ahhh wat schattig, jullie weten nu zelfs wanneer een ander een topic opentquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:58 schreef BOYS1985 het volgende:
Vorig jaar heerlijke overwinning (1-2) ... tijdens nationale thuisshirtdag...
lief hequote:Op donderdag 18 januari 2007 21:31 schreef denthemen het volgende:
[..]
ahhh wat schattig, jullie weten nu zelfs wanneer een ander een topic opent![]()
Verder zou ik op dit moment zeggen dat het een gelijkspel word, ajax speelt kut, feyenoord is en speelt kut, misschien dat ik het een paar dagen voor de wedstrijd anders zie
Saai is het sowieso niet.quote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:50 schreef Backdoorman het volgende:
en stiekem hoop ik ook nog op een dubbele beenbreuk voor leo-huilerdje-nardo....dat zou het feest wel compleet maken!![]()
![]()
onze grapjurkquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:20 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Ik denk het niet, Feyenoord gaat winnen.
Of hij krijgt na 3minuten een doodschop van Buijs en je ziet hem de rest van de wedstrijd niet meerquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:59 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ik denk trouwens dat Leonardo een hoofdrol kan gaan spelen.Die jongen heeft een slecht gevoel bij feyenoord en dat kan voor feyenoord weleens slecht uit gaan pakken, als je Leonardo een beetje kent.
Ik hoop het ookquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:04 schreef koningdavid het volgende:
En Stam geeft Kolkka een kopstoot.
quote:
door na 3 minuten 2x geel te krijgenquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:59 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ik denk trouwens dat Leonardo een hoofdrol kan gaan spelen.
die zin klopt nietquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:38 schreef StarGazer het volgende:
Ajax wint in competitieverband maar weinig de laatste jaren van Feyenoord thuis, maar ik heb dit jaar goede hoop dat er gewoon gewonnen gaat worden. 2-0.
Nee, daar is Leonardo te snel voor, en Buijs te traag.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:12 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Of hij krijgt na 3minuten een doodschop van Buijs en je ziet hem de rest van de wedstrijd niet meer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |