als we buiten staan lekker op de trappen blijven staan. Nee jullie zijn helden.
Vooral geloven dat wij Den Haag nodig hebbenquote:Op zondag 21 januari 2007 17:42 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
![]()
Grote bek over Ajax, maar wel den haag optrommelenIn hun eigen stad
![]()
010 is zo stoer, elk jaar los naar Amsterdam![]()
De echte slimme jongens doen dat soort dingen niet, het zou vrij dom zijn om gepakt te worden voor zoiets hopeloos als het beuken op een glazen wand waar je toch nooit doorheen komt. Alleen maar dom. Dapper ben je als je de avond vantevoren komt.quote:Op zondag 21 januari 2007 17:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |