Je bent in de warquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
DIe Houdini 2-3 in de Kuip bedoel je? Of ben ik nu in de war?.
Jah vond ik zo snel geen screens vanquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:02 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Camplo, volgens mij vergeet jij een nog recentere wedstrijd tussen Ajax en feyenoord
Waar zijn de 3-0 of 0-4 overwinningen?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:03 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Koop ik een Feijenoord-shirt met Charisteas achter op me rug.
[..]
Staan de 1-2 + 3-2 weer tegenover.
zulllen we het alleen over ajax-feyenoord hebben...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
DIe Houdini 2-3 in de Kuip bedoel je? Of ben ik nu in de war?.
Je bent wel vergeetachtig...als het om ajakkes gaat hea?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:05 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jah vond ik zo snel geen screens van
0-4 in de kuip
Hoezo, is het te confronterend?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zulllen we het alleen over ajax-feyenoord hebben...
Ach psv supporters zijn geen supporters. Enige waar het hen om gaat is de 3e helft aangezien ze van voetballen nog nooit gehoord hebben in eindhoven.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:10 schreef mcyodogg het volgende:
Jezus dat gepronk met eerdere resultatenKan niet wachten tot het PSV-Ajax topic...
Ja anders wordt het wat pijnlijk hequote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zulllen we het alleen over ajax-feyenoord hebben...
Who gives a fuck om psv - Ajaxquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:10 schreef mcyodogg het volgende:
Jezus dat gepronk met eerdere resultatenKan niet wachten tot het PSV-Ajax topic...
Ehm kan me herinneren dat je eens met deuren smeet,omdat ajax verloor van psv..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:11 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ach psv supporters zijn geen supporters. Enige waar het hen om gaat is de 3e helft aangezien ze van voetballen nog nooit gehoord hebben in eindhoven.
Haha nou komt alles op internet terecht.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:13 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Ehm kan me herinneren dat je eens met deuren smeet,omdat ajax verloor van psv..
Dus ze kunnen niet voetballen..maar wel scoren tegen jullie.. Damn dat ik iets positiefs zeg over psv
Nuff saidquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:13 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Dus ze kunnen niet voetballen..maar wel scoren tegen jullie
shit!!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:14 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Haha nou komt alles op internet terecht.
gaat over ajax-feyenoord niet over feyenoord-ajaxquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:10 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hoezo, is het te confronterend?
Dream on..en is de waarheid confronterend?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:17 schreef Camplo het volgende:
Echt heah de vrouw wordt morgen eens goed aangepakt want dit soort dingen over mij roddelen kan echt niet heah![]()
3-0quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:19 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Dream on..en is de waarheid confronterend?
![]()
Hahaha dit is nog gekker dan naar Jerry Springer kijkenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:19 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Dream on..en is de waarheid confronterend?
![]()
Straks krijgen ze relatieproblemen dankzij fokquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:21 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Hahaha dit is nog gekker dan naar Jerry Springer kijken
Krijg je met een jood en een Feijenoorder sowieso wel, valt me nog mee dat ze dat vol houdenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:22 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Straks krijgen ze relatieproblemen dankzij fok![]()
Ik moet er ook niet aan denkenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:23 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Krijg je met een jood en een Feijenoorder sowieso wel, valt me nog mee dat ze dat vol houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |